Baieti am o problema - logan 2007 Laureate plus 1.4 mpi - desi am reglaj din interioru masinii a farurilor - acesta fiind la maxim cu ele in sus ele bat prea jos nici 15 metri nu imi acopera lumina noaptea! Ce sa fac cum se regleaza? Niste schite daca se poate?
Dereglare Faruri - Reglarea Lor!
Collapse
X
-
Eu sunt cam paralel cu tehnica,sa nu radeti de descrierea mea..Ridicati capota si incercati si din "manetele" aflate in spatele farurilor,pentru reglaj stanga dreapta. Pentru reglaj sus-jos, exista o chestie de plastic, in care se introduce un inbus, la exteriorul fiecarui far. Acum depinde de fiecare bec in parte. Eu m-am chinuit vreo 20 de minute pana sa le aliniez aproximativ. Bafta!LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
-
Salut.
se foloseste un imbus(parca de 10)
Numai bine.Attached FilesUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Daca functioneaza cat de cat reglajul interior, se face reglajul brut din surub.
Deasupra farului exista in placa de metal de care se prinde bara cate un orificiu patrat cam de 10-12 mm, prin care se vede capul surubului de reglaj. Unele faruri au crestatura pentru surubelnita lata iar altele au un locas pentru inbus de 6. De acolo se face reglajul brut si convergenta (in sensul ca cele doua fascicule trebuie sa se intalneasca iar farul de pe partea stanga nu trebuie sa aiba centrul focal in exterior spre stanga) Alinierea se face la un perete amplasat la 5-6 m sau mai mult, important este insa ca axa masinii sa fie perpendiculara pe perete.
daca tot nu va iese cobor sa va fac poze.
Bafta!
PS aveti deja pozasigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Originally posted by dani030669 View PostDoua intrebari pentru initiator:
Se misca vre-un pic de la reglajul din interior?
Au convergenta?o sa incerc sa vad ce reusesc sper sa fac si o filmare sa vedeti cum am reglat! Pe joi incolo o sa ma pun sa fac asa ceva!
Comment
-
Mergi la un atelier care regleaza faruri sa ti le regleze ei cum scrie la carte...si daca e defect butonul de reglare al farurilor repara-l...pentru ca in functie de greutatea pe care o ai in masina/portbagaj rotesti de rotita dereglare a farurilor astfel incat sa nu deranjezi nici ceilalti participanti la trafic si sa si vezi acceptabil la drum lung...sau le reglezi dupa ochi si vei primi flash-uri de la cei din contrasens.sigpic
Comment
-
Originally posted by dani030669 View Post.......................
Deasupra farului exista in placa de metal de care se prinde bara cate un orificiu patrat cam de 10-12 mm, prin care se vede capul surubului de reglaj. Unele faruri au crestatura pentru surubelnita lata iar altele au un locas pentru inbus de 6. De acolo se face reglajul brut si convergenta (in sensul ca cele doua fascicule trebuie sa se intalneasca iar farul de pe partea stanga nu trebuie sa aiba centrul focal in exterior spre stanga) Alinierea se face la un perete amplasat la 5-6 m sau mai mult, important este insa ca axa masinii sa fie perpendiculara pe perete.
..............................
Convergenta o faci de la tija/surubul din spatele farului (n-am poza) care il poti invarti cu mana.
Alinierea se face cel mai bine pe un drum drept, sa vezi clar pe drum cum bat farurile, in fata zidului nu reusesti sa reglezi bine nici convergenta nici cat de jos/sus sa bata.Last edited by Octavian; 24 February 2010, 00:20.
Comment
-
eu am reglat in seara asta farurile - din pacate doar pe cel din stanga - la cel din dreapta imi lipsea ansamblul acela care ajuta la reglare (unde intra imbusul de 6 in dreapta) nu e deloc! Precizez ca am avut masina lovita dar farul din dreapta este cel de fabrica doar pe stanga mi-a fost lovita masina!
Comment
-
Fugi la service ca sunt satul de persoane care merg cu farurile prin copaci ... (merg destul de mult noaptea). Gandestete ca reglajul asta il faci o data pe an si asa poate e des.
Si sa regleze cu prostia aia de aparat la distanta care trebuie... Vezi ca masina trebuie sa fie goala si cu rezervorul plin sau jumatate... Poate e cineva care stie modul corect de reglare a farurilor (sa fie facut ca ca cel din fabrica).
Comment
Comment