Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumim mult pentru poze si explicatii, asta ma interesa, daca pot sa fac eu acasa operatiunea si ce scule imi trebuie. (acel ax de centrare m-a fost bagat in ceata, dar m-am lamurit acum). Multa sanatate si multi km fara probleme cu noul ambreiaj !

    Comment


    • Salut, am si eu o mica problema : imi scartaie padala de ambraiaj cand o apas.Nu scartie mereu ,de obicei imediat cum pornesc motorul, dar apare si pe parcurs? Care ar fi problema si cum as putea-o remedia?
      Multumesc!
      Tinc fest !!

      Comment


      • Problema ta isi poate gasi rezolvarea aici.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Multumesc frumos!!
          Tinc fest !!

          Comment


          • Salutare , am un 1.6 MPi din 2007 - 82.000 km , si de ceva timp cand motorul este la relanti se aude un zgomot ciudat de frecare. In momentul cand apas ambreiajul ,acesta dispare.Mai am o problema mai minora , cateodata intra mai greu in viteza 1 , si cand trec din 4 in 3 ( agata ). Mss.

            Comment


            • cum se regleaza cablu de ambreaj?

              Comment


              • daca te referi la cablul de ambreiaj...se regleaza asa

                si defapt se regleaza pedala nu cablul...pozitia pedalei mai exact

                Comment


                • Originally posted by MARIO13 View Post
                  Salutare , am un 1.6 MPi din 2007 - 82.000 km , si de ceva timp cand motorul este la relanti se aude un zgomot ciudat de frecare. In momentul cand apas ambreiajul ,acesta dispare.Mai am o problema mai minora , cateodata intra mai greu in viteza 1 , si cand trec din 4 in 3 ( agata ). Mss.
                  Va dati cu parerea ???

                  Comment


                  • zgomotul ala de frecare este posibil sa vina de sa vina de la rulmentul de presiune.

                    Comment


                    • ambreiaj hidraulic

                      Salut , am si eu o problema cu ambreiajul, cu discul defapt . Masina vibreaza cateodata tare cand vreau sa plec de pe loc mai sportiv. Am inteles de la cineva ca ar fi un arc de la disc rupt sau deteriorat ? mentionez ca nu patineaza deloc . motorul meu e K4M (1.6 16 v) , iar cutia JR5 . Mecanicul meu zicea sa cumpar tot kitul (inclusiv rulmentul de presiune ), dac tot desface masina , avand in vedere ca am 70 000 km mers 90% in oras . Ce parere aveti? sa schimb tot kitul sau doar discul evident defect! Ambreiajul e hidraulic , rulmentul e destul de scump. P.S. Cat e de complicata operatiunea ,avand in vedere particularitatile ambreiaj hidraulic , CV actionata cu cabluri nu cu tija ? Va multumesc!

                      Comment


                      • sa inteleg ca ai MCV 1.6 16v. bun

                        rulmentul nu este asa scump. il gasesti la 190 lei pe Valeo adica identic cu cel de origine. Depinde ce rulment ai...cu 1 sau 2 sigurante

                        discul nu cred ca il gasesti separat si este recomandat sa schimbi tot kit ul. de ce ?
                        trepidatul poate avea multiple cauze :

                        1. placa apasa insuficient pe disc si prinde in suturi scurte...trepidatii
                        2. arcurile nu amortizeaza suficient
                        3. ferodoul de pe disc s a lustruit si aluneca sacadat intre volanta si placa. dimineata cand este motorul rece la 2 liniute da-i 4000 rpm si pleaca tare cu a 3 a de pe loc. fa asta de 2 x. atat cat volanta rece sa absoarba caldura degajata de frecarea excesiva.
                        daca dai alta fata discului este posibil sa scapi de sacadari pentru ca va aluneca lin intre volanta si placa

                        prima si prima data incearca asta.

                        Comment


                        • am incercat si... functioneaza ! am facut cu mi-ai zis si se pare ca nu mai vibreaza , o singura chestie abia sesizabila este ca sacadeaza ca si cum ar fi in 2 trepate cuplajul . Dar repet , foarte putin sesizabil (poate e autosugestie ) P. S Multumesc mult de pont poate m-ai scapat de o investitie deocamdata !

                          Comment


                          • I'll mai lasi 2 3 zile si iar ii dai.

                            Ideea este ca trebuie sa reimprospatezi suprafetele de frictiune, prin frecare excesiva dar fara sa le supraincalzesti.

                            Dimineata la pornire este monentul ideal. Totul este rece iar caldura se absoarbe imediat.
                            Niciodata sa nu ii dai la cald.

                            Deci treapta 3 la plecare de pe loc si ii dai 4000 4500 ture ca si cum ai vrea sa pleci tare.

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • Originally posted by ady 2000 View Post
                              Am citit toate postarile de pe acest forum dar din pacate nu am gasit ceva care sa ma lamureasca pe deplin.
                              Ieri dimineata am vrut sa plec cu masina (Logan 1.4,3 ani, 28500km)si cand am apasat ambreiajul ca sa o scot din viteza,am observat ca pedala este foarte tare.Am bagat in marsarier ca sa pot scoate masina din parcare,a intrat fara probleme in viteza,si dupa ce am dat cu spatele am bagat masina in viteza intai (la fel aintrat fara probleme) ca sa pleca de pe loc.Masina pleaca foarte incet de pe loc dar fara sa se tureze foarte tare.La fel intra intra in toate vitezele dar abia am prins 60 de KM/si am mers pe avarii pana acasa.Am icercat sa plec de pe loc ,bagand masina in viteza 1 si am ridicat usor ambreiajul fara sa apas acceleratia si masina a plecat de pe loc .Am sunat la Dacia Meridian si mi-au spus ca pretul Kit-ului de ambreiaj +manopera face in jur de 1850 RON( 1300 kit-ul ambreiaj si 550 Ron).Am intrebat pe mai multi referitor la aceste simptome si marea majoritate mi-au spus ca s-a dus discul de ambreiaj dar au fost si altii chiar mi-au spus ca s-ar putea ca, cablul de ambreiaj sa fie ciupit pe undeva si sa nu se mai miste liber in camasa care-l protejeaza.Mentionez ca pana ieri nu am avut nici un simptom de ambreiaj defect(turactie excesiva fara ca masina sa prinda viteza,mirou de ambreiaj incins ,sa nu intre in viteza etc.As fii recunoscator daca cineva care a mai avut probleme asemanatoare sau cineva care mi-ar putea raspunde.Orice parere sau sfat mi-ar fii de mare ajutor.La fel daca aveti idee de unde ar trebuii sa cumpar un kit de ambreiaj mai ieftin decat ceea ce vide Dacia dar care sa nu fie facatura .Multumesc si astept cu nerabdare orice raspuns
                              Salut! am si eu o problema asemanatoare. Azi dimineatza, cand am apasat ambreiajul, s-a auzit un zgomot slab,scurt(asemanator cu cel de cuplare al compresorului de aer conditionat). De atunci , s-a schimbat functionarea ambreiajului : pedala, care inainte era moale si cu cursa lina, a devenit acum tare pe prima jumatate de cursa si "bleaga" pe restul cursei. Ambreiajul nu mai cupleaza complet si patineaza la accelerari bruste. Inainte cupla undeva pe la 2/3 din cursa; acum cupleaza jos , dar incomplet. In treptele de viteza intra normal, nu e nici o schimbare , dar la cuplare trebuie accelerata ceva mai mult, pentru ca patineaza. Parerea unui mecanic este ca s-a rupt un dinte de la placa de presiune. Ce parere aveti? sunt acestea simtome de dinte rupt, sau de altceva? Masina are 45.000 de km, cred ca e prea devreme sa se uzeze discul...Daca intr-adevar este rupt vreun dinte, mai pot circula cu ea asa, sau e indicat sa o duc pe platforma la service , ca sa nu se intample ceva mai grav?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google