Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @lord_wader:aceeasi problema o am si eu .am un logan de 1.6 si de vreo 5-6 luni in fiecare dimineata cand plec la serviciu tremura putin pana prinde viteza.ambreiajul l-am schimbat acum un an si jumatate(cred k l-a schimbat k nu sunt sigur,mecanicul zice k da).si la mine mai e o chestie k o mai chinui si cu remorca na mai cumpar cate una alta,am pus si 800 de kg pe remorca si cred k am cam chinuit masina putin.cred k trebuie sa-l schimb din nou
    NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU

    Comment


    • ca sa veirifici ambreiajul exista mai multe metode:

      una dintre ele e sa incerci sa urci o bordura mai mare cu ambele roti din fata in acelasi timp si daca dai drumul de tot la ambreiaj si masina nu urca bordura, sau nu moare motorul inseamna ca e dus ambreiajul.

      alta medota e cea in care merge cu 60km/h si accelerezi brusc. Daca viteza creste aproximativ in acelasi timp cu turatia ambreiajul este bun, daca se tureaza si viteza intarzie sa creasca e dus ambreiajul.

      Si ultima mai brutala e sa incerci sa pleci cu scartait de roti si daca se tureaza foarte tare si rotile nu scartaie in treapta 1 inseaman ca e dus ambreiajul.

      pedala de ambreiaj de la mpi este usor de modificat unde sa prinda. Sunt 2 suruburi sa le destrangi si sa ajustezi.(2 chei de 10)
      Last edited by o8MeLC; 13 August 2011, 16:02.

      Comment


      • Eu am reglat ambreiajul sa prinda jos de tot , ceva in gen ridic un pic piciorul de la podea si deja cupleaza . E posibil sa apara uzuri premature in timp ? Mi se pare mai comod asa jos .

        Comment


        • Baieti am si eu o problema, am fost azi pana la Busteni, de la iesire din Breaza am mers bara la bara pana la Comarnic si apoi la intrare in Sinaia iar bara la bara, in total am facut din Ploiesti vre-o 4 ore pana la Busteni. Acum cand plec de pe loc imi trepideaza masina, ma gandesc la discul de ambreaj dar daca se ducea de tot nu mai prindeam viteza.. ce poate fi ?

          Comment


          • Originally posted by cro84 View Post
            Eu am reglat ambreiajul sa prinda jos de tot , ceva in gen ridic un pic piciorul de la podea si deja cupleaza . E posibil sa apara uzuri premature in timp ? Mi se pare mai comod asa jos .
            nu prea poti sti daca il decuplezi complet asa. cel mai bine e undeva la jumatea cursei pedalei.
            internal combustionizer

            Comment


            • Deoarece imi patineaza f tare ambreajul, vreau sa-l schimb singur si pentru aceasta rog pe cineva sa- mi faca niste precizari mai detailate referitor la decuplarea cutiei de viteze de motor ( fara a se da cutia jos ci numai indepartata de motor atit cit sa se poata inlocui kitul de ambreaj). Va multumesc ptr.intelegere.

              Comment


              • Inarmat cu mult curaj si putina indeminare am reusit sa inlocuiesc ambreajul la Loganul meu in regie proprie.Pentru inceput am slabit piulitele de la planetare cu o inelara cotita de 30.Masina am suspendat-o pe partea din fata pe 2 capre solide si apoi am procedat dupa cum urmeaza: - am demontat rotile fata ,am dat jos etrierii,am dislocat capetele de bara,am scos suruburile care leaga fuzeta de telescop,am scos piulitele de la planetare apoi am scos planetara dr., insa planetara stg. am scos-o din fuzeta dar a ramas montata pe cutia de viteze (cv), astfel nu a fost nevoie sa scot uleiul din cv. Am demontat toate mufele senzorilor aflate pe motor , am demontat electromotorul numai dupa ce am scos tija cautatorului de viteze .Am demontat coloana de evacuare, am asigurat cu 2 cricuri ansamblul motor -cv.( 1 sub motor si 1 sub cv.), am slabit suruburile care sustin motorul( din partea stg.)ca sa poata fi inclinat , am demontat bieleta inferioara(care leaga ansamblul motor- cv. de lonjeron), am scos suportul din dr. dintre cv. si caroserie; Am scos toate suruburile care leaga cv. de motor apoi cu un levier am indepartat cv. de motor cam 20 cm,avind spatiu suficient am demontat ambreajul vechi si rulmentul de presiune.am montat noul kit de ambreaj centrind discul cu un ax de centrare(am curatat cavitatea interioara a cv. si am gresat priza directa si nuca de sprijin). Am apropiat si imbinat inapoi cv. de motor si apoi am procedat invers demontarii, pina la capat. Aceasta provocare a fost dusa la bun sfirsit. Durata operatiunii depinde de indeminarea si dispozitia fiecaruia asa ca ma abtin sa ma laud in cit timp am reusit inlocuirea.Pentru cei care vor sa incerce ,le doresc curaj, atentie si succes!

                Comment


                • Multumim pentru explicatii, eu nu am inteles pasul acesta: am montat noul kit de ambreaj centrind discul cu un ax de centrare. Poti detalia ? Ai facut poze ? Multumesc.

                  Comment


                  • Pare destul de mult de munca din ce explici. Te-a ajutat cineva, sau se poate face operatiunea de unul singur?

                    Comment


                    • Originally posted by Urs View Post
                      Multumim pentru explicatii, eu nu am inteles pasul acesta: am montat noul kit de ambreaj centrind discul cu un ax de centrare. Poti detalia ? Ai facut poze ? Multumesc.
                      Daca imi permiteti, cu scuzele de rigoare; e un ax cu caneluri ce imita, sau de multe ori chiar identic, arborele cutiei ce intra pe canelurile discului; centrarea se face in raport cu mijlocul volantei. Daca discul nu e perfect aliniat cu priza cutiei, sau arborele acesteia, pot aparea probleme la cuplarea cutiei.
                      Last edited by IancuMIC; 1 September 2012, 18:52.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Foarte greu, spre imposibil singur.

                        Iancu dadusi cu batu in balta. Daca nu e aliniat nu prea ai cum sa montezi la loc cutia ;) ... dupa ce o bagi se centreaza singur la prima apasare de ambreiaj.
                        Last edited by yrman; 1 September 2012, 18:52.
                        sigpic

                        Comment


                        • Desi nu-mi plac polemicile, consider rautacios postul tau; in functie de abaterea discului de pa aliniamentul volanta-priza cutie sunt problemele de care vorbeam; explicate rog unui necunoscator, fata de ce se centraza discul, din moment ce arborele cutiei este pe canelurile discului, iar discul la apasarea ambreiajului nu paraseste acest sector?
                          Centrarea se face inainte ca sa poti monta cutia, asta cred ca e clar ce am spus.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Nu am vrut sa fiu rautacios. Eu doar spuneam ca daca nu centrezi cum trebuie prima problema e ca nu o sa poti monta cutia. Dupa ce ai montat cutia. centrarea in funtie de ax/priza se face automat imediat ce este eliberata apasarea placii asupra discului, daca nu ai centrat din prima foarte bine.
                            sigpic

                            Comment


                            • Referitor la centrarea discului am folosit un ax( care se gaseste la cumparare in punga cu kitul de ambreaj,din pastic,fiind identic ca dimensiuni cu priza directa insa fara caneluri)pe care l-am intrdus prin gaura canelata a discului de ambreaj nou, impingind sa intre in orificiul central al volantei - astfel sa fie pozitionat pe aceiasi linie apoi am aplicat placa de presiune si am insurabat cele 6 suruburi fiind strinse uniform,apoi am scos acel ax de centrare si in final am apropia cv. impingindu-a cu miscari stg - dr. ptr. ca priza directa sa intre prin canelurile discului de ambreaj. Operatiunea am facut-o fiind ajutat de nepotelul meu.

                              Comment


                              • Apreciez cum ati abordat o provocare de acest gen,la o virsta respecabila,lucrarea solicitind multa mobilitate si imaginatie(tehnica).Nepotelul,este un norocos...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google