If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Exact aia 56000 , e masina de weekend proaspat trecuta la job de facut naveta la servici . De-aia cred ca facut o greva de ambreiaj , ca nu e obisnuita cu genul asta de munca
Habar n-am cum a fost operata , cred ca doar cracanata ca n-am vazut prea multe urme
Salut prieteni, am si eu o nelamurire legata de ambreiajul unui logan 1.4mpi. Care este diferenta dintre setul de ambreiaj produs de Dacia(ei spun ca este tot original, pe siteuri am gasit la pretul de 250 ron) si setul original in cutie de Renault la 340 Ron.
Ce am mai aflat este ca daca te duci la reprzentanta cu logan Ph1 sa iti schimbi ambreiajul, iti vor monta setul Dacia produs in Romania.
P.S. Si-a montat cineva LUK? Mecanicul de la Reprezentanta spune ca nu se compara cu cel original(care o fi el) si ca iti tremura la plecarea de pe loc si este mai dificil de montat.
DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY.
Am montat eu LUK la 1.4MPi acum circa un an de zile si pot spune ca e mai ok decat cel original. A disparut zgomotul de la rulmentul de presiune, plus ca suprafata de contact a discului de ambreiaj pare mult mai aderenta decat la Valeo.
De tremurat nici nu se pune problema.
De montat nu mi s-a parut sa fie mai greu, doar ca din kit lipseste piesa de centrare. Dar nu cred ca un mecanic s-ar poticni in asta. In service-ul unde l-am montat eu aveau mecanicii 'dispozitiv de centrare' facut dintr-o bucata de teava.
Cand e rece, face? Adica scartaie/paraie daca apesi de cateva ori pedala de ambreiaj dimineata sau dupa primii cativa kilometri parcursi?
Sau incepe cu scartaiala dupa ceva timp de bantuit prin oras cu destul de multe apasari ale ambreiajului, conform traficului urban?
La mine se intampla doar vara cand e foarte cald si cand merg mult cu masina sa scartaie sau sa sacadeze finut, ca si cum e un pic gripat, (insa doar cand eliberez usor ambreiajul, adica mai mult la plecari de pe loc). Chiar ieri am fost la un amic si a curatat/gresat pe-acolo pe la furca si cablu dar nu si la pedala, si e totul ok momentan. E a doua oara cand fac operatia si a fost ok, insa nu dureaza foarte mult rezultatul. S-a folosit un spray Wurth si niste vaselina speciala.
Apropo, mi-a reglat ambreiajul sa tina mai jos caci era cam sus din ce zicea, din aproximari undeva la jumatatea pedalei e acum(banuiesc ca asa e corect). Recunosc ca parca o zbugheste mai iute la plecarea de pe loc la semafor, dar nu stiu daca e normal sau nu asa.
Masina are aproape 150.000 km si ambreiajul si cablul de ambreiaj sunt cele originale.
Exact asa am si eu! Doar ca mai devreme!
Am aceleasi simptome ale cablului de ambreiaj la 60.000 km. Scartaie si sacadeaza usor cand se incalzeste, mai ales vara. E un "asa face ele" cand incep sa se uzeze, lubrifiantul dintre cablu si camasa pe care culiseaza isi pierde din proprietati si cauzeza acest disconfort in utilizare. Pana sa fie pericol de rupere a cablului ar mai fi ceva.
Eu ma gandesc daca sa ma duc la cineva sa il greseze (dar cica nu tine mult) sau sa il schimb...dar cica e greu sa gasesti un cablu cam ca cel de prima echipare.
Uzura teflonului de la pivotul de debraiere, e cea mai frecventa cauza.
Lubrifierea cablui de ambreiaj e de prisos in aceste conditii; acesta nu vine cu niciun fel de unsoare pe el.
Nene Iancule...ba eu am vazut unsoare pe cablu!
Cand mai cotrobaiam pe la piulita de reglaj a ambreiajului am pus mana pe bucatica de cablu care este expusa atunci cand pedala nu este apasata...si era unsuros-alunecoasa.
Acum...nu mai e asa.
Totusi, acel pivot de debraiaere pe unde e si cum se poate interveni asupra lui?
Totusi, acel pivot de debraiaere pe unde e si cum se poate interveni asupra lui?
Poti sa-l gresezi periodic.
Scoti cablul de ambreiaj din parghia de debraiere.
Extragi protectia de cauciuc situata pe parghie inspre cutie, dupa care o sa ai mai multa libertate in a manevra acea parghie. E intuitiv locul unde se afla acel pivot; se spijina parghia pe el pentru debraiere.
Bagi acolo niste vaselina cu punctul de curgere ridicat; o vreme tine figura.
Dupa care, se reia actiunea.
Atentie la remontare protectie din cauciuc; daca nu o fixezi bine, n-oi sa stea acolo.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Imi spuneti va rog la citi km se schimba discul de ambreiaj ,la un stil de condus fara fluieraturi de roti si fara participari la miute?logan 1,4 mpi.vreau sa stiu daca e posibil sa ajung la 120 000 km parcursi sau asta e un vis numai.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment