Calitatea Pieselor ASAM Fabricate La Iasi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dsign View Post
    Dar alea ce au? Si alea ! Asa e cand esti nabab si vrei sa te dai "economic" in masini straine. Ajungi sa tai FAP-ul cand nu ai 2000e sa-l schimbi.
    De sa ne miram, cand un tovaras de pacilea recomanda intr-o speta, anularea catalizatorului. , ca pe un fapt absolut cotidian.
    Last edited by IancuMIC; 2 August 2016, 09:41.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by aris86 View Post
      În 2013, am cumpărat jante de otel de la ei (fără sa am habar cine este ASAM), după 3 ierni ma declar mulțumit, se simte oleacă mai tare denivelările, probabil sunt mai moi. Atât timp cât exista cumpărători și ei o vor duce bine, vor prospera.
      "Multumit"

      Comment


      • #33
        Multumit in sensul ca le-am utilizat o perioada mai lunga, altii spun ca se duc naiba intr-o luna. In fine, ai cautat mult sa pui cap la cap postarile.

        Comment


        • #34
          Eu am impresia ca se si exagereaza. Deci daca aia de la taxi care au ITP la 6 luni folosesc ASAM, inseamna ca piesele nu-s asa proaste.
          Raportul pret-calitate pe undeva trebuie sa se justifice, altfel n-ar face astia cu taxi-urile nicio afacere.

          Evident la pretul lor sunt mai slabe si tin mai putin decat alea de origine sau marci renumite, dar eu am impresia ca mesajele astea de pe net cu "am luat ASAM si a picat intr-o luna" sunt facaturi, iti dai seama ca ASAM-ul asta cu ieftinataturile lor cam provoaca ceva pagube "concurentei" si de aia li se da in cap.
          Parerea mea.
          Daca ar pica piese dupa o luna asa cum scriu necunoscuti pe net, firma aia ar fi fost de mult in faliment.

          Comment


          • #35
            Vrei o toba ieftina, cumperi ASAM, vrei o aripa ieftina, cumperi ASAM.
            Vrei niste pivoti, bielete directie si alte elemente alte trenului de rulare ce tin de siguranta, nu cumperi ASAM.
            Nici Delphi nu e departe de ASAM la calitate.

            Comment


            • #36
              Corect. Am vazut ca au pompa de frana la 80 lei ))

              Comment


              • #37
                la 90 de lei (22 de euro) era de vanzare pe Sandtler.de (cel mai mare furnizor european de echipamente motorsport omoologate FIA) pompa simplu circuit Brembo. Oare si astia fac petarde? Intre un ASAM la 60-70 de lei si-un Brembo la 90, ghici pe care piesa as cumpara-o?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by anto84 View Post
                  Eu am impresia ca se si exagereaza. Deci daca aia de la taxi care au ITP la 6 luni folosesc ASAM, inseamna ca piesele nu-s asa proaste.....
                  Le schimba inainte de itp. O data la 6 luni. Dar numai ce nu corespunde.


                  via Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Sigurul lor "criteriu de performanta" este pretul cat mai mic!
                    Pentru asta folosesc cea mai ieftina materie prima, personalul este platit la minim si in mare parte necalificat, sculele/echipamentele de productie sunt vechi si prost intretinute.
                    Cand fabrica Conex avea sediul la Miroslava, nu indeplineau nici normele de poluare a mediului, stiu asta de la persoane care au lucrat acolo.

                    Comment


                    • #40
                      Nici Delphi nu e departe de ASAM la calitate.
                      Daca te oboseai sa afli cate ceva despre Delphi Automotive, n-ai fi spus asemenea aberatie, pentru ca exact asta e cand compari Delphi cu ASAM. Bosch, Delphi, Lucas_CAV, Stanadyne, sunt printre cei mai importanti producatori de sisteme de injectie complete.
                      Ca orice producator si Delphi are posibilitatea de a produce sisteme low-cost, asa cum au fost alea de pe primele modele de Logan dCi.



                      Delphi Automotive PLC (NYSE: DLPH) is a high-technology company that integrates safer, greener and more connected solutions for the automotive sector. Headquartered in Gillingham, U.K., Delphi operates technical centers, manufacturing sites and customer support services in 44 countries.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        Daca te oboseai sa afli cate ceva despre Delphi Automotive, n-ai fi spus asemenea aberatie, pentru ca exact asta e cand compari Delphi cu ASAM. .
                        Au fabrica la Iasi, stiu exact ce produc aia.
                        M-am interesat sau nu?

                        Te referi la cat de mari sunt fata de ASAM? Da, sunt uriasi.
                        Dar fac marfa low cost. Pot sa faca si nave spatiale, dar majoritatea pieselor sunt low cost.

                        Cu injectia ne-am lamurit. Dar produc mult mai multe.

                        Ai pune Delphi pe masina ta?
                        Last edited by mr.K; 2 August 2016, 15:19.

                        Comment


                        • #42
                          Daca tot e vorba de ASAM, ei bine si eu am folosit ASAM relative recent, in urma cu 3-4 zile am pus un sensor de viteza ASAM pe un logan de-al lui taicameu

                          Da, ati citit bine, am pus ASAM si imi asum inclusiv daca pica intr-o luna....

                          Motivul este ca nu e o piesa vitala, nu influenteaza performanta, nu te lasa in drum daca pica....si in plus asa am vrut, nu am dat 125 lei pe Jaeggers

                          Pe de alta parte, la senzorul de la volanta am folosit VDO....nu original si nici "original" ci VDO (150 lei) pt ca este sensor vital si influenteaza multe


                          Asta e algoritmul meu in alegerea unei piese.....si dupa cum spun, eu asa fac
                          Last edited by IancuMIC; 2 August 2016, 16:45. Reason: off topic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mr.K View Post
                            Au fabrica la Iasi, stiu exact ce produc aia.
                            M-am interesat sau nu?

                            Te referi la cat de mari sunt fata de ASAM? Da, sunt uriasi.
                            Dar fac marfa low cost. Pot sa faca si nave spatiale, dar majoritatea pieselor sunt low cost.

                            Cu injectia ne-am lamurit. Dar produc mult mai multe.

                            Ai pune Delphi pe masina ta?
                            Legat de comparatia Asam/Delphi.
                            Sisteme de injectie (injectoare) Delphi se gasesc pe masini ca Dacia Logan, Renault Clio, Megane, Kangoo, Modus, Ford Focus, Mondeo, Transit, Hyundai, Jaguar, Nissan, Peugeot, Citroen, Mercedes, Kia, SsangYong, Suzuki.
                            Deci, cam asta e cu Delphi.
                            Inca mai sustii asemanarea cu ...ASAM?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #44
                              Eu nu mai insist. Poti testa niste piese Delphi. Au de toate.
                              Iar ASAM nu face injectoare, deci nema comparatie pe cararea asta.
                              LA Delphi singurele standarde inalte sunt statul la munca suplimentar pe bani putini, organizare americana (dar de pe vremea sclavagismului, ca in zilele noastre doar mexicanii mai accepta conditii asemanatoare).
                              Calitatea e data de tinta de pret vanzare, deci scazuta.
                              Last edited by mr.K; 2 August 2016, 21:28.

                              Comment


                              • #45
                                Mda, nici eu nu tin neaparat sa polemizam.
                                Nu ma intereseaza Delphi in mod deosebit, dar s-a intamplat ca in urma cu ceva timp sa ma documentez despre sistemul Common rail si implicit am ajuns pe linia asta la acest producator. sincer am fost surprins sa constat ca e printre producatorii importanti la nivel mondial, care produce componente pentru sistemele de injectie.
                                Până în prezent, compania a produs pompe şi injectoare pentru peste trei milioane de autovehicule din întreaga lume, printre clienţi numărându-se 25 dintre cei mai mari producători de echipamente auto din lume.
                                Condiţiile în care poţi intra în una din cele mai moderne uzine din Iaşi sunt foarte stricte. Este vorba despre firma Delphi din Miroslava. La poartă, reporterilor Ziarului de Iaşi le-au fost cerute date la care nu s-ar fi aşteptat nimeni. De exemplu, ne-au fost solicitate marca, seria şi numărul aparatului de fotografiat. „Dar nu este altceva decât modelul de lucru al tuturor fabricilor de automotive din lume, pe care noi l-am aplicat şi are succes”, ne-a transmis directorul fabricii. În rândurile de mai jos, reporterii Ziarului de Iaşi vă vor oferi informaţii în premieră din cea mai productivă uzină care a existat vreodată în judeţ.

                                ...
                                Si cu asta am incheiat discutia pe aceasta tema. Am dorit sa arat ca e lipsit de adevar sa compari Delphi cu ASAM, in sensul ca ambele firme produc piese si componente de calitate indoielnica.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google