ooo nashpa. si nu te-ai dus peste ei cu o falca-n cer si una in pamant? ca banuiesc ca mai era in garantie
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by alexandru89 View Postpai discul era bulit, am 10.400 de km cam asa si da iesise din garantie, ms la fel
Ati facut la revizii macar o sezizare ca e o problema cu ambreiajul? Daca scrie macar odata undeva vor fi obligati la despagubiri. Oricum recomkand o plangere la dacia unde sa sccrieti ca ambreiajul nu e filtru de ulei sa se schimbe mai desc ca la revizie. Si sa le spuneti ca in spiritul colaborarii client-uzina ati vrea sa le trimiteti setul pentru expertiza. Si ca in cazul in care au avut defect sa va dea unele noi.
Mie mi s-a intampalt la renault unde s-au stricat amortizoarele la 27ooo. Au inceput sa zica ca garantia e de 20000, ceea ce cred ca se-ntampla numai in Ro, si nici nu scrie mare, pe undeva. Le-am zis : la 19500 v-am spus ca se aude un usor cloncanit pe spate... S-au uitat in hartii, s-au scarpinat in crestet si le-au schimbat...
Comment
-
N-are ce sa mai faca, doar sa dovedeasca ca a fost stricat din fabrica, ceea ce e foarte greu, chiar si cu expertize.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostN-are ce sa mai faca, doar sa dovedeasca ca a fost stricat din fabrica, ceea ce e foarte greu, chiar si cu expertize.
Erau mai multe feluri de recall-uri. (Reparatii gratis dupa garantie).
Unele obligatorii. Altele la cerere. Adica ei stiau ca e posibil ca la unele sa apara o problema. Daca venea clientul si se plangea, atunci era schimbata.
Pana la urma am aflat, pe sest, de la mecanici, ca Renault a avut probleme cu producatorul de amortizoare spate(prin Spania, parca). Dar trebuia sa te duci si sa faci gat. Cine a fost cuminte le-a platit.
Parerea mea e ca daca s-au stricat la 10000, piesele erau uzate si la 8000. Ori cei de la service nu le-au sezizat, ori nu au vrut. Daca a apucat si scrie undeva la notele de revizie din garantie, cum ca, a reclamat o p-robl;ema la ambreiaj, parerea mea e ca ar trebui sa i-l schimbe. Sper ca la service Dacia scriu toate problemele pe care le reclami, in foaie. N-am fost pana acum la revizie.Iar daca exista o hartie interna a uzinei cu o anumita problema la ambreiaj, s-ar putea sa i-o schimbe oricum. Singurul impediment pe care-l vad ar fi daca service-ul unde a facut reparatia nu ar fi agreat Dacia.
Nu-l costa nimic o scrisoare catre Dacia.
Ideea e sa trimita prin fax sau recomandat scrisoarea. Altfel nu stiu daca se vor obosi.
Comment
-
Cel mai bine ar fi sa mearga mai inati in service Dacia sau Renault sa vada dcaa exista vreo operatiune tehnica speciala pentru masina lui, ca e posibil sa o fi ignorat-o cei de la revizie.
Comment
-
pai o sa faca tata o mare reclamatie la astia de la dacia, sa le fie rusine, chestia e faptul e cam consumat si piesele vechi au ramas la service-ul ala, si cred ca le-au aruncat, nu mai aveau ce sa faca cu ele, oricum service-ul nu tinea de dacia, dar totusti avea piese originale dacia.---== LoGaN dRiVeR ==---
Comment
-
Pai acum chiar nu mai ai ce face. Asta e, ghinion.
Comment
-
Cum iti dai seama ca ai o problema la ambreiaj?
Am carnet din 95 dar conduc abia din 2005 cand mi-am luat Logan Laureate-am facut 23.000 km. In week-endul anterior am fost in Sinaia. Cand am urcat la 1400 m-am mai oprit prin pante; am pornit mai greu. La intoarcerea acasa-la Constanta- mi s-a parut ca merge mult mai greu, se tureaza mai greu.
Este posibil sa fie si din cauza benzinei-premium 95?
Sunt incepator, masina este in garantie inca 5 luni si as dori un sfat.
Comment
-
Daca simti ca o turezi si nu pleaca de pe loc sau pleaca, dar mai turata ca de obicei, inseamna ca patineaza ambreiajul.
Mergi in service si cere-le sa-l regleze sa prinda mai jos, poate e mai bine.
Comment
-
Discul se schimba cand se uzeaza. Mergi in service (nu in Constanta, ca nu sunt mecanici buni) si sa se uite daca e in regula.
Comment
-
Ambreaj
Salutare, am un ambition din aug 2005, 25000km, garantia a fost degeaba, numai ca pana acum 5000km masina a fost a bunicului meu, in cele din urma a ajuns la mine.
Ce ma deranjeaza este ca, ambreajul cupleaza foarte sus, undeva la sfarsitul cursei pedalei, la berlina mea ceva veche, cand cupla acolo sus a trebuit sa schimb discul, rulmentul and shit...tocit ma indoiesc ca ar fi si ca deja patineaza, oare se poate regla sa cupleze mai jos, e incomod si enervant, mai ales cand la serviciu ai octavia diesel, si cupleaza la 1cm de la podea....PLEASE HELP !
Comment
Comment