Salut! Ce se intimpla daca montezi distributia (intentionat sau din greseala) cu 1 dinte inainte sau dupa punctul de reglaj?? Asta in cazul in care nu loveste pistonul in supape? E vreo modalitate de a obtine alte performante ale motorului?
Ce Se Intimpla Daca Montezi Distributia Cu 1 Dinte Decalata?
Collapse
X
-
una din situatii e sa nu ti se mai tureze pana in 6000 , sa nu mai vrea sa urce da sa traga foarte bine josPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
daca nu stramba nicio supapa... o fi )
la 16vuri( nu neaparat 16v,dar sa aibe 2 axe cu came) se folosesc pinioane reglabile si de acolo te joci cum vrei
adjustable cam pulleysPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@ cristi xp asta este un domeniu la care chiar nu ma pricep. habar nu am. ce se intampla practic in motor ca sa nu se mai tureze pana la 6000 dar sa traga de mai jos. as dori sa aflu dat in romaneste, nu in grade unghiuri avansuri si alte nebuneli. ce se intampla efectiv daca se face modificarea asta.
Comment
-
acum ceva vreme ,prin 90 aveam un fiat polonez FSO, 1600 i-am rupt cureaua, in fine mi-a montat-o nenea mecanicul cred ca dupa ureche sau cum s-o nimerit pe-acolo , ei vreau sa va spun efectele,,,,,pornire greoaie dimineata, putere mica si ce m-a deranjat cel mai rau ca aveam un consum de benzina egal cu un F16.
Comment
-
E clar ca bine n-are cum sa mearga din moment ce nu se mai sincronizeaza inchiderile-deschiderile supapelor cu cursa pistonului. O sa fie doar arderi incomplete , detonatii si ralanti instabil ca prime efecte, nici nu cred ca sta pornit motorul la ralanti. Cea mai buna metoda mecanica de crestere a puterii ramane in continuare usurarea bielelor, netezirea lor ptr o mai buna frecare cu uleiul , usurarea pistoanelor (daca are cineva curaj) si cel mai important rectificarea chiulasei pana la limita admisa ptr cresterea compresiei in camera de ardere, iar pe partea electrica modificarea parametrilor prin rescrierea softuluiPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Am pornit aceasta discutie pentru ca pe Opelul Astra al tatalui meu am descoperit montata cureaua decalata cu 1 dinte, la vibrochen. Axele cu came erau ok (e un 16V). Masina mergea bine, dar avea un zgomot interesant motorul, un fel de clantanit. Am pus cureaua noua la semne si sunetul motorului a devenit foarte placut, fara zgomote. Ca reactie, parca trage mult mai bine in turatii joase. Nu sunt adeptul acestor "ajustari" dar parca auzisem pe undeva ca se practica asa ceva, nu stiu cu ce rezultate.
Comment
-
ce idei au unii.credeti ca degeaba se pune cureaua aia la punct,ca daca era de performante faceau multi asa. io zic ca o sa dai tot motoru peste cap chiar si cu un dinte.compresie mai mica poate vreo explozie in admisie etc etc .
a zis eugen mai sus ce trebuie facut ca sa ai putere mare.si mai adaug eu mult aer rece in admisie.ajuta foarte mult la mersu motorului bine .Last edited by C@talin; 22 March 2010, 03:47.Dau 2000 de parai si cumpar tot...
Comment
-
eu am mers cu un civic cu distributia data in urma cu 1 dinte. nu se tura mai mult de 6000rpm, desi motorul ala duce normal 7500-8000rpm, dupa 4500rpm nu mai tragea calumea, in schimb la 2500rpm iti smulgea scaunul de sub cur...la benzinar, 1 dinte decalaj nu inseamna pistoane indoite. de la 2 dinti, da, deja putem vorbi de riscul de a rupe ceva in motor.
@marx: decalajul distributiei inseamna ca timpii de deschidere a supapelor corespund unui alt regim de functionare al motorului, nu cel proiectat de fabrica.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment