Relanti-ul A Luat-o Razna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti-ul A Luat-o Razna

    Azi, 17-martie-2010, o zi friguroasa, dar nu foarte ( 10 grade si soare afara ) ... Cand am pornit masina, relantiul a inceput sa creasca, sa scada, cum face loganul cand il pornesti... Mi s-a parut ca de obicei nu face asa, dar am zis ca cine stie, nu`i place soarele cu dinti.
    Am plecat si relantiul crescut ( 1500rpm ) tot se mentinea... Am asteptat pana s-au aprins toate 4 liniile de la apa si atunci mi-am zis ca ceva nu este in regula...
    La semafor, m-am gandit sa opresc motorul si sa il pornesc din nou... Dupa ce am facut asta, masina a mers perfect... Si in aceasta zi am mai mers de cateva ori cu ea si nu a mai facut figuri...
    Intrebarea mea ar fi, se poate sa fi fost doar o eroare ? Sau ce s-a intamplat oare ? A mai patit cineva ?

  • #2
    am obs ca la unele 16v crapa foarte repede ;
    motorasul pas cu pas, scrie vdo pe el, e pe corpul clapeta, daca ai simt tehnic, da-l jos si curata-l, o sa fie plin de ... detoate

    daca nu te descurci ai tutoriale pe forum

    daca nici atunci nu te descurci pune pe cineva sa faca
    enjoy
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      cati km ai cu masina ?
      curata corpul clapeta , motorasul pas cu pas si senzorul de turatie de pe cutia de viteze(volanta)

      Comment


      • #4
        Am 6000KM...
        Deci in principiu este o defectiune ? Ma gandeam ca poate o fi vreo eroare de la calculator... Se poate asa ceva ? Pentru ca nu mi-a mai facut. S-a intamplat doar o data iar dupa ce am repornit motorul nu a mai facut.

        Daca mi-ar face mereu m-as duce la garantzie sa le dau cu ea in cap, dar a facut doar o data si voiam sa stiu daca este o defectiune, sau exista posibilitatea sa fie o eroare de la calculator...

        Comment


        • #5
          mie mi-a facut fente de-astea in primele 3-4 saptamani cand am cumparat masina si mai de vreo 2 ori la -20 de grade. ma gandesc ca ceva plasticaraie se gripeaza la reglajul ralantiului dar in timp, dupa ce se uzeaza un pic, merge bine treaba. masina are 5 luni si n-a mai facut fente de prin noiembrie-decembrie.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Poate ti-a ramas si cablul de acceleratie un pic blocat pe camasa cat sa stea in 1500!
            Eu unul nu am patit asa ceva cu relantiul si am cu ea 14500 si am masina de un an si 9 luni.

            Comment


            • #7
              La mine facea asa cand e frig afara (cam sub 0 grade). Se tureaza singura pe la 1500 dar nu ramane constant, face in reprize asa oricum toata chestia dureaza pana cand ajunge apa la 2 liniute, atunci scade relantiu si ramane constant.
              Loganul Meu !

              Comment


              • #8
                Si eu mai patesc la fel dar mai rar.Opresc motoru si pornesc iar si totul revine la normal

                Comment


                • #9
                  Am logan 1.4 MPI,30 000KM
                  Relantiul sta la 500 rpm
                  Este normal sau este prea mic?
                  Am uitat sa precizez ca este resoftat

                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Nu e normal,normal e 750 rot/min.
                    Posibil sa fie acul deranjat sau pus aiurea,inceraca cu diagnoza si vezi ce iti afisaza.

                    Comment


                    • #11
                      Sigur nu a ramas cablul de acceleratie blocat Si a mea face la -20 de grade cateva minute pana cand se incalzeste... Asta este normal, dar ieri facea si dupa ce avea 90 de grade apa.... Ma rog, nu mai conteaza... A luat-o si ea razna

                      Comment


                      • #12
                        banuiesc ca nu ai ralanti la 500rpm. turometrul incepe la 500, poate de acolo confuzia.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Si a mea face la fel. Am observat ca cel mai mult face cand franez. Adica ramane turat la 1500 si dupa ce i-au piciorul de pe frana cu conditia ca ambreiajul sa fie calcat. Dupa ce iau piciorul de pe ambreiaj scade la cat e ralantiul la momentul respecti (670-1000 rpm). La mine face si la cald. A nu se intelege ca face tot timpul.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            la mine azi cand am plecat la serviciu dimineata si am dat sa schimb in a II-a a picat relantiu din 1500 la zero dar imediat si-a revenit . am zis ca este frig ca are si gpl si deaia face asa , la semaforul urmator dupa 1 km la fel a facut . in final am ajuns la servis si cu 28.99 ron manopera au curatat motorasu pas cu pas . in viata mea n-am vazut atata funingine. acum am vazut pe viu si stiu ce am de facut pentru data viitoare cand mai da semne de oboseala .

                            Comment


                            • #15
                              Am pers si astazi destul cu ea si nu a mai facut... Cine stie...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google