Martor Luminos Frana De Mana Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    verifica si nivelul la lichidul de frana , e posibil sa fie aproape de minim , si de la cum se balangane masina sa iti aprinda becul .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      lic fr sub nivel....
      sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

      Comment


      • #18
        Originally posted by lenard View Post
        In urma cu doua zile a inceput si la mine sa imi palpaie becul de la frana de mana la accelerari puternice,curbe sau la drum denivelat,eu cred ca este din cauza tamburilor care nu au fost curatati niciodata.Puna acum mi-au mai scartait la pornirile de pe loc,ramaneau blocati cred,dupa ce o duc la mecanic va spun daca am banuit bine.
        din cate stiu eu tamburi nu au senzor de uzura, deci nu ar avea cum sa fie din cauza lor, cel mai probabil lichidul din vas sau sonda, sau de ce nu, "plutitorul" din vas
        sigpic

        Comment


        • #19
          La mine a fost se pare din cauza placutelor de frana uzate pe partea dreapta,asa a iesit cand a pus-o mecanicul pe tester,dar am schimbat si sabotii pe spate(nu ma asteptam ca loganul sa fie asa complex si dintr-o diagnoza sa arate la ce roata is uzate placutele)
          Lichidul de frana este aproape la maxim de cand am luat masina ,nu am completat niciodata.

          Comment


          • #20
            Salutare! Am un Logan 1.5 dCi, 70 CP, Aprilie 2008, model Ambition, 58000 km.

            Am fost la mare weekendul trecut, am parcat masina si am tras frana de mana aproape la maxim. Timp de 3 zile nu am miscat-o. Dupa 3 zile, am plecat cu ea si am pornit repede de pe loc intr-o intersectie (faceam stanga). A inceput sa imi palpaie martorul de la frana de mana, dar nu constant, adica nu statea 2 secunde aprins si 2 secunde stins. Se aprindea si se stingea repede si aiurea sau statea aprins mai mult timp. Dupa ce am facut stanga si am inceput sa accelerez normal (nu foarte brusc), s-a stins.

            Asa ca am inceput sa franez brusc si sa plec repede de pe loc, sa vad cand se aprinde. Rezultat: nu se aprinde cand franez, se aprinde cand plec repede de pe loc sau daca o "forjez". Cateodata face si pe drum denivelat si in curbe.

            Intrebarea mea este: Credeti ca sunt de vina placutele sau contactul de la frana de mana? Nu prea stiu sa desfac toate chestiile de pe langa frana de mana ca sa ajung la contactul ala. Nivelul lichidului de frana este cu aproximativ 1 cm peste minim. Cu placutele astea am 28000 km, 70% facuti in oras si sunt originale, schimbate la un service autorizat Dacia.
            Last edited by Aragorn; 16 August 2011, 13:46.
            Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

            Comment


            • #21
              vezi nivelu la lichidu de frana

              Comment


              • #22
                @nikuniku: Are 1 cm peste minim...
                Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

                Comment


                • #23
                  Salut , am si eu o problema cu martorul luminos de la frana de mana , cam de la 80-90 km/h se aprinde si nu se mai stinge pana cand nu opresc motorul stie cineva din ce cauza ? Va rog astept raspuns , multumesc mult

                  Comment


                  • #24
                    A trecut mult timp de cand nu s-a mai postat aici, dar postez ca poate ajuta pe cineva. La mine a fost de la placutele de frana. Cand atingea senzorul de uzura discul, se aprindea martorul in bord.
                    Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

                    Comment


                    • #25
                      becul se aprinde cand ceva da la masa.la placutele cu senzori se mai aprinde slab cateodata cand treci prin apa,iarna.totul este pe baza de masa masinii.o atingere la masa daca nivelul ,placutele sau frana de mana sunt in regula.

                      Comment


                      • #26
                        La mine a fost de la plutitorul aflat in borcanul care contine lichidul de frana

                        Comment


                        • #27
                          daca nu ai lichid,plutitorul coboara . plutitorul cand coboara, are o tablita care face contact intre doua ploturi.unul dintre ploturi este legat la masa iar celalalt la bec.cand se unesc ploturile prin tablita se aprinde becul.poate ai avut plutitorul blocat,spart

                          Comment


                          • #28
                            Am aceeasi problema ca in primele posturi.Ba se aprinde si licare, ba ramane aprins.Doar ca acu am observat ca nu se mai aprinde nici un stop pe frana... vreun sfat?

                            Comment


                            • #29
                              Salut. Pentru becul de la frana de mana mai completeaza putin cu lichid; pentru stop pe frana incepe cu verificarea contactorului de la pedala (daca nu sti unde este pune mana pe cauciucul pedalei, apoi ridic-o usor urmarind pedala). Am mers pe ideea ca nu se ard trei becuri odata, daca nu le-ai verificat niciodata incearca sa inlocuiesti un bec si vezi dupa aceea.

                              Comment


                              • #30
                                am fost cu masina la spalat si cand am pus contactul a ramas aprins martorul... nu la intensitate maxima. se aprinde puternic daca trag frana de mana, cand o las jos ramane aprins la intensitatea iluminarii de bord. baietii au facut ceva exces de zel cu solutia de spalat prin zona consolei centrale, pe la joystickul reglajului de oglinzi.

                                ma gandesc ca e de la vreun senzor al placutelor de frana cu apa (mi-au recomandat sa le schimb cu discurile la anul) si sa mai astept cateva zile poate dispare. Lichidul e ok. A mai patit ceva lume treaba asta dupa ce a spalat masina?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google