Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu cred . Pisotane forjate? injectoare cu debit marit? Vrei sa faci turbo sau din ce cauza ai schimbat internele si injectoarele? Pistoanele au aceleasi dimensiuni sau ai unele mai mici in inaltime pentru marirea capcacitatii cilindrice?
    Ambreiaje de 180 sunt cam putine, cele puse de fabrica sau singurul mai sport este exedy. Din cate am inteles este mult mai dur si tine cu pana la 40% mai multa putere.

    poti sa imi dai si mie mai multe detalii despre masina pe pm despre ce ai facut si ce ai vrut sa castigi, poate si nite preturi, sunt doar curios.

    Comment


    • VIN si eu cu mica nelamurire,cand apas ambreiajul ca sa schimb vitezele in mers se aude foarte incet un zgomot parca de frecare ,cand ridic piciorul nu se mai aude,intrebarea este se duce discul de ambreiaj?mentionez ca masina are 51000 km si este din 2007 si foarte rar a avut parte de scartaituri.Nu de alta da sa ma pregatesc de cumparaturi...stima

      Comment


      • Cu motor pornit, in stationare, calca pedala de ambreiaj si vezi daca e acelasi zgomot de care vorbesti; e posibil sa fie rulmentul de presiune.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Cu motorul pornit in stationare nu se aude doar in mers,cand trebuie sa schimb si calc ambreiajul se aude asa ca si cum freaca cva pe altceva ,dupa ce iau piciorul si o accelerez nu se mai aude..suspecta treaba.

          Comment


          • Problema schimbat viteze

            Am o problema cu Loganul MCV 1.6 16v.
            Are 30.000km.
            Ieri brusc a ramas blocat in viteza 1. Nu pot sa o scot la punctul mort. Intra doar in vitezele 1/3/4.
            In spate nu mai merge.
            Maneta schimbatorului de viteze pare sa nu intre decit in locurile vitezelor mentionate mai sus. Ambreiajul nu patina. Nu ciriia. Inainte de asta, mergea perfect. Vitezele se schimbau usor. Sa fie o problema de timonerie?
            Merge in viteza 1 ,functioneaza si ambreiajul doar pentru aceasta viteza.A mai patit cineva asta? Un sfat, o sugestie. Merci.

            Comment


            • Cel mai probabil, s-a dus placa de presiune, sau doar rulmentul. Cand o sa demonteze ambreiajul e posibil ca discul sa fie aproape intact, la doar 30k.
              Oricum nu poti afla decat demontand.
              Last edited by mr.K; 23 February 2013, 16:54.

              Comment


              • Sa nu fie si din cutie,eu am patit-o cu a mea toata lumea imi spunea ca e ambreiajul dar de fapt era cutia.Si eu la fel nu puteam sa o mai scot din viteza in unele intra in altele nu .

                Comment


                • Si ce problema a avut la cutie/ cum ai rezolvat?

                  Comment


                  • Nu te gandi la ce e mai grav. Eu as merge la un service.

                    Comment


                    • Am fost acum la ea. Chestia e ca nu iese din viteza 1. Iar schimbatorul pare "a nu mai avea" alte viteze ci doar 1,3 si 5. Rau ca unde e parcata nu poate fi scoasa decit cu spatele. lucru imposibi . nu merge in spate. Iar in fata am niste tevi si iar nu pot sa o scot. Ar trebui sa apelez la un mecanic care sa vina aici sa o vada. Sau sa gasesc o platforma gen cele care ridica masinile parcate airea (cum sint cele de la primarie. Nu stiu nici una nici alta.
                      Se poate sa nu mai aiba ulei in cutie?

                      Comment


                      • Salutare, sigur ai ulei in cutie, nu am auzit sa piarda uleiul sau sa cedeze cutia la doar 30k, nu vad ce ai putea face cu ea sa defectezi cutia la km aia, doar un posibil defect din fabrica. incearca sa te joci cu pozitia pedalei de ambreiaj, vezi poate gasesti un punct unde cupleaza, am patit asa la o dacie papuc, nu intra decat in vitezele 2,3,4.

                        Oricum probabil o sa trebuiasca alt ambreiaj.

                        Comment


                        • Originally posted by Lucus View Post
                          Am o problema cu Loganul MCV 1.6 16v.
                          Are 30.000km.
                          Ieri brusc a ramas blocat in viteza 1. Nu pot sa o scot la punctul mort. Intra doar in vitezele 1/3/4.
                          In spate nu mai merge.
                          Maneta schimbatorului de viteze pare sa nu intre decit in locurile vitezelor mentionate mai sus. Ambreiajul nu patina. Nu ciriia. Inainte de asta, mergea perfect. Vitezele se schimbau usor. Sa fie o problema de timonerie?
                          Merge in viteza 1 ,functioneaza si ambreiajul doar pentru aceasta viteza.A mai patit cineva asta? Un sfat, o sugestie. Merci.
                          Cel mai probabil furca sau tot ce tine de mecanismul de cuplare, daca nu e o problema la timonerie; ambreiajul iese din discutie.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Cu motorul oprit intra in anumite viteze, cu motorul pornit si ambreiajul calcat daca nu intra in viteze, atunci e placa de presiune 75%.
                            Stiu pe cineva care a patit-o.

                            Comment


                            • E la fel si cu motorul pornit si fara.Nici cind e motorul oprit nu intra in toate vitezele.
                              Poate fi de la cablu de ambreiaj, de la pistonul ala hidraulic? Ca nu debreiaza de loc.

                              Sper sa nu fie ceva din cutie. O reparatie de ambreiaj cu placa, disc si rulment cam cit ar fi? Sint kituri mai bune? mai proaste?
                              Last edited by Lucus; 23 February 2013, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Cand ai motor oprit, n-ai nevoie de ambreiaj; se poate cupla "la rece" in toate treptele, fara probleme; raman la parerea expusa anterior.
                                Edit; care piston hidraulic?
                                Last edited by IancuMIC; 23 February 2013, 22:40.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google