Ce Se Intimpla Daca Montezi Distributia Cu 1 Dinte Decalata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Se Intimpla Daca Montezi Distributia Cu 1 Dinte Decalata?

    Salut! Ce se intimpla daca montezi distributia (intentionat sau din greseala) cu 1 dinte inainte sau dupa punctul de reglaj?? Asta in cazul in care nu loveste pistonul in supape? E vreo modalitate de a obtine alte performante ale motorului?

  • #2
    una din situatii e sa nu ti se mai tureze pana in 6000 , sa nu mai vrea sa urce da sa traga foarte bine jos
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Oare se practica si asa ceva?
      Mie mi-ar place sa traga mai bine de jos...chiar daca se tureaza numa pana in 5500 dar o fi sanatos?
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        daca nu stramba nicio supapa... o fi )

        la 16vuri( nu neaparat 16v,dar sa aibe 2 axe cu came) se folosesc pinioane reglabile si de acolo te joci cum vrei
        adjustable cam pulleys
        Last edited by Cristi_Xp; 21 March 2010, 16:29. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          @ cristi xp asta este un domeniu la care chiar nu ma pricep. habar nu am. ce se intampla practic in motor ca sa nu se mai tureze pana la 6000 dar sa traga de mai jos. as dori sa aflu dat in romaneste, nu in grade unghiuri avansuri si alte nebuneli. ce se intampla efectiv daca se face modificarea asta.

          Comment


          • #6
            Si mai important...daca o are facuta cineva la logan
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              acum ceva vreme ,prin 90 aveam un fiat polonez FSO, 1600 i-am rupt cureaua, in fine mi-a montat-o nenea mecanicul cred ca dupa ureche sau cum s-o nimerit pe-acolo , ei vreau sa va spun efectele,,,,,pornire greoaie dimineata, putere mica si ce m-a deranjat cel mai rau ca aveam un consum de benzina egal cu un F16.
              http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

              Comment


              • #8
                ce inseamna F16 ? inseamna ca tie ti a montat o in sensul in care se inrautatesc performantele.

                Comment


                • #9
                  F16 e un avion militar.

                  Comment


                  • #10
                    E clar ca bine n-are cum sa mearga din moment ce nu se mai sincronizeaza inchiderile-deschiderile supapelor cu cursa pistonului. O sa fie doar arderi incomplete , detonatii si ralanti instabil ca prime efecte, nici nu cred ca sta pornit motorul la ralanti. Cea mai buna metoda mecanica de crestere a puterii ramane in continuare usurarea bielelor, netezirea lor ptr o mai buna frecare cu uleiul , usurarea pistoanelor (daca are cineva curaj) si cel mai important rectificarea chiulasei pana la limita admisa ptr cresterea compresiei in camera de ardere, iar pe partea electrica modificarea parametrilor prin rescrierea softului
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      Am pornit aceasta discutie pentru ca pe Opelul Astra al tatalui meu am descoperit montata cureaua decalata cu 1 dinte, la vibrochen. Axele cu came erau ok (e un 16V). Masina mergea bine, dar avea un zgomot interesant motorul, un fel de clantanit. Am pus cureaua noua la semne si sunetul motorului a devenit foarte placut, fara zgomote. Ca reactie, parca trage mult mai bine in turatii joase. Nu sunt adeptul acestor "ajustari" dar parca auzisem pe undeva ca se practica asa ceva, nu stiu cu ce rezultate.

                      Comment


                      • #12
                        nu degeaba is facute semnele pe rotile de distributie si pe curelele agreate de producator,nu rezolvi nimic cu decalajul axei cu came,numai la dacia liberta era diferita axa cu came

                        Comment


                        • #13
                          ce idei au unii.credeti ca degeaba se pune cureaua aia la punct,ca daca era de performante faceau multi asa. io zic ca o sa dai tot motoru peste cap chiar si cu un dinte.compresie mai mica poate vreo explozie in admisie etc etc .

                          a zis eugen mai sus ce trebuie facut ca sa ai putere mare.si mai adaug eu mult aer rece in admisie.ajuta foarte mult la mersu motorului bine .
                          Last edited by C@talin; 22 March 2010, 03:47.
                          Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                          Comment


                          • #14
                            eu am mers cu un civic cu distributia data in urma cu 1 dinte. nu se tura mai mult de 6000rpm, desi motorul ala duce normal 7500-8000rpm, dupa 4500rpm nu mai tragea calumea, in schimb la 2500rpm iti smulgea scaunul de sub cur...la benzinar, 1 dinte decalaj nu inseamna pistoane indoite. de la 2 dinti, da, deja putem vorbi de riscul de a rupe ceva in motor.
                            @marx: decalajul distributiei inseamna ca timpii de deschidere a supapelor corespund unui alt regim de functionare al motorului, nu cel proiectat de fabrica.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              oare cum influenteaza consumul modificarea respectiva? Oricum e o metoda riscanta rau , asta cu civicu ori stia exact ce face ori are mult mult tupeu.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google