Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu folosesc Valeo (turcesc). Merge exact ca cel de fabrica, asa ca nu e cazul sa-ti faci probleme. Nu trebuie sa schimbi si cablul de ambreiaj.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Pe la 45.000km mi-a crapat si mie placa de presiune. Cum Valeo nu am vrut sa mai pun, ca sa nu patesc acelasi lucru in viitor, am mers pe mana japonezilor: kit Exedy 250 ron (daciashop) + manopera romaneasca 300 ron. Au trecut 10.000km fara probleme, vom vedea peste 45.000 daca este mai bun decat cel de fabrica.

      Comment


      • Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar am si eu o nelamurire: pt 1.2 16v se poate pune si kit ambreiaj de 1.4 sau 1.6/1.6 16v ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • trebuie kit pentru motorizarea respectiva...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • Dar de ce ai vrea sa faci asta?
            sigpic

            Comment


            • Nu nu vreau sa pun de 1.4 doar am intrebat pt ca eram sonfuz de acest lucru . Pana acum pt acesta motorizare 1.2 am gasit un kit doar de pe piesenet conform caruia se specifica ca este original - echipare de fabrica , banuiesc ca e Valeo care sincer nu sunt multumit de acel zgomot facut de arcurile soarelui .
              Nu inteleg de ce Sachs , LUK nu fac kit-uri si pentru acest tip de motor ??

              P.S. Pt motorizari de 1.4/1.6/1.6 16v/1.5dci sunt multe alternative in privinta fabricantului , in schimb la 1.2 am gasit doar cel original de fabrica(Valeo) , cu zgomotul specific.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • @vitriol Mersii de raspuns vitriol, m-am linistit acum
                http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                Comment


                • xplood ...eu unu am avut valeo turcesc si a tinut de m-am lamurit.Am mai scris ca am facut vreo 4000 de km cu el si acum l-am schimbat cu exedy.Cand a cazut ca asa a vrut el..nu mai faceam nimic cu masina si totul de odata.Discul ca nou,rulmentul la fel,placade presiune nu era echilibrata,iar mecanicul a fost foarte sincer cu mine si a zis ca nu sunt primul,iar el nu mai lucreaza cu Valeo ca enorm de multi au venit la garantie cu fel si fel de probleme la ambreiaj.Parerea mea ori sachs ori exedy.Depinde de ce stil de condus ai.
                  http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

                  Comment


                  • Zgomot Cutie/probleme Ambreiaj

                    salut.am si eu o problema cu loganul meu 1.4mpi 103700.dupa ce merg cu masina 2ore si se incalzeste bine cutia face un zgomot la relantii.daca apas ambreiajul acest zgomot dispare.la rece sau dupa ce merg distante scurte acest zgomot nu exista.am verificat uleiul in cutie este la nivel.e posibil sa fie dus rulmentul de presiune??astept parile voastre.multumesc frumos

                    Comment


                    • Aveti idee daca din cauza ambreiajului poate sa sacadeze (mers intrerup) motorul?
                      Adica intre 2000 - 3000 rpm ACELERAT CONSTANT (incet) in treptele 2,3,4 motorul sacadeaza puternic, daca acelerez mai brusc/violet nu se simte nimic.
                      nu se simte nici sub 2000 si nici peste 3000.
                      Ma ajutat Cristi Kappa, nu am erori, am alimentare am aprindere, am debit de aer si totusi sacadeaza!

                      Am vrut sa mai specific ca stilul meu de condus este unul mai agresiv
                      Last edited by W3f; 26 December 2013, 14:57. Reason: text incomplet
                      http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                      Comment


                      • Cind apas ambreiajul sa schimb vitezele se aude un zgomot ascutit ca de motor electric care se invirte la turatie mare. Poate sa ma lamureasca cineva ce anume a cedat sau e pe cale sa cedeze la cutia de viteze?

                        Comment


                        • Zgomotul este de la rulmentul de presiune al ambreiajului care este pe cale sa se blocheze sau de la soarele placii de presiune care a cedat sau urmeaza sa cedeze.In functie de km pe care-i are masina se preteaza inlocuirea componentelor defecte sau a kit-ului de ambreiaj.Avand in vedere ca manopera este destul de costisitoare recomand inlocuirea in intregime a ambreiajului,nu inainte de a face o diagnoza corecta la un mecanic.
                          Last edited by 77sky; 5 January 2014, 15:50.

                          Comment


                          • Iar in caz de defectiune ce se intimpla? ramane blocat in vreo viteza?

                            Comment


                            • Nu ramane blocat intr-o treapta de viteza dar nu o sa mai poti merge pentru ca nu vei mai putea accesa nici o treapta de viteza,asa ca vei fi nevoit sa o tractezi la service.Mai bine rezolvi problema din timp ca sa nu ajungi la asa ceva.
                              Last edited by 77sky; 5 January 2014, 15:51.

                              Comment


                              • Probleme Ambreiaj

                                Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google