If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dar oare nu ti se pare o mare coincidenta sa se comporte ca orice alt ambreiaj de fabrica dupa o anumita perioada? Incepe sa trepideze usor la rece ...
Am scris ceva mai devreme, dar vad ca nu ti-a sarit deloc in vedere. Si ala este unu din motivele pentru care trepideaza.
S a pastrat tendinta de trepidatie la plecarea de pe loc sau haraitul la urcarea unui obstacol?
Eu am ~35000km si parca trepidatiile sunt mai dese. Cred ca degeaba ma mai duc la reprezentanta ca mi zic aia ca i normal sau nu stiu sa apas cum trebuie ambreiajul.
Care suprafata? Aia albastrita? Ca tu arzi doar exteriorul discului, suprafata volantei se deformeaza in timp. Ai contact mai mult pe exteriorului discului.
Din cauza asta este bine ca la schimbarea kit-ului de ambreiaj, sa se indrepte volanta (putini o fac). De curiozitate cand prinzi o volanta desfacuta, pune ceva drept pe ea, sa vezi surprize.
Daca stii cat si cum sa faci nu albastresti nimic si ma refer la sisc nu la placa sau volanta.
Discul se glazureaza si trebuie doar deglazurat. Asta se face patinand ambreiajul.
Un ambreiaj condus tare sportiv bruscat si patinat...va merge mereu mai lin si mai frumos ca unul protejat si mers incet menajat
S a pastrat tendinta de trepidatie la plecarea de pe loc sau haraitul la urcarea unui obstacol?
Eu am ~35000km si parca trepidatiile sunt mai dese. Cred ca degeaba ma mai duc la reprezentanta ca mi zic aia ca i normal sau nu stiu sa apas cum trebuie ambreiajul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Acum trepideaza doar la mers in coloana,si cand sunt "incarcat" gen 3 persoane,daca e si ceva bagaj ....atunci vibro-masajul este asigurat,suieratul/huruit la mersul cu spatele este la fiecare obstacol intalnit gen bordura,panta,noroi...etc.
La reprezentata fix nu rezolvi nimic.....NU FACE OBIECTUL GARANTIEI !.
Oficial am fost informat "Noi desfacem ,constatm,si daca este ambreiajul acesta nu ...............si Dvs. efectuati plata manopera cca.1000 ron,fara piesa schimbata" )
Eu acum sunt cu ei in conflict,desi am anuntat inainte de 10.000km aceasta problema (pot spune ca,este un defect ascuns!)acum am ajuns iar la ANPC, astept solutionarea.
Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Acum trepideaza doar la mers in coloana,si cand sunt "incarcat" gen 3 persoane,daca e si ceva bagaj ....atunci vibro-masajul este asigurat,suieratul/huruit la mersul cu spatele este la fiecare obstacol intalnit gen bordura,panta,noroi...etc.
La reprezentata fix nu rezolvi nimic.....NU FACE OBIECTUL GARANTIEI !.
Oficial am fost informat "Noi desfacem ,constatm,si daca este ambreiajul acesta nu ...............si Dvs. efectuati plata manopera cca.1000 ron,fara piesa schimbata" )
Eu acum sunt cu ei in conflict,desi am anuntat inainte de 10.000km aceasta problema (pot spune ca,este un defect ascuns!)acum am ajuns iar la ANPC, astept solutionarea.
Bine le-ai facut, ce golaneala nesimtita, sa-ti pretinda 1000 ron doar ptr constatare.
Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea conform careai un ambreiaj va lucra mai bine in cazul utilizarii la stilul..."smuls", agresiv, sportiv, fata de unul care e exploatat normal.
In ce sens va lucra mai bine?
Mai aveti putin si recomandati plecarea de pe loc cu patinarea rotilor, ca face bine ambreiajului.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Bai nene stiti ceva...eu incerc sa va ajut cu sfaturi din ce am invatat facand reparatii de transmisii la toata gama Renault.
In fiecare zi ma lovesc de probleme legate de ambreiaje cutii de viteze si motoare...efectiv le am invatat si le stiu pe din afara de unde cum si de ce.
Pt cultura atot-cunoscatorului Iancu Mic...imi vin multe masini de strada cu probleme de trepidatii la ambreiaj...in schimb nici una care se da la curse...niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...oare de ce ?
Nici unul de aici nu aveti habar sa tineti o cheie de 13 in mana da pai sa intelegeti cum functioneaza in ambreiaj sau ce se intampla cu discul si transformarile lui cand este patinat.
Va plangeti ca femeile ca va pun sa patinati ambreiajul ca sa nu mai trepideze...schimbati l atunci...400 ambreiaju 300 manopera si gata....si cand incepe iar sa trepideze din cauza stilului de condus de ***** ce faceti ?
Voi puteti sa va laudati in continuare cu sfaturile bune pe care vi le dati unul altuia...eu nu mai postez aici ca nu am loc din cauza cunoscatorilor si aplaudacilor lor.
Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea ...
Trecand peste toata obraznicia si aroganta de care dai dovada, am sa-ti spun ca ar trebui sa incepi prin a invata sa respecti si pareri care nu sunt conforme cu convingerile tale; acest lucru nu te impiedica sa-ti sustii prin argumente propriile pareri fara sa emiti axiome.
"Argumentul" asta chiar te descalifica si n-are nicio relevanta.
niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...
In alta ordine de idei, evita sa te referi la persoane, sa jignesti userii, membrii acestui forum si canalizeaza-ti efortul si inteligenta spre a combate idei, concepte.
...
Nici acum nu stiu de ce nu te sanctionez pentru iesirea ta (ironii, atac la persoana, insulte aduse altor membrii); poate pentru ca toleranta este o consecinta a umanitatii.
...
In mod normal acesta s-a dorit a fi un mesaj privat. In spiritul deplinei transparente am gasit ca poate fi utila postarea lui aici.
alessandro hai sa te contrazic: 200.000 km si plecat finut...fara bruscari, fara patinari (aka turatii mici etc)...Practic ambreajul ala a avut o viata...hmmm...foarte usoara (deh...nevasta sensibila la miscare). N-am avut probleme. Nu a fost nevoie sa patinez, derapez, plec cu 6000 rpm etc.
Si ambreajul mai mergea...dar a mers masina la rabla.
In ciuda unei alte recondari, singura cred de pe acest forum, un regim agresiv, sportiv cum vreti sa-i spuneti, sau stilul neglijent, adica apasarea ferma a acceleratiei intr-un timp prea scurt de la ambreiere, duc inevitabil la scurtarea duratei de viata a ambreiajului, iar pe termen lung a transmisiei.
Patinarea ambreiajului, a discului de fapt, ar trebui evitata pe cat posibil; la plecarea de pe loc spun si aproape deloc la schimbarea treptelor. dar asta n-are nimic in comun cu mersul sportiv. Cat mai putin tmp cu piciorul pe pedala de ambreiaj, cu alte cuvinte, spun. Eu nu sunt mare mecanic, dar experienta imi permite sa-mi dau cu parerea.
...
E parerea mea; astept argumente impotriva acestor opinii.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Bai nene stiti ceva...eu incerc sa va ajut cu sfaturi din ce am invatat facand reparatii de transmisii la toata gama Renault.
In fiecare zi ma lovesc de probleme legate de ambreiaje cutii de viteze si motoare...efectiv le am invatat si le stiu pe din afara de unde cum si de ce.
Pt cultura atot-cunoscatorului Iancu Mic...imi vin multe masini de strada cu probleme de trepidatii la ambreiaj...in schimb nici una care se da la curse...niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...oare de ce ?
Nici unul de aici nu aveti habar sa tineti o cheie de 13 in mana da pai sa intelegeti cum functioneaza in ambreiaj sau ce se intampla cu discul si transformarile lui cand este patinat.
Va plangeti ca femeile ca va pun sa patinati ambreiajul ca sa nu mai trepideze...schimbati l atunci...400 ambreiaju 300 manopera si gata....si cand incepe iar sa trepideze din cauza stilului de condus de ***** ce faceti ?
Voi puteti sa va laudati in continuare cu sfaturile bune pe care vi le dati unul altuia...eu nu mai postez aici ca nu am loc din cauza cunoscatorilor si aplaudacilor lor.
Nu avem habar sa tinem o cheie?Crezi ca doar tu stii sa desfaci un surub? Eu imi fac orice lucrare :revizia uzuala, schimb discuri, placute, saboti, bucse, etc singur. Iar job-ul meu e de birou. La ambreiaj nu ma bag ca nu am elevator si e prea greu fara si oricum nu l-am schimbat de cand am luat masina. Lasa-ne cu aerele de surubar, ca poate unii de p-aici fac chestii infinit mai complexe si dificile decat mecanica auto ptr care ce studii iti trebuie...scoala profesionala?
Pariu ca daca vad "pe viu" 3 schimburi si am toate sculele necesare schimb si eu un ambreiaj?
Cum poti sa vorbesti de cost cand chiar tu ai spus intr-un post azi-dimineata sau aseara ca dupa sfaturile tale un ambreiaj merge 50.000 de km, dar "merge lin", si preferi asa.
Trepidatia de care zici tu e trepidatia motorului intrat in subturare si atat. Se rezolva nu cu turatie ca animalul si plecat cu scart, ci cu un 2000 rpm acolo si eliberare putin mai lenta a pedalei.
Da, si eu am trepidatia aia daca nu apas mai deloc acceleratia si ridic si rapid ambreiajul, e o chestie normala. Scade turatia sub 1000, ce naiba, cum sa nu trepideze saracul motor? Cum ii dau acceleratie mai multa(si e suficient 2000) pleaca lin.
Tu spui ca daca il bruschezi si il patinezi merge mai bine, dar nu are nicio logica, la patinare se uzeaza discul, iar la bruscare poate te mai trezesti si cu placa crapata.
Si sincer, fara ofensa acum, de "mesteri" din astia care nu gandesc deloc dar aplica si ei niste retete "taranesti" sunt satul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment