Pai ai e. Ca nici la rece nu se schimba.
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Lucus View PostPoate fi de la cablu de ambreiaj, de la pistonul ala hidraulic? Ca nu debreiaza de loc.Originally posted by IancuMIC View PostCand ai motor oprit, n-ai nevoie de ambreiaj; se poate cupla "la rece" in toate treptele, fara probleme
Originally posted by IancuMIC View PostCel mai probabil furca sau tot ce tine de mecanismul de cuplare, daca nu e o problema la timonerie; ambreiajul iese din discutie.Last edited by IancuMIC; 23 February 2013, 23:15.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Salutare!
Ca tot discutam de ambreiaje. E posibil ca un disc de ambreiaj fortat sa scoata un miros de cauciuc ars? Asta s-a simtit in masina in timp ce am fost nevoit sa fac o plecare de pe loc in panta, dupa ce masina s-a oprit efectiv, la niste serpentine mai stranse, care trebuiau abordate cu viteza mica. Era caldura inabusitoare, AC-ul era pornit, panta destul de mare si n-a mai vrut sa urce cu a doua. Pana la schimbarea in treapta 1, m-am oprit de tot. Plecarea de pe loc a insemnat cuplare trepta 1, o turare destul de mare a motorului, ambreiajul la patinaj, si punere in miscare. Dupa 10-15 sec, mirosea toata masina a cauciuc ars, desi rotile nu au scartait de loc. A mai patit cineva asa ceva? Cam cate glume de astea se pot face pana schimbi discul de ambreiaj?
Comment
-
Salut,
Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de pe acest forum.
Cand este motorul rece dimineata mai ales la plecarea de pe loc masina pleaca de pe loc in trepidatii, ca si cand ar merge in gol, nu cupleaza bine tractiunea, asemenea unor roti dintate care mai invart in gol.
Stiti de la ce ar fi aceasta manifestare? Sunt probleme de la ambreiaj?Logan laureat 1.2
Comment
-
NU. Transmisia e suprasolicitata in cazul in care viteza e inferioara si incep acele trepidatii; mai bine schimbi inainte de aceste manifestari, decat sa o "tii" din ambreiaj.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Buna ziua,
Am un Logan 1,4 benzina-gpl din noiembrie 2008,33K
Dupa ultima canicula,dimineata ,cand am apasat pedala de ambreiaj am simtit ca s-a dus mai usor si atunci cand am plecat de pe loc Loganul nu mai avea acelasi demaraj
Am mai strans cablul de ambreiaj,ca efect patina si mai tare.Pana la urma i-am gasit o pozitie optima la care daca plec usor nu mai patineaza.
Acum se intampla un fenomen ciudat,atunci cand plec dimineata am un demaraj bun aproape de scartait de roti(ceeace nu-mi sta in obisnuinta) iar dupa 15-20min cand masina se incalzeste incepe din nou sa patineze daca o accelerez mai tare.Poate sa-mi spuna vre-un coleg ce s-ar putea intampla?
Multumesc anticipat
Comment
-
@nickpick: Eu apreciez că ar fi timpul să schimbi kit-ul de ambreiaj, după simptome. Dar oricum, dacă vrei, mai poţi merge aşa, nu se întâmplă nimic.
@Dan_Ionut: S-ar putea să fie de la culbutori, de exemplu. De la ambreiaj nu cred că e.
Comment
-
Intrebare intrebatoare! Am schimbat kitul de ambreiaj acum 3500 de km.Acum surpriza..iar figuri,dar numai cand e uleiul rece in cutie,sare cam 200 de ture.Iar cu uleiul cald,plec greu cu a1-a.trebuie sa urc pe la 2000 de ture.Care ar putea fi problema ca am devenit satul de cel ambreiaj?
Comment
Comment