Ce Se Intimpla Daca Montezi Distributia Cu 1 Dinte Decalata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    teoretic asa e , ar trebui sa cedeze pana la o eventuala rupere a curelei . Depinde si de conditile in care se produce , daca e la viteza mare daca e trasa si fortata in frana de motor. Stai linistit ca am vazut solutii si mai barbare , a dat unul gaura prin pana rupta dintr-o parte in alta si a fabricat un stift pe care l-a infipt in gaura sa tina locul penei
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #32
      eu unu nu as fi de parere ca acea pana e facuta ca sa tina fulia la locul ei,ci numai pentru pozitonare,insa daca s-a rupt pana o supapa cel putin a intrat in piston,norocu este ca la diesel supapele sunt pozitionate pe aceeasi axa cu ce a pistonului ,deci mai greu sa se strambe

      Comment


      • #33
        a patit un coleg de-al meu la 1.5 dci, nu a facut intentionat sa monteze cu un dinte inapoi ci greseala mecanicului , a mers pana la urmatoare revizie de 120000 km asa pentru ca nusi dadea nimeni seama de ce pornea motorul foarte greu chiar si la cald.nu a strambat nici o supapa dar a terminat electromotorul la cate incercari de pornire facea zilnic.greseala a fost descoperita de acelasi mecanic dar la urmatorea revizie la 120 000 cum vam spus.

        Comment


        • #34
          si vrei sa spui ca nu batea chiar deloc motorul? ar trebui sa faca ceva galagie , sa scoata ceva fum in plus
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #35
            scotea fum la prima pornire dimineata , in rest nu , motorul mergea rotund, nu intrerupea, doar ca avea momente cand facea 5-6 incercari de al porni.pe timp de iarna chiar mai multe.

            Comment


            • #36
              salutare, ieri am schimbat si io distributia si la montarea cureli nu se pupa cu semnul de la pinionul axei cu came, era cu un dinte mai inaintepe curea fata de pinion.(curea renault).jos cadea bine la semn. Mecanicul sa hotarat sa invatre putin de pinionul axei cu came, la repunerea curei semnele s-au pupat toate, crede-ti ca a procedat corect mecanicul?

              Comment


              • #37
                Pentru un calaj corect al distributiei cele 2 markere,de pe roata dintata a arborelui cotit si a axului cu came,trebuie sa de afle fata in fata.Daca la sfarsitul operatiunii lucrurile au stat asa,atunci treaba este in ordine. cazul unui decalaj de un dinte e greu de observat o disfunctionalitate (performante motor,date eronate primite de calculator)
                fara aparatura adecvata.
                Last edited by IancuMIC; 21 November 2011, 10:42.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  pai ala e "secretul", pui axa defazat cu cateva grade ca atunci cand strangi intinzatorul, sa se alinieze semnele. daca le pui de la inceput ok (semnele) cand strangi rola intinzatoare distributia va "fugi" de la punct. cum motorul e bine sa fie blocat in astfel de situatii, cea mai plauzibila varianta e sa intarzii distributia, caz in care motorul va trage bine pe ture mici si va avea reale greutati peste 4000rpm. daca dai avns un dinte, va "rupe fasul" dupa 4000rpm, dar sub 2500 va merge ca o rasnita. cu toate astea, la benzinare, nu prea o sa vezi supape indoite, axe rupte, pistoane sparte pt doar 1 dinte decalaj.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    bine .zis..

                    Comment


                    • #40
                      Recomand
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        pt 16v se gasesc roti dintate ajustabuile speciale pentru avansarea sau devansarea distributiei

                        se gasesc de asemenea culbutori care in functie de rpm deschid mai mult sau mai putin supapele optimizand oarecum cuplul. pe ture mari deschide mai mult si pe ture joase mai putin

                        Comment


                        • #42
                          Direct V-TEC il faci amu'
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            vtec u e ceva mai complex decat decat un simplu lift variabil al supapei.

                            culbutorii (variabili) de care vorbesc se pare ca sunt cei de pe Clio 2.0 16v 182. oricum se potrivesc de la k4m la F4R. ma mai documentez

                            in functionarea acestor culbutori presiunea uleiului este cel mai important factor. este critica . de asta la 16v diferitele vascozitati "racing" pot influenta negativ zgomotul motorului

                            daca vrei sa mai vorbim ne mutam pe alt topic

                            Comment


                            • #44
                              Iti dai seama ca aia de la dacia care monitorizeaza forumul se kca pe ei de ras acum, cu atata tehnologie pe scursurile lor ramase de la reno.
                              Plus ca mai au inca un motiv, daca mai era nevoie, ca la o inevitabila montare gresita a distributiei la revizie in garantie sau ceva, cand te intorci pe platforma la ei sa zica "si ce te plangi nene, sa zici mersi ca ti-am tunat masina".
                              Ps. Defazor gasesti pe megan 2 sau 3, la 1.6 16v 110 cai, 154 nm si nu, nu merge nici o tiganeala
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment


                              • #45
                                roti dintate ajustabile sunt cu totul altceva decat defazorul.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google