Joc In Flansa De La Amortizorul Stang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca era de acolo troncanea, si troncanea cel mai rau pe denivelari si turatii mari, nu pe piatra cubica, eu zic cap de bara sau rulment flansa

    amorizorul nu e, daca era el iti zic eu ca stiai imediat, ala face nasol, si nu doar la miscari scurte
    sigpicMy ride

    Comment


    • #17
      suspensie McPherson -> nu exista pivot superior, este prins direct amortizorul.
      Daca rotesc roata se misca si amortizorul si e normal sa se misca bucsa aia. Acolo in cel mai rau caz poate sa scartaie, intra mizerie si imbatraneste cauciucul -> putina vaselina alba la spray.

      Comment


      • #18
        verifica bucsile la bara stabilizatoare

        Comment


        • #19
          ce trebuie sa schimb k sa nu mai se auda asa ???

          Comment


          • #20
            Originally posted by robertsuk19 View Post
            ce trebuie sa schimb k sa nu mai se auda asa ???
            Dute la service. Fara poza si cu putine detalii, vrei un diagnostic corect... e complicat.

            Comment


            • #21
              Originally posted by robertsuk19 View Post
              buna ziua de vreo 2 sapt mi-a aparut o bataie pe partea stanga cand merg pe piatra cubica sau pe drum mai accidentat , bataie din ce in ce mai avansata , intr-o zi am ridicat masina pe cric m-am uitat sa vad daca am joc in roata sau alte chesti insa totul era ok , am lasat masina jos dupa cric si am observat k flansa de la amortizorul stang era cu mult mai ridicata decat flansa drapta (rotile erau drepte nu virate ) ce ar putea fii , si cum sa o fac ,se regleaza ceva pe la flansa???
              trage de aici niste concluzii si vezi ce trebuie facut,daca ai vreo nelamurire PM...@stefan SRT stai linistit ca nu ai nimic la masina e ok cum sta saiba fata de aripa,nu trebuie sa stea lipita,ca daca sta la o groapa ceva ai toate sansele sa iti sara amorticoul prin capota,deci e ok asa....stima si respect all!!!
              Attached Files
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                cum sa sara amortizoru prin capota?doar nu este o tija fixa in oala

                Comment


                • #23
                  Originally posted by loribob View Post
                  cum sa sara amortizoru prin capota?doar nu este o tija fixa in oala
                  pai cum se sare,ai mai mari sanse sa iti sara,daca saiba respectiva e fixa pe oala,pur si simplu in timp o sa iasa,eu am vazut asa ceva in momentul in care a dat in sant,ia sarit amortizorul iar capota a facut-o cort
                  evident ca nu e fix,dar la anumite presiuni puse pe amortizor devine si el rigid cam ca o tija fixa
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    ai dreptate dar asta se intampla numai in cursa maxima

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google