Am reusit un reglaj cat de cat si acum pedala este la locul ei. Problema este ca tot apare senzatia aia de cuplu intarziat cand trec intr-o treapta superioara. Dar daca merg constant sa zicem in a 2-a si accelerez apoi se duce ca vantu, nu mai patineaza ambreiajul. Problema este ca imediat cum debreiez da sa o ia din loc, la mai putin de jumate de cm. iar daca ating cumva pedala de ambreiaj in mers cat de putin incepe sa patineze ambreiajul. Pare ca s-a lungit in ambele sensuri cursa furcii de ambreiaj. La ambreiaj mai exista vreun reglaj in afara de cel de la cablu?
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
am vazut mai sus ca cineva spunea ca numai la dci-ul de 85 cp e ambreiaj hidraulic dar eu il contrazic si spun ca si ala de 68 cp are tot ambreiaj actionat hidraulic.
@ronin ambreiajul pe cablu nu are alt reglaj decat la cablul si daca a inceput sa-ti patineze pregatestete de un kit de ambreiaj disc+placa +rulment ca daca tot umblii e bine sa le schimbi pe toate.
Comment
-
Intampin si eu o problema cu loganul meu.Am 87000 km iar de 2 zile cand sunt in treapta a 4-a intre 2000-3000 turatii incepe sa imi trepidere volanul,sa imi traga dreapta si se simte ca si cum ar patina ceva pe partea dreapta si trepideaza foarte rau(precizez ca nu e calcat abreajul cand imi face asa ceva.am incercat sa vad daca imi patineaza cand plec de pe loc(am citit aici fel si fel de metode si cu frana de mana si cu accelerarea in treapta a 3-a si are forta nu da nici un semn de slabiciune).
Va rog sa imi spune-ti ce poate avea.
Comment
-
Pai daca strangi piulita de la 60mm la 50mm, cablul se tensioneaza. Asa cum face cand apesi pedala de ambreiaj. Nu e normal ca sa prinda si mai sus, pana la a nu mai cupla deloc, pentru ca la decuplare apasand abreiajul strange de cablu si trage de bratulrespectiv. Exact la fel se intampla daca strangi de piulitza.
Poate nu-mi imaginez eu corect sistemul ambreiaj al Loganului si atunci gresesc.
Ca sa tina mai jos nu trebuie sa desfaci piulitza mai mult de 60?
Comment
Comment