Salut
Am logan 1.4 mpi cu gpl din fabrica din mai 2008, in mai 2009 iam facut prima revizie (ulei filtru ulei, filtru aer, antigel), de cateva zile a inceput sa imi creasca temperatura la motor la distante scurte de 4-10 km si sa nu mai incalzeasca inauntru chiar cu 4 linii la temperatura motorului, miam zis sa bag un ochi sub capota sa verific chiar daca eu cu mecanica auto sunt paralel, am constatat ca vasul de expansiune de la antigel e sub minim, si atunci fuguta la magazin am luat un litru lichidului de rĂ£cire GLACEOL RX tip D, lam bagat inauntru, am vazut ca nu mai trece temperatura de 4 linii la motor iar acum baga caldura dupa primele 2 minute de functionare, azi dimineata am deschis capota sa ma uit si iarasi este gol am verificat sa vad scurgeri pe la furtune dar nimic mam uitat sub masina si perfect uscat jos, am desfacut dopul si are presiune (a fasait), ce ziceti sa mai bag un litru de antigel poate sa dus in instalatie? din cate am citit in instalatie intra 4.5 l!
Am logan 1.4 mpi cu gpl din fabrica din mai 2008, in mai 2009 iam facut prima revizie (ulei filtru ulei, filtru aer, antigel), de cateva zile a inceput sa imi creasca temperatura la motor la distante scurte de 4-10 km si sa nu mai incalzeasca inauntru chiar cu 4 linii la temperatura motorului, miam zis sa bag un ochi sub capota sa verific chiar daca eu cu mecanica auto sunt paralel, am constatat ca vasul de expansiune de la antigel e sub minim, si atunci fuguta la magazin am luat un litru lichidului de rĂ£cire GLACEOL RX tip D, lam bagat inauntru, am vazut ca nu mai trece temperatura de 4 linii la motor iar acum baga caldura dupa primele 2 minute de functionare, azi dimineata am deschis capota sa ma uit si iarasi este gol am verificat sa vad scurgeri pe la furtune dar nimic mam uitat sub masina si perfect uscat jos, am desfacut dopul si are presiune (a fasait), ce ziceti sa mai bag un litru de antigel poate sa dus in instalatie? din cate am citit in instalatie intra 4.5 l!
Comment