nu ala e senzorul de turatie .senzorul de viteza(tahimetric) vezi in poza de mai jos.
De la Tabloul de bord de pe pinul 22 conectorul negru pleaca un cablu de culoare verde care ajunge in mufa iso de la casetofon iar de acolo se duce la senzorul de viteza. pe cablul ala este un plus care daca este pus la masa acul vitezometrului incepe sa indice viteza si sa contorizeze kilometrii facuti.
din cate stiu sunt 5 impulsuri /metru.
pentru inceput eu zic ca ar fi bine sa scoti casetofonul din mufa iso si sa vezi daca mai face, daca nu trebuie verificat senzorul de viteza si mufa lui, iar in ultima faza tabloul de bord si continuitatea acelui cablu din conectorul bordului pana in conectorul senzorului de viteza.
De la Tabloul de bord de pe pinul 22 conectorul negru pleaca un cablu de culoare verde care ajunge in mufa iso de la casetofon iar de acolo se duce la senzorul de viteza. pe cablul ala este un plus care daca este pus la masa acul vitezometrului incepe sa indice viteza si sa contorizeze kilometrii facuti.
din cate stiu sunt 5 impulsuri /metru.
pentru inceput eu zic ca ar fi bine sa scoti casetofonul din mufa iso si sa vezi daca mai face, daca nu trebuie verificat senzorul de viteza si mufa lui, iar in ultima faza tabloul de bord si continuitatea acelui cablu din conectorul bordului pana in conectorul senzorului de viteza.
Comment