Joc In Flansa De La Amortizorul Stang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc In Flansa De La Amortizorul Stang

    buna ziua de vreo 2 sapt mi-a aparut o bataie pe partea stanga cand merg pe piatra cubica sau pe drum mai accidentat , bataie din ce in ce mai avansata , intr-o zi am ridicat masina pe cric m-am uitat sa vad daca am joc in roata sau alte chesti insa totul era ok , am lasat masina jos dupa cric si am observat k flansa de la amortizorul stang era cu mult mai ridicata decat flansa drapta (rotile erau drepte nu virate ) ce ar putea fii , si cum sa o fac ,se regleaza ceva pe la flansa???

  • #2
    arcu se regleaza pe flansa aia, vezi daca iti sta bine arcu, tre sa aibe o catare
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      si ca sa reglez arcul trebuie dat ceva jos??

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema o am si eu numai ca la mine se intampla la ambele amortizoare si mai este o problema in momentul in care virez stg.-dr. se misca si flansele odata cu rotile.Este normal sa se intample asa?
        Iata si cateva poze:
        Cineva poate sa-mi spuna si ce s-a intamplatde au ajuns asa???????
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • #5
          Inceara sa mai starngi piulita aia din capul amortizorului.Flansa aia trebuie sa fie lipita de oala amortizorului.
          real power..... diesel power by

          Comment


          • #6
            cosmin nu mai fa afirmatii care nu le sti daca ar sta lipida pe oala ar freca in momentul in care ai vira rotile, este foarte bine cum iti sta stefan SRT
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • #7
              Si la mine tot asa distantate stau ambele.

              Comment


              • #8
                e absolut normal sa stea asa
                uitati-va si la alte marci daca nu credeti
                ganditi-va ca flansa se roteste impreuna cu semitrenul la viraj(mai exista un rulment de sarcina sub ea)

                Comment


                • #9
                  si la mine cand merg pe piatra cubica se aude o bataie din partea dreapta nu imi pot da seama ce ar putea fi...

                  Comment


                  • #10
                    bambucea - la fel k la mine , si eu am aceeasi problema .... cred k trebuie schimbat rulmentul de la flansa , am vazut k costa 20 de ron ...

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu si eu (de la meseriasi) trebuiesc gresate (nu stiu ce angrenaje) de pe la roti .......
                      Mie asa mi s-a intamplat ...

                      Comment


                      • #12
                        aceasi prob o am si eu bate ceva la amortizor desi am fost la tester de amort si nu are nimik,numai pe cubica pietre mici sau cale fearata bate in rest pe drum normal nu are nimik nimik.am inebunit din cauza asta desi am fost la garantie de cateva ori si am intampinat numai cretini de oameni cu raspunsuri de copii mici

                        Comment


                        • #13
                          1.pe piatra cubica bat multe. Cel mai frecvent e de capatul de bara (bieleta), dar se mai pot verifica diferite subansable ...

                          2. amortizoarele lui stefan SRT au pozitia lor normala. Asa e sistemul de directie de la Logan si de la multe alte masini care folosesc McPherson.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            am schimbato pe partea respectiva(dreapta)capatul de bara...deci am exclus varianta asta,curs nu este amort,pe tester arata totul ok,cel putin asa mi-au transmis aia de la service dacia pitesti,dar poti sti care sunt valorile reale?de batut in dreapta bate si ma dispera ca doar pe gropi mici,pietre sau cale ferata....cred ca schimb amort ,nu e scump cam 100 maxim de fata sa fie unu sau ma duc iar in servise si le zic ca schimb pe bani ,ca de fiecare data cand am fost aveam garantie si am vazut ca mereu fac figuri cand schimba ceva

                            Comment


                            • #15
                              @danni verifica bucsile de la bieleta antiruliu. in special pe aia inferioara de sub bascula care nu se vede la ochi daca nu ai rampa.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google