Punct De Rugina La Motor(ax Cu Came)!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie mi se pare a fi o ridicatura nici decum o adancitura asta e parerea mea
    sigpic

    Comment


    • #17
      Daca nici eu nu stiu ce este o adacitura si ce este o ridicatura ce dracu,,,inseamna ca sunt prost dea binelea.
      Iar la buson m-am uitat sa vad daca uleiul a facut spume si clabuci cand au fost gerurile alea mari si atunci am observat pata asta.
      Motorul merge perfect si nu are nimic ,,,dar cand vezi asa ceva te pui pe ganduri si sunt constient ca nu e rugina si cred ca sunt mai degraba mizerii ce s-au strans in gaura maro.
      Iar masina am luat-o de noua(0 Km) si nu la mana a doua ca sa intru la banuieli de manareala a axului.Oricum cand oi ajunge la service le arat gaura aia acolo si sa vad ce explicatii primesc de la ei....Tare sunt curios!

      Ps ....este o gaura si nu "deal" si din pozele alea nu prea ai cum sa vezi o diferenta de 1mm!

      Comment


      • #18
        mai eu zic sa pui busonul la ulei la loc si sa o lasi asa ca merge fara nici o problema.o sa-ti spuna ca a scapat unul cafeaua sau vopseaua pe acolo.daca nu o bubuit motorul pana acum nu cred ca o sa bubuie nici de acum incolo.

        PS-nu va mai legati chiar de toate petele ,zgarieturile,hartiile aruncate pe jos sau gasite prin masina ca va stresati dejaba.treaba voastra.probleme sunt alea cand face ca toti daracii sau nu mai mere deloc.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #19
          probabil este un defect ascuns de la turnare si in urma exploatarii a sarit o bucatica de material
          sigpic

          Comment


          • #20
            Si ca sa sara o bucatica de material(metal) azi,maine alta si tot asa pana sare tot axul,,voua vi se pare normal?
            Oricum am sunat mai devreme la Vocea Clientului si apoi la Adras si o sa ma duc saptamana viitoare la ei pentru o constatare.
            Cea de la VC mi-a zis ca daca este un defect de turnare sau a sarit vreo bucata din ax mi se va inlocui axul pe garantie...dar nici cei de la VC si Adras nu au auzit de asa defectiune.
            Oricum ma duc la service si o sa vada aia de acolo ce si cum si care este buba.

            Comment


            • #21
              de la consumu exagerat de mic ti-se trage. masina trebuie sa consume ceva , si cum nu a reusit sa consume benzina , a inceput autodistrugerea se autodevoreaza. a inceput sa consume din axul cu came. fugi repede fa un test si zi-ne cati mm la suta de km din axul cu came papa masina ta...

              sigpic

              Comment


              • #22
                Probabil e intradevar urma de rugina de la mult-prea-laudatul ulei Dacia Oil. Azi am facur revizia de 20.000 si responsabilul de la reprezentanta mi-a ras zeflemitor in nas si mi-a zis ca ce " ma zgarcesc la cateva sute de mii" deoarece m-am dus cu ulei Elf Evolution SXR 5 W 40 si cu filtre MANN cumparate de mine. Cu toate ca am dat mai mult pe ulei macar am placerea ca nu le-am dat lor o gramada de bani pe niste chestii supraapreciate. Nu am nimic cu firma, ma bucur ca e romaneasca dar cand o ajunge Dacia sa faca ulei ca Total si filtre ca Mann sau Mahle atunci " jos palaria"...

                Scuze de off topic dar chiar am plecat dezamagit azi de la service.

                Comment


                • #23
                  urmatoarea mea masina trebuia sa fie mcv 1.6 16v ,dar gata m am convins de calitate motorului 16v,in concluzie masina mea viitoare va fi logan mcv 1.6 16v
                  Sa ne tii la curent chiar sunt curios.
                  Last edited by crull; 25 February 2010, 21:22.

                  Comment


                  • #24
                    OFF>>Soacra lui Al Bundy esti singurul care bate campii aici.Niciodata nu ai postat ceva la obiect pe nici un thread si nici nu cred ca ai sa o faci vreodata.
                    Eu sunt mai pispirel mai firav si deaia am consum mic,mic,mic...Lamurit!
                    Adica se invarte axul mai repede la mine si incepe sa se desprinda bucati din el,,,dar am consum mic,mic.

                    ON>>Am avut si eu uleiul dacia pana la revizia de an si am dat-o pe castrol 5w-40,dar repet ca abia acu o luna am observat acel punct.
                    Daca ar fi sarit metal din ax ar fi trebuit sa se auda ceva batai,zgomote in pistoane de la resturile de material?
                    Am mai vorbit cu niste prieteni de problema si au vazut si pozele si au zis ca mai degraba este un defect de fabricatie decat sa fi sarit ulterior material din ax.
                    Repet...Oare nu s-ar fi auzit vreo bataie aiurea la motor de la eventuala bucata de metal?

                    Comment


                    • #25
                      unde sunt eu on topic sunt la un nivel la care tu nu-l pricepi si daia ma cobor la nivelu tau.

                      am zis si aici ca 99% e un semn de vopsea si nu e o adancitura cel putin din poze asa pare. si si daca ar fi sarit o bucata de material nu vad dece ar fi ruginit. si aia nu e rugina , rugina e rosu aprins , ala e maro inchis.
                      poate sa fie si vreo pata de la vreun silicon folosit la etansare sau ceva de genu.
                      si la cat de mica e bucata nu cred ca s-ar fi simtit foarte rau la motor. mai ales daca ar fi o bucata de material sarita la turatii mari.

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Sonykel mie imi place sa fac in general pe prostu ca sa imi mearga bine ...intelegi ce spun..
                        Rog un moderator sa puna intre ghilimele cuvantul RUGINA ca sa nu mai fie confuzie aici.
                        Am omis fara sa vreau acele ghilimele si aia de acolo clar nu este rugina,,,dar arata ca ea si din cauza asta am pus titlu la thred...Iar la ce temperatura este acolo si cu ce viteza se invarte acel ax nu cred ca rezista siliconul sau vopseaua lipite de el ..si ma repet iar ca este "o groapa".
                        Poate o sa ajung la Polivalenta sambata (care o veni ca restul sunt la Brasov) si o sa vada si colegii de forum despre ce este vorba si sa aud pareri..Sau la Polivalenta sambata ailalta ca sigur o sa fie mai multi.

                        Comment


                        • #27
                          Sa ne tii totusi la curent cu finalul povestii, suntem curiosi de natura acelei "pete".

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Ivan Marian View Post
                            .......
                            Iar la ce temperatura este acolo si cu ce viteza se invarte acel ax nu cred ca rezista siliconul sau vopseaua lipite de el ..si ma repet iar ca este "o groapa".
                            .........
                            Ce temperatura crezi tu ca e acolo?

                            Comment


                            • #29
                              Vreo 70-80 tot o fi...oricum nu este silicon sau vopsea acolo.

                              Comment


                              • #30
                                a fost un defect ascuns al semifabricatului din care a fost prelucrat arborele, poate o impuritate ramasa de la turnare. acel defect ar fi fost "vazut" la ultrasunete, dar ma indoiesc ca cei de la dacia controleaza cu ultrasunete fiecare reper. in timp din cauza dilatarii si a contractiei a sarit. oricum este o situatie atipica. sa ne tii la curent
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google