Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai acolo, in bara sus, o "agrafa de birou" pe care daca dai click iti apare "gestiunea atasamentelor" si incarci acolo poze etc.

    Comment


    • Problema ambreiaj, volanta?!

      Intreb si eu poate a mai patit cineva si sa stiu ce am de facut! Am Logan 1.4 din 2008 cu 94000km. Ieri a inceput in trafic sa tremure tare si sa dea simptome ca se opreste cand bagam treapta intai(pornirea de pe loc la semafoare)... in restul treptelor intra normal, nu patineaza, nu are sunet, nu prinde sus ambreiajul. Dupa o noapte de odihna,a doua zi, masina a mers ca si cum nu ar fi avut nimic?!? Acelasi episod l-am avut in cei 8ani de existenta ai masinii, repetat de doua ori cand am urcat Transfagarasan si se mergea in coloana(la vremea respectiva am intrebat la Dacia si nu au avut un raspuns...).

      Comment


      • Nu este de la ambreaj...mai degraba infundat un injector...o bujie defecta...

        Comment


        • Daca era injectorul nu ar fi trebuit sa am vibratia la schimbare la toate treptele?, la mine face numai in prima treapta, restul merg perfect, si relanti merge rotund fara modificari.

          Comment


          • Se Aude Un ,,clank'' Cand Ambreajul Cupleaza

            salut inainte sa postez am rasfoit forumul pagina cu pagina si nu am gasit ceva asemanator cu problema mea.
            Nici nu stiu cum sa incep ideea este ca atunci cand retrogadez viteza din a 3 in a 2 chiar atunci cand ambreajul cupleaza se aude un ,,clank sau un poc care dureaza 1 sec si dispare ''.Mi se intampla numai la retrogadarea vitezelor ambreajul este schimbat nou sachs, am 4k km cu el nu am sesizat pana acum deoarece merg cu radioul pornit mai tot timpul.De intrat intra usor in toate vitezele nu agata nu bruscheaza merge frumos
            Este ceva normal eu banuiesc ca ar fi rulmentul de presiune care face zgomotul acesta, la voi se aude tot la fel acel clack sau este numai la mine acest defect
            Masina este 1.6 mpi

            Comment


            • Reglare cursa ambreiaj hidraulic

              Salut,
              La ambreiajul hidraulic se poate regla cursa?

              Comment


              • Nu. Am si eu la 1,6 16v

                Comment


                • Si uzura discului cum se compenseaza?
                  Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.

                  Comment


                  • Ca la placutele de frina.

                    Comment


                    • Si nu e nici o modalitate de a lungi cursa? Mie mi se pare ca e prea scurta...
                      Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.

                      Comment


                      • Transmisie

                        Nici n-am o saptamana dupa ce m-a busit unul si am alta belea cu masina . De-odata de azi dimineata nu mai intra in viteza 1 . Intra greu in 2 , 3-4-5 destul de decent . In R numai cu carait jenant . Deci in unu nu intra decat daca opresc motorul , atunci intra instant . Repet ,pe loc cu motorul oprit intra perfect in toate , nu este o problema de timonierie . Ambreiajul tine perfect , nu patineaza .
                        Singura chestie care-mi intra in cap ar fi sincroanele , sincronul ? de la 1-2 . Stiu in teorie ce ar fi pe-acolo dar nu in practica

                        Intrebarea e ce ma asteapta , financiar si in materie de timp .
                        Multumiri .

                        Ok , de fapt e ambreiajul , nu mai decupleaza 100% . Daca ridic roata pe cric si o bag in viteza cu motorul pornit roata se invarte chiar daca apas pedala pana la fund . Probabil e chestia aia celebra cu "placa de presiune sparta" in urma interventiei spiritelor rele .

                        Ce am eu e un 1.4 mpi facut 2007 devreme , merge pus pe el ambreiaj de dci sau ma complic degeaba ?
                        Last edited by Ahernar; 2 March 2017, 20:17. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Stai linistit ca nu e grav, a crapat placa la presiune. Iti spune un patit. Costuri: 300-400 lei kitul de ambreiaj si 250-300 lei manopera.

                          L.E. Nu merge pus ambreiaj de dCi.
                          Last edited by vitriol; 2 March 2017, 20:32.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Multumesc !

                            Comment


                            • M-a costat vre-o 760 lei (deh , inflatia ) cu tot si au uitat sa puna mufa de la vitezometru .Noroc cu Youtube-ul ca am economisit un drum pana la ei . Per total sunt multumit , ambreiajul functioneaza , e reglat mai jos si masina se aude mult mai bine

                              Placa de presiune avea soarele deformat iar inelul actuator crapat vedeti foto . . Rulmentul merge usor dar are un joc longitudinal de 0.5mm .Discul are 6.5mm fara sa presez sublerul pe el - afaik unul nou are 7 - deci ar fi putin uzat - normal pt ca masina asta nu prea a vazut oras .
                              Salutari si pe data viitoare ... trebuie sa-mi schimb placutele ca am 56000km si ar fi cazul .
                              Attached Files

                              Comment


                              • Ai scapat de-o grija. Cati km are masina?
                                Cutia a fost data jos de pe masina, sau doar cracanata?
                                Last edited by Kojak; 7 March 2017, 21:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google