If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
O parere.
Diafragma (soarele) fisurata; in aceste situatii, deraierea se face greoi si incomplet, iar ambreierea cu socuri.
Nu e indicat sa circuli asa; doar soferii cu experienta se mai incumeta; riscul e sa strici ceva pe la cutie.
Am patit asta la o masina mai veche, la Oltcit mai exact
Avea un rulment de presiune care pastra distanta fata de placa.
Lucrul asta facea ca la atingere, uzura sa fie mai mare ca in cazul rulmentului care sta lipit permanent de placa
Multumesc pentru parere. Din cate am inteles, s-a fisurat cumva varful unei "raze" din acel soare. Rezolvarea ar fi un kit nou de ambreiaj. Deci am avut noroc ca nu s-a agravat, ca azi am umblat vreo 30 km asa. Ca sa evit problema asta, cred ca o sa iau kitul Exedy , pare mai robust din privinta asta, cu razele mai putine si mai groase. totusi imi e neclar de ce cu motorul oprit, pedala e la fel ca inainte, nu se simte nici o schimbare. E din cauza ca soarele e in rotatie atunci cand motorul e pornit?
Nu varful unei raze cum spui tu, da' nu conteaza; fisura apare de la baza acelei raze catre interior.
Cu motor oprit si ambreiajul varza poti baga in viteza; ai inteles?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Imi face si mie zgomot usor rulmentul de presiune la mersul in relati.Daca calc ambreiajul dispare zgomotul,deci zic ca e rulmentul.Se poate regla ceva sa dispara zgomotul?
Masina are 30000km.Are cineva ideea cam cat ma mai duce rulmentul?
Rulmentul sta in contact permanent cu placa; nu ai ce sa-i faci. Zgomotul de la placa e un tacanit ritmic; zgomotul de rulment e altceva si se manifesta in general cand e calcata pedala si motorul pornit.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Acele "raze" ale diafragmei cu timpul nu mai sunt perfect ...aliniate, in plan orizontal (la masinile noi nu se aude asa ceva), iar faptul ca presiunea rulmentului pe acele raze e una foarte mica face posibil acel tacanit; incercati si apasati f. putin pedala si...dispare tacanitul.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Am uitat sa spun ca am motor de 1,4.
Tzacanitul acela fin dispare cand calc pedala de ambreiaj.Deci sa inteleg ca nu e de la rulmentul de presiune ci de la placa zgomotul.
Placa era crapata la baza , intre 2 raze, si soarele era deformat/valurit. Fotografia nu e de la ambreiajul meu , dar crapatura e identica. Am pus exedy, sper sa fie in regula in viitor.
PS. Cu kitul exedy , zgomotul de arcuri nu dispare complet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment