Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ooo nashpa. si nu te-ai dus peste ei cu o falca-n cer si una in pamant? ca banuiesc ca mai era in garantie
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • #62
      Originally posted by alexandru89 View Post
      pai discul era bulit, am 10.400 de km cam asa si da iesise din garantie, ms la fel
      Daca discul s-a stricat in 10000, inseamna ca a fostt defect. Trebuie sa fii mare maestru sa-l strici in 10000, doar daca ati tractat rulote, sau preferati sa mergeti cu frana de mana trasa.
      Ati facut la revizii macar o sezizare ca e o problema cu ambreiajul? Daca scrie macar odata undeva vor fi obligati la despagubiri. Oricum recomkand o plangere la dacia unde sa sccrieti ca ambreiajul nu e filtru de ulei sa se schimbe mai desc ca la revizie. Si sa le spuneti ca in spiritul colaborarii client-uzina ati vrea sa le trimiteti setul pentru expertiza. Si ca in cazul in care au avut defect sa va dea unele noi.
      Mie mi s-a intampalt la renault unde s-au stricat amortizoarele la 27ooo. Au inceput sa zica ca garantia e de 20000, ceea ce cred ca se-ntampla numai in Ro, si nici nu scrie mare, pe undeva. Le-am zis : la 19500 v-am spus ca se aude un usor cloncanit pe spate... S-au uitat in hartii, s-au scarpinat in crestet si le-au schimbat...

      Comment


      • #63
        N-are ce sa mai faca, doar sa dovedeasca ca a fost stricat din fabrica, ceea ce e foarte greu, chiar si cu expertize.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #64
          Originally posted by andrei View Post
          N-are ce sa mai faca, doar sa dovedeasca ca a fost stricat din fabrica, ceea ce e foarte greu, chiar si cu expertize.
          Pana cum doi ani m-am ocupat de service(nu masini).
          Erau mai multe feluri de recall-uri. (Reparatii gratis dupa garantie).
          Unele obligatorii. Altele la cerere. Adica ei stiau ca e posibil ca la unele sa apara o problema. Daca venea clientul si se plangea, atunci era schimbata.
          Pana la urma am aflat, pe sest, de la mecanici, ca Renault a avut probleme cu producatorul de amortizoare spate(prin Spania, parca). Dar trebuia sa te duci si sa faci gat. Cine a fost cuminte le-a platit.
          Parerea mea e ca daca s-au stricat la 10000, piesele erau uzate si la 8000. Ori cei de la service nu le-au sezizat, ori nu au vrut. Daca a apucat si scrie undeva la notele de revizie din garantie, cum ca, a reclamat o p-robl;ema la ambreiaj, parerea mea e ca ar trebui sa i-l schimbe. Sper ca la service Dacia scriu toate problemele pe care le reclami, in foaie. N-am fost pana acum la revizie.Iar daca exista o hartie interna a uzinei cu o anumita problema la ambreiaj, s-ar putea sa i-o schimbe oricum. Singurul impediment pe care-l vad ar fi daca service-ul unde a facut reparatia nu ar fi agreat Dacia.
          Nu-l costa nimic o scrisoare catre Dacia.
          Ideea e sa trimita prin fax sau recomandat scrisoarea. Altfel nu stiu daca se vor obosi.

          Comment


          • #65
            Cel mai bine ar fi sa mearga mai inati in service Dacia sau Renault sa vada dcaa exista vreo operatiune tehnica speciala pentru masina lui, ca e posibil sa o fi ignorat-o cei de la revizie.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              pai o sa faca tata o mare reclamatie la astia de la dacia, sa le fie rusine, chestia e faptul e cam consumat si piesele vechi au ramas la service-ul ala, si cred ca le-au aruncat, nu mai aveau ce sa faca cu ele, oricum service-ul nu tinea de dacia, dar totusti avea piese originale dacia.
              ---== LoGaN dRiVeR ==---

              Comment


              • #67
                Pai acum chiar nu mai ai ce face. Asta e, ghinion.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #68
                  Cum iti dai seama ca ai o problema la ambreiaj?
                  Am carnet din 95 dar conduc abia din 2005 cand mi-am luat Logan Laureate-am facut 23.000 km. In week-endul anterior am fost in Sinaia. Cand am urcat la 1400 m-am mai oprit prin pante; am pornit mai greu. La intoarcerea acasa-la Constanta- mi s-a parut ca merge mult mai greu, se tureaza mai greu.
                  Este posibil sa fie si din cauza benzinei-premium 95?
                  Sunt incepator, masina este in garantie inca 5 luni si as dori un sfat.

                  Comment


                  • #69
                    Daca simti ca o turezi si nu pleaca de pe loc sau pleaca, dar mai turata ca de obicei, inseamna ca patineaza ambreiajul.
                    Mergi in service si cere-le sa-l regleze sa prinda mai jos, poate e mai bine.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Ma gandeam ca o fi uzat si trebuie sa-l schimb cu totul ; cred ca nici simptomele nu le-am decris corect. Cand trtebuie schimbat discul?

                      Comment


                      • #71
                        Discul se schimba cand se uzeaza. Mergi in service (nu in Constanta, ca nu sunt mecanici buni) si sa se uite daca e in regula.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #72
                          Mersi ptr. sfat

                          Comment


                          • #73
                            problema cu ambreiajul e la general ? sau doar anumite exceptii ?

                            Comment


                            • #74
                              Ambreaj

                              Salutare, am un ambition din aug 2005, 25000km, garantia a fost degeaba, numai ca pana acum 5000km masina a fost a bunicului meu, in cele din urma a ajuns la mine.
                              Ce ma deranjeaza este ca, ambreajul cupleaza foarte sus, undeva la sfarsitul cursei pedalei, la berlina mea ceva veche, cand cupla acolo sus a trebuit sa schimb discul, rulmentul and shit...tocit ma indoiesc ca ar fi si ca deja patineaza, oare se poate regla sa cupleze mai jos, e incomod si enervant, mai ales cand la serviciu ai octavia diesel, si cupleaza la 1cm de la podea....PLEASE HELP !

                              Comment


                              • #75
                                Daca este pe cablu se poate regla daca este hidraulic nu dar asa tin la toate (nu cred ca era cazul sa mai deschizi un thread se dicuta pe chestia asta frecvent da o cautare si ai sa gasesti tot ce te intereseaza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google