Eu folosesc Valeo (turcesc). Merge exact ca cel de fabrica, asa ca nu e cazul sa-ti faci probleme. Nu trebuie sa schimbi si cablul de ambreiaj.
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pe la 45.000km mi-a crapat si mie placa de presiune. Cum Valeo nu am vrut sa mai pun, ca sa nu patesc acelasi lucru in viitor, am mers pe mana japonezilor: kit Exedy 250 ron (daciashop) + manopera romaneasca 300 ron. Au trecut 10.000km fara probleme, vom vedea peste 45.000 daca este mai bun decat cel de fabrica.
Comment
-
Nu nu vreau sa pun de 1.4 doar am intrebat pt ca eram sonfuz de acest lucru . Pana acum pt acesta motorizare 1.2 am gasit un kit doar de pe piesenet conform caruia se specifica ca este original - echipare de fabrica , banuiesc ca e Valeo care sincer nu sunt multumit de acel zgomot facut de arcurile soarelui .
Nu inteleg de ce Sachs , LUK nu fac kit-uri si pentru acest tip de motor ??
P.S. Pt motorizari de 1.4/1.6/1.6 16v/1.5dci sunt multe alternative in privinta fabricantului , in schimb la 1.2 am gasit doar cel original de fabrica(Valeo) , cu zgomotul specific.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
@vitriol Mersii de raspuns vitriol, m-am linistit acum
Comment
-
xplood ...eu unu am avut valeo turcesc si a tinut de m-am lamurit.Am mai scris ca am facut vreo 4000 de km cu el si acum l-am schimbat cu exedy.Cand a cazut ca asa a vrut el..nu mai faceam nimic cu masina si totul de odata.Discul ca nou,rulmentul la fel,placade presiune nu era echilibrata,iar mecanicul a fost foarte sincer cu mine si a zis ca nu sunt primul,iar el nu mai lucreaza cu Valeo ca enorm de multi au venit la garantie cu fel si fel de probleme la ambreiaj.Parerea mea ori sachs ori exedy.Depinde de ce stil de condus ai.
Comment
-
Zgomot Cutie/probleme Ambreiaj
salut.am si eu o problema cu loganul meu 1.4mpi 103700.dupa ce merg cu masina 2ore si se incalzeste bine cutia face un zgomot la relantii.daca apas ambreiajul acest zgomot dispare.la rece sau dupa ce merg distante scurte acest zgomot nu exista.am verificat uleiul in cutie este la nivel.e posibil sa fie dus rulmentul de presiune??astept parile voastre.multumesc frumos
Comment
-
Aveti idee daca din cauza ambreiajului poate sa sacadeze (mers intrerup) motorul?
Adica intre 2000 - 3000 rpm ACELERAT CONSTANT (incet) in treptele 2,3,4 motorul sacadeaza puternic, daca acelerez mai brusc/violet nu se simte nimic.
nu se simte nici sub 2000 si nici peste 3000.
Ma ajutat Cristi Kappa, nu am erori, am alimentare am aprindere, am debit de aer si totusi sacadeaza!
Am vrut sa mai specific ca stilul meu de condus este unul mai agresiv
Comment
-
Zgomotul este de la rulmentul de presiune al ambreiajului care este pe cale sa se blocheze sau de la soarele placii de presiune care a cedat sau urmeaza sa cedeze.In functie de km pe care-i are masina se preteaza inlocuirea componentelor defecte sau a kit-ului de ambreiaj.Avand in vedere ca manopera este destul de costisitoare recomand inlocuirea in intregime a ambreiajului,nu inainte de a face o diagnoza corecta la un mecanic.Last edited by 77sky; 5 January 2014, 15:50.
Comment
Comment