Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian___30 View Post
    Alin, presimti gresit, ti-am vazut masina, am calcat ambreajul, n-are absolut nimic.
    Exceptand ghinioanele care le-ai avut, masina iti merge foarte bine, parca nici nu are +20000 km la bord.
    Ti-am spus si la intalniri: daca iti pica cablu de ambreaj eu iti cumpar unul nou si-ti platesc jumate din manopera.
    Dar de atunci face mai rau si ma dispera.

    Comment


    • Stie cineva cat costa intr-un service dacia un cablu de ambreiaj pt logan DCI 65cp + manopera aferenta inlocuirii lui?

      Comment


      • nu stiu daca a zis cineva dar problema asta cu smuciturile apare cand arcurile discului de ambreiaj se inging foarte tare ele devin extrem de elastice sau 2 cel putin dintre ele sau rupt daca iti face si la rece e clar ca trebuie sa schimbi discul ambreiaj,indiferent de conitii rece cald trebuie schimbat,daca o fortezi asa risti sa spargi si placa,o zi buna si revino cu detalii
        Last edited by AGENTUL NYT; 27 July 2009, 08:39.
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • La mine se aude ,,smucitul" ala si la rece si la cald,dar parca la rece se aude mai putin.

          Comment


          • Stie cineva cum se poate introduce vaselina pe axul ambreiajului ca sa nu mai aiba cursa sacadata sau sa nu mai scartaie? Poate e cineva care a facut acesta operatiune. La mine dupa ce circul mai mult cu masina si se incalzeste bine motorul ambreiajul are o cursa sacadata si scartaie putin, am bagat ulei cu seringa pe cablu am scos cablul din furca lam tras inainte si inapoi si merge lin deci nu e de la cablu. Am pus pe cineva sa apese ambreiajul si am ascultat scartaitul vine din interior nu de la cablu. Oare se poate unge acolo in interior furca sau axul fara a se demonta sau ambreiajul e pe duca?

            Comment


            • Cred ca acceasi problema o am si eu.Cine cu ceva sfaturi?

              Comment


              • Sal, am si eu o problema cu ambreiajul.Cant schimb vitezele si eliberez ambreiajul se aude un sunet,ca un arc care scapa.Ce poate sa fie, distributia, arcul care impinge ambreiajul in sus.Problema asta a aparut cand mergeam pe autostrada,acum cateva zile,aveam cam 140km/h.Masina are 40.000km
                Tinc fest !!

                Comment


                • probleme de ambreiaj,bine am inteles.dar intrebare.la dacia logan ca sa schimbi kitul de ambreiaj,trebuie scos motorul sau cutia?rog a nu ocoli intrebarea si astept si eu un raspuns.cu multumiri

                  Comment


                  • Naspa rau!!!

                    Uite ca am patit-o si noi in seara asta! Am urcat Feleacul inspre Cluj in coloana si la 10m de varf a iesit un fum de pe la roti de am zis ca a luat foc sub capota. Ambreiajul cred ca a fost de vina. Am lasat-o sa se racoreasca 10 minute dupa care abia am reusit sa ne urnim pana la locul de unde incepea coborarea. Pe Brancusi nu a mai intrat i viteza, ambreiajul a murit de tot. Masina este din sept 2008, are 12000 de km la bord abia facuti si a iesit din revizie exact joia trecuta dupa ce a fost umblat putin pe la ambreiaj ca prindea prea sus.
                    Masina este in garantie si ambreiajul, desi nu a fost frecat (sotul meu are experienta in sofat) a mirosit inca de la cumparare la pornirea din rampa.
                    Dacia asistenta nu a vrut sa remorcheze masina pana la service decat dupa amenintarea cu plangere si refuz de ridicare.
                    Acum astept ziua de maine sa vad exact ce gasesc la ea, sunt chiar curioasa pt ca nu cred ca ambreiajul ar fi trebuit sa cedeze dupa 12000 km.

                    Comment


                    • Cel mai probabil a fost un defect din fabricatie...prea repede a picat ambreiajul
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Mie mi-a crapat ambreiajul la 52000 la alti la 120000km, iar alti chiar nu am nici o problema cu el, si eu sunt de parere ca e ceva defect de fabricatie,pt ca prea repede sa bulit,posibil aicea sa fie si ghinion,sincer eu sunt de parere ca si la 50000km,prea repede crapa un ambreiaj la logan!
                        sigpic

                        Comment


                        • Naspa rau!!!

                          Azi la service au spus ca de ce nu am lasat masina acolo in varful dealului. Partea interesanta a fost ca a mai plecat de pe loc dupa ce a scos fum. La service ziceau ca e si ceva pe la distributie, ca trebuie sa platim si tractarea si vreo 500 lei manopera, plus piesele. Piesele si manopera hai ca merge, dar tractarea???? e IN GARANTIE TATA!!!
                          O sa ma interesez la protectia consumatorului ca deja e prea mult.
                          Au spus ca trebuia sa crape daca plecam cu a treia de pe loc in panta si cu frana de mana trasa, lucru care nu s-a intamplat niciodata. Astia de la service isi bat joc de noi efectiv. Tipul care a venit la tractare incerca aseara sa spuna ca nu are chef sa ridice masina ca e tarziu (21:30).
                          Nu stiu ce sa mai cred; ori noi suntem tampiti, ori astia se vor alege cu un proces de toata frumusetea.

                          Comment


                          • Dacia Asistenta functioneaza 24 din 24.Asa ca indifernt unde ai fi ramas cu ea chiar si in Viena ei trebuia sa vina sa o ridice GRATIS atata timp cat masina e in garantie.
                            Eu am rasmas cu ea din cauza benzinei si m-au luat si soferul chiar era de treaba.Acuma na sti cum e cu service-urile din Romania.

                            Comment


                            • Uite ca o traim si pe asta!

                              azi mi s-a spus de la service ca trebuiesc inlocuite : discul de ambreiaj, cablul, supapa de presiune si ceva rulmenti...
                              Nu credeti ca e putin cam mult?
                              Piesele plus manopera costa 1300 lei dupa cde au avut bunavointa sa scada tariful de la 1500 lei cu interventii pe la Pitesti.
                              Dimineata voi face si sesizari scrise si pana cand nu voi primi un raspuns scris de la service si de la expertiza de la Pitesti nici nu ma gandesc sa platesc. Urmatorul pas va fi sa duc toate actele la OPC si in functie de raspunsul lor, poate si un proces frumusel
                              Mi se pare de o grosolanie iesita din comun ca la nici 7 zile de la iesirea de la revizia de 1 an sa patesc asa ceva, mai ales ca s-a reglat ambreiajul (la revizie) si starea tehnica era "excelenta" dupa cum sustin ei.
                              Azi, spre surprinderea si dezgustul meu, soferul care a condus-o fara probleme 12.000km este un incompetent, adica nu stie sa conduca, chiar daca cu cateva zile inainte constatasera contrariul.

                              Va multumesc voua celor de pe forum pentru pareri, oricum, si, daca nu va stresez prea mult, voi mai adauga noi informatii in functie de ce se va intampla ulterior.

                              PS: Azi pe la pranz au zis ca piesele vin in 24 de ore pt ca trebuiesc comandate la fabrica, insa dimineata masina este gata (24ore + montaj = ???ore )

                              Comment


                              • Probabil mai sunt masini in service care asteapta!De obicei de aia dureaza asa mult!
                                Eu zic ca nu trebuie sa disperi,stiu ca e neplacut,dar cautati dreptatea.Fii convinsa ca in cele din urma se va rezolva si totul va fi bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google