Huruit Dreapta Fata Sub Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit Dreapta Fata Sub Capota

    Salutare!
    Poate ma ajutati cu un diagnostic: imediat dupa pornire, mai pronuntat in perioada rece, dar vad ca se mai aude si acum, de regula pana se incalzeste masina - se aude un huruit in partea din dreapta fata sub capota, cred (aproximativ) cam in zona vasului cu lichid de parbriz. Zgomotul ma duce cu gandul la un circuit pe care circula lihid si care a prins aer, iar in miscare, aerul din circuit face acel zgomot. Nu am umblat la lichidul de racire, ca sa spun ca a prins aer pe circuit, asa ca nu stiu de la ce poate fi.
    Poate ma ajuta cu un sfat cei cu experienta.
    Va multumesc anticipat pentru amabilitate. Un Paste feriit tuturor membrilor loganclub

  • #2
    Sa inteleg ca numai eu am problema asta ..............!!!!

    Comment


    • #3
      in primu rand nu are ce sa huruie in zona vasului de la spalator,acolo tot ce se poate auzi e pompita care lucreaza numai daca este actionata,e posibil sa se auda de la kit-ul de accesorii sau de la cel de distributie dar nu prea se intampla la rece

      Comment


      • #4
        multumesc pentru raspuns, dar zgomotul de la distributie cred ca il stim cu totii, e cu totul altceva decat am descris eu in cele de mai sus. Cred ca e posibil sa fie, dupa cum spuneau unii colegi, de lichidul de servo sau uleiul din cutie, nu mai stiu exact, care se incalzeste in cativa km. de la pornire.
        Daca aveti alte pareri, le astept cu interes. Multumesc!

        Comment


        • #5
          amandoua se incalzesc in cativa km dar nu le auzi mai ales uleiul din cutie plus de asta e in partea stanga,cat despre servo se aude un sasait dar e zgomotul produs de pompa

          Comment


          • #6
            Poate sa fie pompa de apa sau asa cum a zis colegul mai sus kit-ul de accesorii sau mai poate fi ori rola intinzatoare de la cureaua de accesorii sau rola de la alternator desi astea doua mai putin probabil dar este o posibilitate.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #7
              Pana acum nu am avut pierderi de lichid racire, sper sa nu fie pompa de apa, pentru ca nu aveam de gand sa o schimb acum, la 60.000. O sa schimb distributia, dar la cele spuse de voi mi-e tema ca va trebui sa schimb tot kitul de accesorii, nu doar cureaua cum aveam de gand. Sa vad cand le dau jos cum se prezinta.....

              Comment


              • #8
                Deobicei daca tot te apuci de o treaba o faci bine de la inceput pentru ca daca schimbi doar cureaua e posibil ca peste ceva timp sa se rupa din cauza rolei intinzatoare si atunci o mai schimbi o data.

                Cel mai bine schimbi tot adica pompa apa; distributie; anexe.

                Daca nu schimbi pompa apa s-ar putea ca pana la 120 000 sa curga si va trebui sa schimbi atunci iar distributia.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  intradevar este riscu sa pice pompa de apa dar foarte rar,acum cum o fi norocu omului,eu unu nu as schimba poma,as schimba numai semeringu de la arbore

                  Comment


                  • #10
                    sal.am avut aceeasi problema.e fulia de la cureaua de la alternator.

                    Comment


                    • #11
                      la masina din semnatura ,fulia de la alternator?

                      Comment


                      • #12
                        Si tare mi-as fi dorit sa nu o schimb, stiti voi de ce .....!!!

                        Comment


                        • #13
                          si eu am aceeasi problema ... am schimbat kitul de distributie, de accesorii si problema cu huruitul a ramas. In seara asta cand am aj akasa, cu motorul pornit am apasat pompita care trage motorina si zgomotul s-a oprit pt cateva secunde.. La 3 reprezentante dacia am primit 3 raspunsuri diferite la problema asta

                          Comment


                          • #14
                            eu unu as banui filtrul de motorina

                            Comment


                            • #15
                              am schimbat filtrul la fiecare 10000, ultima data acum 3 zile. Eventual daca este vreun mod anume de a-l schimba ptr. ca l-am schimbat singur.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google