simering distributie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da asa este cum spui tu am luat masina din service si merge bine dar nu au vrut sa imi dea detalii mai amanuntite despre cauza dar am fost la mecanicul unde merg deobicei si mia confirmat ca asa este pinionul de la fulia vibrochenului care in mod normal ar trebui sa fie de renault originala iar cei din fabrica pun pinion romanesc care are un sant unde nu etansaza corect
    iar cei din service au lucrat zic eu bine dar mizerabil motorul arata foarte murdar iar explicatia mecanicului a fost ca nu are voie sa spele motorul iar la intrebarea mea daca nu il putea sterge in momentul in care era desfacut adica capacul de la chiuloasa si galeria de admisie iar acum trebuie sa muncesc eu sa il curat numai bine tuturor

    Comment


    • #32
      eu unu ,pe vremea cand mai erau interventiile astea,luam toate piesele demontate(baie de ulei,capace distributie si capac fata motor)si le spalam,atat pentru faptul ca sa arate frumos dar si pentru a vedea o eventuala pierdere

      Comment


      • #33
        Originally posted by grecu george View Post
        ... dar am fost la mecanicul unde merg deobicei si mia confirmat ca asa este pinionul de la fulia vibrochenului care in mod normal ar trebui sa fie de renault originala iar cei din fabrica pun pinion romanesc care are un sant unde nu etansaza corect ...
        Etansarea se face pe arbore. N-are nicio treaba pinionul de antrenare cu etansarea distributiei. Uite si poze ...
        Attached Files

        Comment


        • #34
          ce vorbesti tu?uita-te mai atent si ai sa vezi ca pinionul e intre arbore si semering,deci etansarea se face pe pinion

          Comment


          • #35
            pinionul este de proasta calitate are o abraziune si distruge simeringul
            iar cel original are semnul de la renault pe partea cealalta si cel romanesc are semnul de renault ceia ce nu ar fi normal sa te minta cu nerusinare

            Comment


            • #36
              stai calm ca si cele de renault au bavura,chestia e sa stii cum sa montezi semeringu

              Comment


              • #37
                Originally posted by loribob View Post
                ce vorbesti tu?uita-te mai atent si ai sa vezi ca pinionul e intre arbore si semering,deci etansarea se face pe pinion
                Pai, aici cam ai dreptate. Am mai studiat putin problema. Am presupus ca este vorba de "pinionul de la fulia vibrochenului" asa cum scria colegul mai sus. My mistake!
                Deci: etansarea in zona se face pe pinionul de antrenare a pompei de ulei. In cazul asta lucrurile se complica. Si ... ma abtin! Adica mi se pare o greseala sa schimbi si pinionul de antrebare a pompei de ulei.

                Comment


                • #38
                  mie unu mi se pare o greseala sa montezi o piesa "neconforma" in productie de masa

                  Comment


                  • #39
                    imi curge si mie ulei , inca nu mi-am dat seama daca pe la axa sau pe la vilbrochen .Aveti idee cat ulei va lipsea si in ce perioada de timp ? Nu de alta dar mie in 2-3 sapt si 1000-1500 km mi-a ajuns pe minim uleiul si mai am ceva drum de facut si sa imi fac o idee daca crapa cureaua si raman cu ea in strada sau nu .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #40


                      citeste si aici in postarile mele cu poze si cu linkul de pe site'ul rusesc


                      da totusi daca curgea 1litru de ulei nu cred ca mai aveai motorul intreg, e vorba de umezirea mai multor zone ( fulia de la arbore, carcasa curelei), pot sa spun ca la pierderi minore uleiul nu ajunge pe curea
                      Last edited by Drogas; 1 July 2011, 22:45.

                      Comment


                      • #41
                        se continua aici
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google