Martor Luminos Frana De Mana Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Luminos Frana De Mana Aprins

    Salutare, am si eu o problema cu Loganul meu 1.5dci. Martorul luminos corespunzator franei de mana(!) mi se aprinde cateodata intermitent, cateodata ramane aprins continuu pentru o perioada de timp.Am observat ca acest lucru se intampla mai mult cand masina se afla in coborire. Poate fi o problema serioasa sau doar acel senzor de la baza manetei este cauza problemei?

  • #2
    Verifica urgent vasul de lichid de frana...daca e nevoie si sigur este completeaza cu lichid si verifica pierderile de lichid.Nu mai circula asa cu masina.
    sigpic

    Comment


    • #3
      uita-te la nivelul lichidului de frana din pahar. Mai mult ca sigur e sub minim.

      Comment


      • #4
        Daca palpaie intermitent ai o proplema la frane. Fuga la service pana nu e prea tarziu. Cu franele nu e de joaca.

        Comment


        • #5
          Este posibil sa ai pierderi de lichid de frana. Posibila cauza: repartitorul (daca nu ai ABS pe masina).
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #6
            Ce-mi place forumul...omul intre intreaba ...noi raspundem si gata ura si la gara...tareeee
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ne vedem la urmatoarea defectiune!
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Sau poate am raspuns prea tarziu?
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by calint21 View Post
                  Salutare, am si eu o problema cu Loganul meu 1.5dci. Martorul luminos corespunzator franei de mana(!) mi se aprinde cateodata intermitent, cateodata ramane aprins continuu pentru o perioada de timp.Am observat ca acest lucru se intampla mai mult cand masina se afla in coborire. Poate fi o problema serioasa sau doar acel senzor de la baza manetei este cauza problemei?
                  @calint21 si eu am exact aceeasi problema de cateva zile... am verificat nivelul la lichidul de frana si este binisor peste minim, franela tin normal... nu stiu ce ar putea fi. tu ai rezolvat problema?

                  Comment


                  • #10
                    vedeti ca are Cristi Streulea un filmulet cu rezolvarea problemei!!!
                    sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lucialina View Post
                      vedeti ca are Cristi Streulea un filmulet cu rezolvarea problemei!!!
                      unde? da un link pls!

                      LE: Nu stiam cine e Cristi Streulea, dar am aflat si tocmai vorbisem cu el. Nu stie care ar fi problema... filmuletul de care spui tu e despre alta problema, alt martor din bord (parca cel pentru lampa de ceata0
                      Last edited by ddalcu; 19 January 2011, 19:55.

                      Comment


                      • #12
                        Cand franezi sau pui semnalizarea, se aprinde becul de ceata din bord. Problema apare la stopul din stanga spate din cauza unor contacte im...

                        uite aici la al doilea filmulet! cel in care omul merge pe zapada! zice la inceput ca atunci cand frana de mana, desi nu e trasa, becul e aprins! vezi daca te poate ajuta cu ceva!
                        sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                        Comment


                        • #13
                          @ ddalcu la tine poate fi contactu de la frana de mana defect,daca zici ca ai lichid de frana in vas,ia scoate mufa de la vasu de lichid de frana si vezi se mai aprinde,nu uita sa lasi frana da mana jos

                          Comment


                          • #14
                            si eu am avut aceasi problema,vasul cu lichid de frina maxim,la liniuta sau sagetica,pierderi canci,toata problema era de la butonul franei de mina,care de la frig face condens si ramine aprins,sau cand trageam frina de mina nu se aprindea,tot din cauza condensului a prins putina calamina,sau ar mai fi o problema,se intampla mai rar,dar nu e de necontrolat,sonda(plutitorul) care exista in capacul vasului pompei de frina sa fie nasoala...verificati si reveniti cu detalii,o fi de la altceva si trebuie sa stim si noi de la ce a fost...stima
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              In urma cu doua zile a inceput si la mine sa imi palpaie becul de la frana de mana la accelerari puternice,curbe sau la drum denivelat,eu cred ca este din cauza tamburilor care nu au fost curatati niciodata.Puna acum mi-au mai scartait la pornirile de pe loc,ramaneau blocati cred,dupa ce o duc la mecanic va spun daca am banuit bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google