buna ziua de vreo 2 sapt mi-a aparut o bataie pe partea stanga cand merg pe piatra cubica sau pe drum mai accidentat , bataie din ce in ce mai avansata , intr-o zi am ridicat masina pe cric m-am uitat sa vad daca am joc in roata sau alte chesti insa totul era ok , am lasat masina jos dupa cric si am observat k flansa de la amortizorul stang era cu mult mai ridicata decat flansa drapta (rotile erau drepte nu virate ) ce ar putea fii , si cum sa o fac ,se regleaza ceva pe la flansa???
Joc In Flansa De La Amortizorul Stang
Collapse
X
-
Aceeasi problema o am si eu numai ca la mine se intampla la ambele amortizoare si mai este o problema in momentul in care virez stg.-dr. se misca si flansele odata cu rotile.Este normal sa se intample asa?
Iata si cateva poze:
Cineva poate sa-mi spuna si ce s-a intamplatde au ajuns asa???????sigpic
Comment
-
aceasi prob o am si eu bate ceva la amortizor desi am fost la tester de amort si nu are nimik,numai pe cubica pietre mici sau cale fearata bate in rest pe drum normal nu are nimik nimik.am inebunit din cauza asta desi am fost la garantie de cateva ori si am intampinat numai cretini de oameni cu raspunsuri de copii mici
Comment
-
1.pe piatra cubica bat multe. Cel mai frecvent e de capatul de bara (bieleta), dar se mai pot verifica diferite subansable ...
2. amortizoarele lui stefan SRT au pozitia lor normala. Asa e sistemul de directie de la Logan si de la multe alte masini care folosesc McPherson.sigpic
Comment
-
am schimbato pe partea respectiva(dreapta)capatul de bara...deci am exclus varianta asta,curs nu este amort,pe tester arata totul ok,cel putin asa mi-au transmis aia de la service dacia pitesti,dar poti sti care sunt valorile reale?de batut in dreapta bate si ma dispera ca doar pe gropi mici,pietre sau cale ferata....cred ca schimb amort ,nu e scump cam 100 maxim de fata sa fie unu sau ma duc iar in servise si le zic ca schimb pe bani ,ca de fiecare data cand am fost aveam garantie si am vazut ca mereu fac figuri cand schimba ceva
Comment
Comment