Dereglare Faruri - Reglarea Lor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dereglare Faruri - Reglarea Lor!

    Baieti am o problema - logan 2007 Laureate plus 1.4 mpi - desi am reglaj din interioru masinii a farurilor - acesta fiind la maxim cu ele in sus ele bat prea jos nici 15 metri nu imi acopera lumina noaptea! Ce sa fac cum se regleaza? Niste schite daca se poate?

  • #2
    Si eu ma abonez la threadul asta .. asteptam sugestii serioase

    Comment


    • #3
      Doua intrebari pentru initiator:
      Se misca vre-un pic de la reglajul din interior?
      Au convergenta?
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • #4
        Eu sunt cam paralel cu tehnica,sa nu radeti de descrierea mea..Ridicati capota si incercati si din "manetele" aflate in spatele farurilor,pentru reglaj stanga dreapta. Pentru reglaj sus-jos, exista o chestie de plastic, in care se introduce un inbus, la exteriorul fiecarui far. Acum depinde de fiecare bec in parte. Eu m-am chinuit vreo 20 de minute pana sa le aliniez aproximativ. Bafta!
        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

        Comment


        • #5
          Salut.
          se foloseste un imbus(parca de 10)
          Numai bine.
          Attached Files
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Daca functioneaza cat de cat reglajul interior, se face reglajul brut din surub.
            Deasupra farului exista in placa de metal de care se prinde bara cate un orificiu patrat cam de 10-12 mm, prin care se vede capul surubului de reglaj. Unele faruri au crestatura pentru surubelnita lata iar altele au un locas pentru inbus de 6. De acolo se face reglajul brut si convergenta (in sensul ca cele doua fascicule trebuie sa se intalneasca iar farul de pe partea stanga nu trebuie sa aiba centrul focal in exterior spre stanga) Alinierea se face la un perete amplasat la 5-6 m sau mai mult, important este insa ca axa masinii sa fie perpendiculara pe perete.
            daca tot nu va iese cobor sa va fac poze.
            Bafta!
            PS aveti deja poza
            sigpic
            Ambition 1.5 dc

            Comment


            • #7
              Foarte detailat .. multumesc frumos ..

              Comment


              • #8
                Originally posted by dani030669 View Post
                Doua intrebari pentru initiator:
                Se misca vre-un pic de la reglajul din interior?
                Au convergenta?
                da am zis ca din reglajul din interior farurile sunt la maxim in sus - mai trebuie ridicate putin! din ceea ce mi-ai explicat tu trebuie sa reglez in asa fel incat farul din stanga sa bata putin mai jos decat cel din dreapta sau egal? Un asemenea reglaj ar fi folositor la drum lung noaptea scai de ce gasesti sau sare de prin santuri! o sa incerc sa vad ce reusesc sper sa fac si o filmare sa vedeti cum am reglat! Pe joi incolo o sa ma pun sa fac asa ceva!

                Comment


                • #9
                  Mergi la un atelier care regleaza faruri sa ti le regleze ei cum scrie la carte...si daca e defect butonul de reglare al farurilor repara-l...pentru ca in functie de greutatea pe care o ai in masina/portbagaj rotesti de rotita dereglare a farurilor astfel incat sa nu deranjezi nici ceilalti participanti la trafic si sa si vezi acceptabil la drum lung...sau le reglezi dupa ochi si vei primi flash-uri de la cei din contrasens.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dani030669 View Post
                    .......................
                    Deasupra farului exista in placa de metal de care se prinde bara cate un orificiu patrat cam de 10-12 mm, prin care se vede capul surubului de reglaj. Unele faruri au crestatura pentru surubelnita lata iar altele au un locas pentru inbus de 6. De acolo se face reglajul brut si convergenta (in sensul ca cele doua fascicule trebuie sa se intalneasca iar farul de pe partea stanga nu trebuie sa aiba centrul focal in exterior spre stanga) Alinierea se face la un perete amplasat la 5-6 m sau mai mult, important este insa ca axa masinii sa fie perpendiculara pe perete.
                    ..............................
                    Din reglaju de sus (unde bagi imbusul de 6) faci numai reglarea pe verticala, nu si convergenta.
                    Convergenta o faci de la tija/surubul din spatele farului (n-am poza) care il poti invarti cu mana.

                    Alinierea se face cel mai bine pe un drum drept, sa vezi clar pe drum cum bat farurile, in fata zidului nu reusesti sa reglezi bine nici convergenta nici cat de jos/sus sa bata.
                    Last edited by Octavian; 24 February 2010, 00:20.

                    Comment


                    • #11
                      merci fain nenea Octavian

                      Comment


                      • #12
                        Eu am incercat sa imi reglez farurile .. unul batea 2 metri sub pamant .. iar unul batea binisor .. nu am reusit sa le fac nimic .. dar sunt baiat destept .. am fost la un service .. am dat 35 ron reglajul + 20 ron spaga si am rezolvat treaba .. profesionist

                        Comment


                        • #13
                          eu am reglat in seara asta farurile - din pacate doar pe cel din stanga - la cel din dreapta imi lipsea ansamblul acela care ajuta la reglare (unde intra imbusul de 6 in dreapta) nu e deloc! Precizez ca am avut masina lovita dar farul din dreapta este cel de fabrica doar pe stanga mi-a fost lovita masina!

                          Comment


                          • #14
                            Fugi la service ca sunt satul de persoane care merg cu farurile prin copaci ... (merg destul de mult noaptea). Gandestete ca reglajul asta il faci o data pe an si asa poate e des.
                            Si sa regleze cu prostia aia de aparat la distanta care trebuie... Vezi ca masina trebuie sa fie goala si cu rezervorul plin sau jumatate... Poate e cineva care stie modul corect de reglare a farurilor (sa fie facut ca ca cel din fabrica).

                            Comment


                            • #15
                              ce anume lipseste?locul pentru imbus,sau tot mecanismu?daca lipseste numai rotita aia pentru imbus poti regla cu o surubelnita in cruce sau un torx de 30,nu mai tin minte exact

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google