Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O parere.
    Diafragma (soarele) fisurata; in aceste situatii, deraierea se face greoi si incomplet, iar ambreierea cu socuri.
    Nu e indicat sa circuli asa; doar soferii cu experienta se mai incumeta; riscul e sa strici ceva pe la cutie.
    Last edited by IancuMIC; 1 December 2012, 19:35.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • cand spui diafragma / soare fisurata...la ce te referi ?

      ma gandesc ca se rupe doar un dinte nu ?

      Comment


      • La partea care intra in contact cu rulmentul de presiune.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Am inteles gata.

          Am patit asta la o masina mai veche, la Oltcit mai exact

          Avea un rulment de presiune care pastra distanta fata de placa.
          Lucrul asta facea ca la atingere, uzura sa fie mai mare ca in cazul rulmentului care sta lipit permanent de placa

          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

          Comment


          • Multumesc pentru parere. Din cate am inteles, s-a fisurat cumva varful unei "raze" din acel soare. Rezolvarea ar fi un kit nou de ambreiaj. Deci am avut noroc ca nu s-a agravat, ca azi am umblat vreo 30 km asa. Ca sa evit problema asta, cred ca o sa iau kitul Exedy , pare mai robust din privinta asta, cu razele mai putine si mai groase. totusi imi e neclar de ce cu motorul oprit, pedala e la fel ca inainte, nu se simte nici o schimbare. E din cauza ca soarele e in rotatie atunci cand motorul e pornit?

            Comment


            • Nu varful unei raze cum spui tu, da' nu conteaza; fisura apare de la baza acelei raze catre interior.
              Cu motor oprit si ambreiajul varza poti baga in viteza; ai inteles?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Imi face si mie zgomot usor rulmentul de presiune la mersul in relati.Daca calc ambreiajul dispare zgomotul,deci zic ca e rulmentul.Se poate regla ceva sa dispara zgomotul?
                Masina are 30000km.Are cineva ideea cam cat ma mai duce rulmentul?

                Comment


                • Rulmentul sta in contact permanent cu placa; nu ai ce sa-i faci. Zgomotul de la placa e un tacanit ritmic; zgomotul de rulment e altceva si se manifesta in general cand e calcata pedala si motorul pornit.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Ce zice colegul este zgomotul caracteristic motoarelor 14 si 16 la ralanti.

                    Pana la urma de unde vine ?

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • Acele "raze" ale diafragmei cu timpul nu mai sunt perfect ...aliniate, in plan orizontal (la masinile noi nu se aude asa ceva), iar faptul ca presiunea rulmentului pe acele raze e una foarte mica face posibil acel tacanit; incercati si apasati f. putin pedala si...dispare tacanitul.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Si tacane din cauza ca rulmentul nu calca pe toate razele ?

                        Daca rulmentul se invarte odata cu placa...ce conteaza pe cate raze calca ?

                        La 16v nu ezista aceasta problema desi ambreiajele sunt identice. Nu stiu care este explicatia

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                        Comment


                        • Am uitat sa spun ca am motor de 1,4.
                          Tzacanitul acela fin dispare cand calc pedala de ambreiaj.Deci sa inteleg ca nu e de la rulmentul de presiune ci de la placa zgomotul.

                          Comment


                          • Unu sau mai multi catei rupti la placa, am patit si eu asta si stiu ce spun

                            Comment


                            • Placa era crapata la baza , intre 2 raze, si soarele era deformat/valurit. Fotografia nu e de la ambreiajul meu , dar crapatura e identica. Am pus exedy, sper sa fie in regula in viitor.
                              PS. Cu kitul exedy , zgomotul de arcuri nu dispare complet.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by IancuMIC View Post
                                Nu varful unei raze cum spui tu, da' nu conteaza; fisura apare de la baza acelei raze catre interior.
                                Cam asa se fisureaza diafragma la placa de presiune; "raze", efectiv rupte, nu prea se intampla.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google