Capota portbagajului este tectilizata din fabrica. Daca desfaci o bucata de banda adeziva o sa curga un fel de ceara dinauntru.
Toate Dacia Logan vor fi rechemate in service!
Collapse
X
-
-
aici trebuie sa va uitati...voi v-ati uitat aiurea...
Comment
-
Tot aia e, ca rugina se vede si pe interior si pe exterior.
Comment
-
Ei lasa treaba cu ''ie dacie...'' ca nu mai tine! Corect, cand te gandesti ca una costa 25-30000 de Euroi si alta 7-9000 Euro...nu ai pretentii de limuzina.
Dar, de la ce s-a plecat (stiti voi cu ''masina de 5000 de euro'') si pana unde s-a ajuns - sa coste un Logan si 11000 Euro...deja e prea de tot.
Suntem multi aici, de ce naiba nu ne uitam toti sa vedem daca are ceva?
La mine m-am uitat ( o sa pun si poze) nu are nimic, e de 7 luni masina...deci ma pot astepta dupa un an doi sa apara...
Comment
-
-
Originally posted by ursache View Postfratilor, la ce vreti sa va asteptati?! E totusi masina romaneasca, nu e vreun AUDI Q7. DACA NU STIATI E DACIE
Comment
-
Operaţiune de service pe vehiculele Logan berlină
Dacia va realiza o operaţiune de service prin care clienţii săi vor beneficia, cu ocazia viitoarei revizii a vehiculelor lor, de ultimele evoluţii tehnice aplicate în uzină. Această intervenţie vizează numai modelele Logan Berlină produse până la sfârşitul anului 2006.
Această operaţiune (injectarea suplimentară de ceară protectoare în anumite porţiuni ale caroseriei) va permite clienţilor să beneficieze, gratuit, de evoluţiile tehnice în scopul îmbunătăţirii protecţiei vehiculelor lor, în special împotriva agresiunilor provocate de vremea nefavorabilă.
Aşa cum este prevăzut în carnetul de întreţinere şi în garanţia anticoroziune de şase ani, Dacia va proceda, de asemenea, cu ocazia viitoarei revizii a vehiculelor, la un control anticoroziune şi va efectua intervenţiile care se vor dovedi necesare. Preocupată permanent de calitatea vehiculelor sale, Dacia a constatat, în câteva cazuri, prezenţa unor puncte de oxidare în pasajele roţilor din spate ale anumitor vehicule Logan berlină.
Aceste puncte de oxidare localizate sunt legate de pătrunderea apei prin pasajele roţilor spate ca urmare a unor operaţiuni imperfect realizate în cursul procesului de fabricaţie (aplicarea de mastic şi/sau poziţionarea unui obturator). Acţiunile corective au fost deja aplicate în uzină pentru asigurarea celei mai bune calităţi de fabricaţie, mai ales în momentul aplicării de mastic, operaţiune care necesită dexteritate. Aceste dispoziţii vor fi confirmate prin scrisori adresate clienţilor vizaţi.
Linii telefonice dedicate din reteaua de telefonie fixa: 08 01 0000 23 si din reteaua de telefonie mobila: 0248 5000 55.
Prima pagină Termeni şi condiţii Confidenţialitate Grupul Dacia Grupul Renault
© 2006 Dacia Groupe Renault
Sursa www.dacia.ro
sigpic
Comment
-
Problema se pune din punctul meu de vedere altfel : deci este vorba de masinile fabricate pana la sfarsitul anului 2006 ,asta inseamna ca intre timp au descoperit greseala ''tehnologica '' dar un an de zile au tacut, au zis ca poate merge si asa ! Asta este chestia dureroasa ca noi consumatorii am fost tratati cu dosu ! Acum trebuie sa mergem la service pe banii nostri sa repare greseala lor ! Asa ceva nu se poarta in tarile cu apa calda !Dopul acela a fost pus pe caroseria nevopsita si dupa aceea s-a vopsit peste el ! Asa ceva nu am vazut nici la berlina .In seara asta m-am uitat la a mea (oct 2005) si am gasit rugina pe partea dreapta (am sa pun si poze) nu prea multa pt ca nu am prea multi km cu ea dar inadmisibil pt o masina de 2 ani ! Si nu mai spuneti ca asta este , la cat am dat pe ele asta e, sunt bani munciti si ne doare ! E regretabil ca se intampla asta ,chestia asta mi-a lasat un gust amar !
Comment
-
Originally posted by topser View PostAcum trebuie sa mergem la service pe banii nostri sa repare greseala lor ! Asa ceva nu se poarta in tarile cu apa calda !Dopul acela a fost pus pe caroseria nevopsita si dupa aceea s-a vopsit peste el !Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
@topser: Defectul abia acum cateva luni a fost descoperit, dupa ce a fost zapada mare in Romania. Din cauza zapezii si a ploii desigur, se formeaza rugina.
Comment
-
Am fost destul de explicit ,la masinile din 2007 nu sunt aceste probleme ,deci asta inseamna ca de la 1 ian 2007 problema a fost remediata ,cel putin asa inteleg eu ! gesesc cu ceva ? pe banii mei inseamna ca trebuie sa fac 100 km sa merg la reprezentanta Dacia ,benzina si timpul pierdut cine mi le plateste ,poate ca trebuie sa plec de la job in ziua aia ,sa nu mai zic si altele !?
Oare cele de la export au avut parte de acelasi tratament? Ma indoiesc. Cred ca se merge pe acelasi principiu pagubos pentru cetateanul roman la export o calitate la intern altceva!
Comment
-
Masinile din 2007 nu au probleme ca s-a schimbat intre timp modul de lucru si materialele. Si abia dupa ce a nins, si-au dat seama ca ruginesc, si au vazut ca atunci nu se dadea cu ceara, sau nu suficient pe portiunea respectiva.
Si masinile pentru export au aceleasi probleme si sunt in jur de 150.000 vizate de OTS-ul asta.
Comment
Comment