Martor Buji Ramas Aprins Dupa Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by loribob View Post
    ar fi cel mai bine,fara tester nu iti dai seama ce defect are,dar ai putea sa verifici si bujiile,cu o lampa de control,daca ai vre-o una arsa te duci la service si nu spui nimik de bujie,ii lasi sa o puna e tester si vor vedea si ei(se schimba in garantie)
    Am verificat si bujiile.Sunt toate bune.

    Comment


    • #17
      mergi la service sau la cineva care poate interoga calculatoarele sa iti spuna ce defecte ai pe parte de injectie

      Comment


      • #18
        becul ala apare de fiecare data cand gaseste o eroare , la fel de bine poate sa nu faca contact o mufa de la injector ,si cate si mai cate .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Am fost la reprezentanta.Sunt destul de incantat,opus scepticismului de care am dat dovada,de modul cum mi-au" rezolvat" problema.Nu a fost apa in filtru,nu au fost injectori defecti(spre incantarea mea),ci un scurtcircuit la cablajul de la calculator.Cablajul a fost afectat de carcasa metalica a calculatorului si cateva fire,a caror izolatie a fost partial distrusa, atingeau de ea intand in scurtcircuit.

          Comment


          • #20
            ce fel de carcasa ai la calculator?lunga sau scurta(decupata in zona cablajului)?

            Comment


            • #21
              defectiune frecventa la 1.5 dci

              Comment


              • #22
                Originally posted by loribob View Post
                ce fel de carcasa ai la calculator?lunga sau scurta(decupata in zona cablajului)?
                Scurta cred.E decupata in zona cablajului,iar acolo ii ramasese o margine care taia.Cei la service au pus acolo o bucatica de cheder.

                Comment


                • #23
                  nu e nici o bucatica de cheder ,e carcasa simpla

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by loribob View Post
                    nu e nici o bucatica de cheder ,e carcasa simpla
                    Nu mai inteles.Chederul l-au pus cei de la service.Recomand la toti sa-si puna.Scapati de dureri de cap.......

                    Comment


                    • #25
                      ai dreptate,imi cer scuze,intradevar e o solutie buna

                      Comment


                      • #26
                        si eu am aceeasi problema, chiar azi am fost la picnic si cand m-am intors spre bucuresti au aparut problemele a inceput sa iasa fum negru masiv, pe urma alb si sa scoata un zgomot urat motorul, iar la un moment dat a aparut matorul de la bujii dupa ce am mai scazut turatia a disparut.... dar cum turam un pic mai tare iar aparea...., apropo eu am o mare dilema... sper sa nu fac offtopic dar poate stiti voi vreo ceva....

                        Am luam un injector reconditionat l-am schimbat si merge bine, dupa care au picat si restu de 3, le-am schimbat si pe acelea dar de la o alta firma tot reconditionate si dupa 2 saptamani mi-au picat, acum le-am schimbat iar pe cele 3 si iar incep sa am probleme, chestia e ca am vazut azi ca iesea motorina din ele.... nu stiu care-i faza si vapori de motorina ...

                        Comment


                        • #27
                          la 14500 s-a aprins martorul bujii in bord, masina nu mai accelera peste 60 km/h mai ales in depasiri, daca opreai motorul se stingea si masina functiona normal, dar dupa un timp se reaprindea
                          La service la tester a aparut eroare la electrovana pilotaj turbocompresor, concluzia era ca electrovana ramanea blocata si nu mai ajungea aer sub presiune la turbina
                          Mi-au spus ca se poate circula dar mare grija daca accelerez ca pierd putere
                          Intre timp pana a venit piesa in service 2 zile am circulat putin, timp in care a crapat furtunasul de la debitmetrul de aer.
                          Dupa inlocuirea piesei totul a revenit la normal.
                          In rest motorul este foarte reusit are 1 an masina si 19900 km, chiar incarcata cu bagaje sau 7 persoane nu se simte lipsa de putere la urcare sau in depasiri Ideal e sa schimbi viteza de la 2500 - 3000 turatii, astfel si turbina nu acumuleaza funingine si nici nu iese fum pe esapament.

                          Comment


                          • #28
                            ma bucur ca ai rezolvat problema. Asta este o dovada ca nu toti te trateaza "cu spatele". in plus, acest scurtcircuit care a aparut este destul de grei de descoperit, este o chestiune care tine de experienta profesionala. daca au izolat cablajul in zona afectata, era bine sa aplice un material electroizolant in interiorul carcasei ca sa preintimpine aparitia acestui defect pe viitor.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google