Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine cand mi-a scazut lichidul de frana mi se aprindea becul de la frana de mana cand acceleram,dar nici decum nu am ramas fara ambreaj.

    Comment


    • Originally posted by brc78 View Post
      Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
      E posibil daca ai ambreiajul hidraulic, nu stiu daca la dizaluri sunt si cu ambreiaj hidraulic.
      Trebe facuta o aerisire

      Comment


      • Originally posted by brc78 View Post
        Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
        Nu are treaba patinatul ambreiajului cu lipsa lichidului de frana.In cel mai rau caz daca intra aer pe instalatie,ambreiajul nu mai debreia si nu mai puteai introduce in nici o treapta de viteza.

        Comment


        • ar avea legatura doar daca lichidul de frana prin scurgere a ajuns pe discul de ambreiaj. putin probabil

          Comment


          • In treapta 2,3 si 4 daca accelerez usor in intervalul 2000-3000 rpm pleaca in suturi, pana in primavara se simtea pe un inteval mai mic de turatii 2000-2500 rpm, dar de ceva timp se simte bine si in treapta 4, face si pe benzina si pe gaz.

            La rece nu face asa, doar de la 2 linii in sus cand incepe sa se mai incalzeasca.
            Inafara de combustibil, fise, bobina si bujii este posibil ca si ambreiajul sa faca asemenea probleme ? Am avut dificultati cu el in sensul ca la plecarea de pe loc se simteau vibratii, dar nu patineaza. Au disparut simptomele de zguduit de la plecare dar dupa ce cuplez in treapta 2,3 si 4 pleaca sacadat indiferent de pozitia acceleratiei.

            O parere ?
            Multumesc
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by brc78 View Post
              Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
              nu am vazut nici diesel.am o intrebare=vasul de lichid de frana este comun cu ambreiajul?in armata am avut un camion cu asa ceva.eu am avut un clio dci dar ambreiajul era pe cablu.ma gandesc ca daca sunt comune si ai pierdut lichidul patinarea se face la plecare.repartitorul este in spatele masinii,in nici un caz.

              Originally posted by juann View Post
              Cind apas ambreiajul sa schimb vitezele se aude un zgomot ascutit ca de motor electric care se invirte la turatie mare.
              are dreptate sergiu 2010.majoritatea rulmentilor se strica datorita faptului ca se sta cu ambreiajul apasat(ex la stopuri,sau mai am pana la stop 200m)un reflex din scoala
              Last edited by B70NGY; 4 April 2014, 22:21. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Ambreaj Exedy 200 roni, montajul 150 roni in service, cu factura si garantie. Sa vedem cat tine si daca tine.

                Este dubios de bun, cuplarea se face lin, pedala este incredibil de usoara. Revin cu date pe parcurs.

                Momentan am pana in 100 de km ( scimbat acum cateva zile)

                Comment


                • Problema Ambreaj?

                  Pornesc motorul , iau piciorul de pe ambreaj si se aude ca si cum ar freca ,daca apas ambreajul sunetul dispare daca iau piciorul iar se aude..., asta atunci cand stau pe loc , in mers nu stiu cum e pentru ca nu am cum sa-l aud!
                  Este necesara o deplasare la service?
                  Sa fii om , e mai presus de toate!

                  Comment


                  • Rulmentul de presiune se afla in contact permanent cu placa de presiune, asa ca un anumit zgomot tehnologic trebuie sa existe; in plus unele zgomote pot proveni de la rotirea libera a pinioanelor din cutie.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Bataia din rotirea libera a pinioanelor e boala grea de tot la Logan.

                      Zilele astea revin cu niste poze care arata cat de descentrati vin rulmentii de presiune de noi din fabrica.

                      Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                      Comment


                      • Probleme Ambreiaj Logan 1.4

                        Am un Logan 2006 (88miikm)
                        Am o problema la ambreiaj: sa blocat in pozitia sus. Cand merge motorul nu se poate apasa ambreiajul si astfel schimba viteza. Cand motorul este oprit se poate schimba viteza fara probleme, si ambreiajul poate fi apasat normal.
                        Ce poate fi problema? Masina poate fi tractata daca este scos din viteza (fara motor)? Nu stric ceva? sau trebuie dus la sevice cu platforma?
                        Multumesc

                        Comment


                        • Placa de prsiune crapata. Se rezolva prin inlocuirea kit-ului de ambreiaj.

                          Se poate tracta fara probleme.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Buna seara. Zilele trecute am schimbat kit-ul de ambreiaj. Soarele de la placa de ambreiaj statea deschis, nu la fata si avea o culoare cupru pal . Mecanicul mi-a spus ca s-a decalit. Acum merge foarte bine. Doar cand bag in treapta 1 mai agata foarte putin, de abia se simte, dar asa a fost de cand am luat-o. E normal sa se simta acel mic agatat in treapta 1?

                            Comment


                            • salut..de vreo doua zile am observat un lucru ciudat la loganul meu..plec cu ea dupa loc cand ajnung in viteza a 3 a la aproximativ 3000 turatii scade la 2000 de turatii si in cateva secunde revine la normal e ca si cum ar patina ambreiajul ..asta sa fie sau alta problema ..mentionez ca intra bine in viteze la plecarea de pe loc pleaca normal masina e din 2007 nu am luat-o de noua eu este benzina 1.4 si are 120.000 de km asa arata pe bord

                              Comment


                              • Daca patin ambreiajul motorul se tura singur, nu scadea. Trage frana de mana, baga a 5a si incearca sa eliberezi ambreiajul. Daca turatia scade in timp ce eliberezi pedala foarte usor, nu patineaza.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google