Problema cutie viteze dupa mersul prin baltoace cu apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie viteze dupa mersul prin baltoace cu apa

    Am un logan 1.6 mpi 8v din 2004 cu 52000 km.In urma cu vreo 2 zile am umblat prin zona mea unde asfaltul este denivelat si se formeaza baltoci.Eu am umblat cam repede prin apa si mi-a stropit si inauntru la motor cu noroi de la apa.Acum, a survenit o problema la schimbatul vitezelor.Cand bag vitezele 1,2,3 dar mai ales la 2 se simte ca tine ceva acolo in cutia de viteze(stiti voi).Cand bag vitezele 1,3 se simte ceva care nu lasa sa se miste lin maneta.Pe cand la viteza a 2-a ,cand am viteza mai scazuta de abia se baga.Trebuie sa trag mai tare de maneta sau sa-i gasesc pozitia prin care se baga mai usor in viteza.La vitezele 4 si 5 nu sunt probleme majore.Mentionez ca aceste probleme apar la 70 % din cazuri.Exista si 30% din cazuri cand vitezele se baga foarte usor.Oare are legatura umblatul rapid prin apa si cutia de viteze?Ce trebuie sa fac si ce s-a intamplat?Oare isi revine cu timpul?

    Multumesc.
    Last edited by valeriuciprian; 6 July 2010, 22:33. Reason: Adaugare mentionare

  • #2
    Este posibil sa ai tja de la schimbator la cutie stranba / desfacuta, etc sau prinderea cutiei pe cadru motor.
    Eu am patit la fel - dupa ce am lovit mai tare o bordura. Treptele 1 si 2 mergeau , restul nici vorba. Dar la mine era nasol de tot, ca am schimbat si prinderea cutiei pe sasiu.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      daca nu face tot timpu nu are legatura cu reglajul timoneriei si nici cu ,cutia

      Comment


      • #4
        Cu umblatu' prin apa, la viteza.,...nu are treaba. Dar cum este exploatata masina in mod curent? Pe langa factorul tehnic...mai intra si factorul uman.
        e-mail: office@stickere.info

        Comment


        • #5
          Cutia este inchisa, nu intra apa 100% in cutie, altfel s-ar fi scurs uleiul din ea.
          Problema pe care o ai tu poate sa fie de la timonerie, verifica vizual daca poti ...

          Comment


          • #6
            sau nu neaparat de le tija,timoniera,sau cutie,pur si simplu desfa mansonul de piele care acopera maneta de viteza si vezi sa nu iti fi iesit siguranta de acolo,fixezo si vezi ce zice,eventula dai si cu putina vaselina
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              Originally posted by B 74 NYT View Post
              sau nu neaparat de le tija,timoniera,sau cutie,pur si simplu desfa mansonul de piele care acopera maneta de viteza si vezi sa nu iti fi iesit siguranta de acolo,fixezo si vezi ce zice,eventula dai si cu putina vaselina
              Cum desfac mansonul de piele de la maneta de viteze?Am observat ca sus are o capsa,o desfac.Dar jos cum o desfac?Si despre ce siguranta e vorba?O poza m-ar ajuta enorm. Multumesc.

              Comment


              • #8
                Gata nu mai am nevoie de ajutor.Am desfacut acolo si nu am vazut nici o siguranta.Nu stiu cum arata.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi problema o am si eu.Ieri a plouat mai zdravan si m-am nimerit sa merg pana la un supermarket si m-a prins ploaia prin oras.De atunci intra foarte greu in treptele 1 si 2, dar nu mereu, sunt momente cand intra usor.Ce as putea face? Daca a mai avut cineva problema asta sa ma ajute si pe mine...

                  Comment


                  • #10
                    ai putea s-o lasi in pace fiindca nu are nimic

                    Comment


                    • #11
                      Se pare ca am patit si eu acelasi lucru pana la urma.
                      Am trecut in seara asta prin apa - incet, dar motorul /cutia erau cam calde (3-4 ore de mers prin oras)
                      Dupa trecerea prin apa, cam la nivelul numarului de inmatriculare, am constatat ca nu mai vrea sa intre in tr 1 si 2 decat cu greu, cu dubla debreiere, "gadilare", etc. Ba chiar cateodata si tr 3 + 4.
                      Am incercat sa reglez in diferite pozitii cablul de ambreiaj dar nu a avut nici un efect, asa ca l-am lasat cum era inainte.

                      Ceva solutii ati gasit pana acum?
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema.Problema cu bagatul greu in viteze nu era de la baltoacele cu apa ci de la discul de ambreiaj.Trebuia strans/desfacut putin cablul de ambreiaj ca sa debraieze asa cum trebuie.(nu stiu sigur ce i-a facut tata ori desfacut ori strans nu stiu).Discul de ambreiaj este cam de 5-6 ani si s-a mai dus putin.Acum,dupa umblare la cablu de ambreiaj imi intra usor in viteze ca prima oara.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google