Martor Buji Ramas Aprins Dupa Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Buji Ramas Aprins Dupa Pornire

    Va salut!
    De astazi Loganul meu MCV diesel a inceput sa ma dezamageasca.Dupa ce pornesc motorul,se aprinde martorul de la buji.Durerea e ca,in timpul mersului,masina are momente in care nu mai trage, de parca e vechea Dacie pe benzina la care i se infunda carburatorul.Am sunat la Dacia asistenta si mi s-a spus ca nu cunosc motivul,dar ma asteapta in service.A mai avut cineva probleme de acest gen?Vreau sa ma duc cu lectia pregatita i,deoarece ma indoiesc de profesionalismul celor de acolo(sau lipsa de interes).

  • #2
    Poate ai apa in filtrul de motorina. Si mie mi s-a aprin si am avut momente cand nu tragea. Dar nui sigur 100%. Poate fi si de la injectoare. Dute in service si fa un test.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      mai mult ca sigur ai apa in motorina,orite duci la service sa verifici,ori verifici tu personal

      Comment


      • #4
        Originally posted by loribob View Post
        mai mult ca sigur ai apa in motorina,orite duci la service sa verifici,ori verifici tu personal
        Apa in mnotorina nu,deoarecfe e un alt martor pentru asa ceva.Iar filtrul nu are decat 3000 km ,cand l-am schimbat la revizia de 30000.

        Originally posted by X@by View Post
        Poate ai apa in filtrul de motorina. Si mie mi s-a aprin si am avut momente cand nu tragea. Dar nui sigur 100%. Poate fi si de la injectoare. Dute in service si fa un test.
        Am schimbat un injector pe la 27000 km si atunci facea altfel,Nu pornea decat dupa 10 min de dat la automat.Continuu.
        Last edited by mariusvil; 7 March 2010, 15:16. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          care alt martor?

          Comment


          • #6
            Originally posted by mariusvil View Post
            Apa in mnotorina nu,deoarecfe e un alt martor pentru asa ceva.Iar filtrul nu are decat 3000 km ,cand l-am schimbat la revizia de 30000.
            Nu e nici un alt martor pentru asta. Cand ai apa in motorina martorul asta se aprinde. Crede-ma ca stiu ce spun.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #7
              eu te cred dar avem alti necredinciosi,sau poate confunda martorul de la bujii cu OBD-ul

              Comment


              • #8
                Asta este ce sa facem.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #9
                  Originally posted by X@by View Post
                  Nu e nici un alt martor pentru asta. Cand ai apa in motorina martorul asta se aprinde. Crede-ma ca stiu ce spun.
                  Nu vreau sa te contrazic.Dar totusi o fac:in manualul de utilizare primit la cumpararea Logan,la pag 1.36 arata "martor luminos de prezenta a apei in filtrul de motorina".Daca vrei il fotografiez si il postez.

                  Oricum,pentru a nu dezamagi,acum merg si verific daca filtrul are apa.Revin imediat.
                  Last edited by mariusvil; 7 March 2010, 16:12. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    eu unu chiar as vrea ca sa postezi o poza,iar daca ai filtru de motorina mare,e pozibil sa nu gasesti cine stie ce in motorina.

                    Comment


                    • #11
                      Am verificat.Nici macar o particula de apa.Motorina aproape(peco din Rom) curata.Alte sugestii?Pana se intuneca le si verific.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by loribob View Post
                        eu unu chiar as vrea ca sa postezi o poza,iar daca ai filtru de motorina mare,e pozibil sa nu gasesti cine stie ce in motorina.
                        Am postat poza....

                        Comment


                        • #13
                          nu se aprinde ala,este exact acelasi martor ca la bujii,crede-ma ca stiu ce vorbesc,si daca nu ai gasit deloc apa in filtru in seamna ca este in cantitati foarte mici pe care senzorul oricum le detecteaza ,asta fiind cazul filtrelor noi(mai mari)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by loribob View Post
                            nu se aprinde ala,este exact acelasi martor ca la bujii,crede-ma ca stiu ce vorbesc,si daca nu ai gasit deloc apa in filtru in seamna ca este in cantitati foarte mici pe care senzorul oricum le detecteaza ,asta fiind cazul filtrelor noi(mai mari)
                            Am scurs filtrul.Am montat la loc senzorul(pe care l-am sters) si cand am pornit-o,din nou s-a aprins martorul de buji.Culmea e ca porneste ca si inainte.Nu scoate fum decat onorabil.ca si inainte.O sa merg maine la service.E in garantie.Oricum multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              ar fi cel mai bine,fara tester nu iti dai seama ce defect are,dar ai putea sa verifici si bujiile,cu o lampa de control,daca ai vre-o una arsa te duci la service si nu spui nimik de bujie,ii lasi sa o puna e tester si vor vedea si ei(se schimba in garantie)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google