If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Fa-ti temele mai bine....fac si pt TRW/ continental care evident echipeaza marcile insa in comisia pt controlul calitatii nu vin aia de la TRW ci persoane de la vw/audi
Drept multumire pt calitatea pieselor, ii lasa ( pe cei de la slatina) sa isi inscriptioneze sigla pe etrier, doar ca este undeva in spate, spre compartimentul motor, sa nu se vada
Mai mult decat atat, desi etrierul este tip TRW, la multe modele lipseste inscriptia TRW in fata ( pe unde se vede prin janta) acolo fiind stantat sigla audi/vw......insa in spate este sigla altur slatina
Asta ca fapt divers, nu conteaza cu nimic.....am rude acolo si stiu situatia foarte bine
aia cu loturile diferite pentru producator, service si aftermarket e un pic trasa de par. piesele sunt aceleasi, se testeaza cu limite mai stranse cand producatorul de masini cere piese, iar tot ce iese mai bun din lot merge la producatorul de masini si ala trimite piese in reteaua de service, nu fabrica. restul de piese peste specificatiile generale sunt piese pentru piata larga, iar ce-i sub limite, se distruge si se trimite la reciclat (macinat/selectionat/refolosit, ce se mai poate, daca e cazul). pot sa va dau exemple de furnizori de prima mana (tier 1) pentru industria auto (si nu vorbesc aici de firme finale ca dacia) in care regulile astea se aplica la sange, iar atunci cand chiar are loc o scapare din cauza operatorului (ca a vrut sau a gasit din greseala o portita in soft/proces) se strange lumea si se cauta solutii ca sa nu se mai intample. solutii pe care ti le aproba clientul, nu potyi sa-i spui aluia ca bagi operatorii la training si gata. mai mult, fenta asta nu prea o mai accepta nimeni, toti vor solutii tenice, anti-prost. nu-I ca acum 30 de ani, cum povesteau bunicii ca se faceau masinile la dacia. da, poate trainungurile, ciorapii, pantofii, se fac in china (si chiar si la noi) in functie de piata de desfacere, dar nu cred ca-si permite conti china sa trimita la Mercedes pedale de lemn pentru bicicleta pegas si nici macar in congo nu-si permite sa trimita asa ceva, ca-n secunda doi, vin aia de la Mercedes si-i pun capra pe aia din fabrica, de la femeia de service pana la directorul general.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment