Am inteles acum. Merci din nou.
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Fanez View PostCand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dupa ce am schimbat un tampon la cutie (stanga, Optimal made germany-nu recomand), nu mai intra in viteza. Meseriasul daduse cumva cablul intr-o parte si nu-l mai pusese la loc. La pus la loc si parca se simte un pic altfel decat inainte. Ma gandeam sa schimb cablul. Cautand pe net am vazut ca sunt si de 1033 mm si de 1135 mm. Diferenta mi se pare destul de insemnata. As opta pentru cel de 1033. Intrebari:
1. De ce e diferenta asta?
2. Se poate schimba usor, in fata blocului?
Comment
-
Originally posted by Fanez View Post...Cand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?
...Originally posted by IancuMIC View PostRidica piciorul de pe acceleratie cu o fractiune de secunda inainte sa apesi ambreiajul; chestiune de timing.
Comment
-
Problema cu un Stepway II diesel
Salutare,
Am si eu un Stepway II 1.5dCi cu aproape 28000km la bord. De anul trecut din vara(aveam ~17000km) am inceput sa am o mica problema. Cand trebuie sa urc ceva mai inalt, o bordura de exemplu(cu fata sau cu spatele, nu are importanta) in timp ce fac echilibrarea ambreiaj/acceleratie mi se aude un harait. NU miroase a incins si nici nu ambalez excesiv ca sa zici ca fortez ambreiajul. Nu conteaza daca e cald sau rece, din 10 incercari de a trece peste borduri 4 dau acest harait. Nu am folosit-o offroad(pt ca nu e de asa ceva masina asta) si nici liniute nu am incercat cu ea(nu e nici de asa ceva).Am fost cu ea la reprezentanta dar bineinteles cei de acolo nu au detectat nimic. Pe sistemul, domnule daca se mai aude mai veniti. Nu sunt nebun, am permisul de 14 ani si nu e singura masina ce o conduc. Masina este inca in garantie, a fost luata de noua in noiembrie 2014. Am inteles ca majoritatea sanderourilor au problema cu placa de presiune. Voi ce ziceti.
Comment
-
va salut. am un logan, 1,4 benzina, si pe la 90.000 km s-a rupt un dinte de la placa de presiune. am schimbat kit-ul cu unul LUK (asta aveau cei de la service la indemana) si acum, dupa vreo 15.000 se aude un zgomot ca un clampanit de fiecare data cand ridic piciorul de pe pedala de ambreiaj la relanti (scoasa din viteza). ce ziceti, ar fi de schimbat iarasi kit-ul?
Comment
-
Originally posted by miyhai View PostSalutare,
Am si eu un Stepway II 1.5dCi cu aproape 28000km la bord. De anul trecut din vara(aveam ~17000km) am inceput sa am o mica problema. Cand trebuie sa urc ceva mai inalt, o bordura de exemplu(cu fata sau cu spatele, nu are importanta) in timp ce fac echilibrarea ambreiaj/acceleratie mi se aude un harait. NU miroase a incins si nici nu ambalez excesiv ca sa zici ca fortez ambreiajul. Nu conteaza daca e cald sau rece, din 10 incercari de a trece peste borduri 4 dau acest harait. Nu am folosit-o offroad(pt ca nu e de asa ceva masina asta) si nici liniute nu am incercat cu ea(nu e nici de asa ceva).Am fost cu ea la reprezentanta dar bineinteles cei de acolo nu au detectat nimic. Pe sistemul, domnule daca se mai aude mai veniti. Nu sunt nebun, am permisul de 14 ani si nu e singura masina ce o conduc. Masina este inca in garantie, a fost luata de noua in noiembrie 2014. Am inteles ca majoritatea sanderourilor au problema cu placa de presiune. Voi ce ziceti.
Asta este boala grea la noul Dci cu ambreiajul(identic si la mine,urmatoarea faza incepe trepidat la plecare de pe loc ),mai nou am vazut colegii de forum se plang si la 1.2Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Mergeti prea încet si atent cu ambreiajulpatinari usoare fără bruscari
Toate astea produc glazurarea discului de ambreiaj. Se formează pe suprafata discului o suprafata "sticloasa" care împiedică alunecarea corecta intre placa si volanta.
Solutia treapta 3...5000 rpm si plecat tare de pe loc. De preferat dimineata când toate piesele sunt reci pentru a evita stresul termic.
Repetata procedura 2-3 zile in functie de gradul de glazurare si mai merge mult si bine.
Ambreiajul se mentine sănătos mergând putin sportiv...nu încet !
Comment
Comment