Motorul Se Opreste La Relanti Sau In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si mie mi se pare ieftina.La dealer prin craiova si prin apropieri e cam 700,mai ramane sa vad prin gorj dar presimt ca tot preturi din astea au.
    Sunt presat si de timp,pana pe 24 trebuie sa o rezolv neaparat ca ma asteapta o iesire prin tara.
    Recomandati-mi si mie un magazin ceva,un site etc mai de incredere si cu preturi nu prea mari.
    Si inca ceva,se schimba amandoua?
    Sau se pot curata cumva?

    Originally posted by vdmihai View Post
    Salut credeti ca si la mine se rezolva la fel.?
    Oscileaza rau turatia la ralanti,da sa se opreasca dar nu se opreste.Acceleratia pot sa o calc la maxim ca...degeaba.Plus ca da rateuri se aud zgomote ciudate la teava de esapament.In genu cum faceau daciile vechi. pac pac mama ei X(
    In mers la fel scade turatia si isi revine singura.Si oricum de abia trage.
    Acum a inceput sa faca mai des asa.
    Se pare ca din cauza ei avaem probleme,cel putin asa imi confirma baiatul pe tester.Ciudat ca mersai azi vreo 200 km si nu avu nimic.

    Scuze daca sunt prea stresant.
    sigpic
    !

    Comment


    • #47
      eu am avut ceva probleme similare chiar de cand am luat-o de noua .. in sensul ca dimineata cand ii dadeam cheie nu vroia sa porneasca asa cum ar fi fost normal la masini noi. ci "tusea" .. opream si stateam un pic si apoi cand ii dadeam cheie o lua din prima normal.. as putea spune ca era ceva periodic la cateva luni .. stateam si ma intrebam daca nu o fi de la benzina (puneam 95 de la petrom) ca vb aia masina era noua .. nu m-am stresat prea tare.. mai puneam benzina de la OMV ba de 95 ba de 100 ba amestecate 50/50 si nu mai aveam problema asta.. in ultima vreme nu a mai fost .. ce i drept ii pun benzina din omv sau rempetrol si tot asa uneori un plin de 100 sau 50/50..

      Comment


      • #48
        [QUOTE=vdmihai;618766]
        Si mai aflai ca pretul ei este de 700+ ron ceea ce mi se pare enorm.

        preturile la dealer astea sunt.si mie imi ceruse tot in jur de vreo 700 de lei,
        cele luate de pe internet nu stiu sigur daca sunt originale.

        Comment


        • #49
          Dupa o perioada in care nu a mai facut 'fente',i-a facut-o lata lu tata
          De data asta a murit de tot si becu ala rosu din bord nici nu mai clipea.Cam dupa 1 minut inceput sa clipeasca si a pornit-o,si cu greu s-a descurcat prin oras(Craiova).
          Cand m-am dus acasa de la tara a fost durere mai mult de 110 nu am putut sa ii dau.Cum calcam acceleratia cum imi dadea in nas si ii scadea turatia.Primii 10-20 km sa zic asa a mers dar dupa motorul a mers haotic.
          Eu vroiam sa cumpar sonda aia lambda,dar cand am pus-o iar pe tester mi-a zis baiatu ca sonda nu are nimic si ca functioneaza in parametrii normali(nu ca as stii eu care sunt aia),si mi-a aratat acolo.Iar alte defecte nu a gasit.Acum nu stiu ce sa zic,voi ce ziceti?
          Programare in service nu i-am facut ca nu am avut timp/bani/service bun,plus alte probleme,dar trebuie sa imi rezerv cateva zile,poate chiar saptamani pentru ea.
          Si mi-e si frica,ca o sa ma coste ceva bani
          Last edited by vdmihai; 22 June 2010, 18:07.
          sigpic
          !

          Comment


          • #50
            Am schimbat sonda.
            Am luat una la 200 lei,bineinteles nu este originala si a avut firul putin mai scurt.S-a potrivit si merge acum .
            Sper sa ma tina mult.
            .Nu credeam ca un lucru atat de mic are asa mare influenta,dar acum m-am documentat pe net si am citit pagini intregi despre ea.
            Total manopera schimbare si stergere erori etc : 10 lei
            Poze cu vechea sonda,la prima mi-a tremurat mana
            Attached Files
            Last edited by vdmihai; 8 July 2010, 13:15.
            sigpic
            !

            Comment


            • #51
              am un logan 1,4 gpl ,se opreste la relanti sau ramane turata la 1500 de ture,am schimbat injectoare benzina ,bujii, motorasul pas cu pas si tot la fel

              Comment


              • #52
                Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
                Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

                Comment


                • #53
                  Trebuie sa cureti portclapeta si motorasul pas cu pas! Poti folosi spray de contacte sau mai bun spary de curatat frane! Nu este scump si curata perfect. Caut un tutoarial si vezi cum se demonteaza si se curata portclapeta si motorasul pasa cu pas( relanti). Atentie la curatarea motorasului pas cu pas, dupa ce montezi la loc,pune de 3 - 4 ori contactul pana se sting becurile la bord fara sa pornesti motorul. Apoi poti porni motorul, este posibil sa mearga putin neregulat sau putin turat dar isi revine destul de repede,se autoregleaza.

                  Comment


                  • #54
                    Salutare! Am intampinat si eu aceasi problema! Motorul se oprea in sarcina, la relanti, la cald sau la rece. Am schimbat urmatoarele: buji, clapeta, mpp, senzorul de turatie, pompa de benzina, fisele si am tot schimbat si benzina. Rezultatul acelasi, masina se tot opreste. Am curatat toate contactele de la fiecare senzor, mufele de la calculator, cu spray de contact, problema tot nu s a rezolvat. Am ster cu banda abraziva fiecare minus al masinii, sub faruri, contra aripa stanga, stopuri, de pe cutia de viteze, nici un rezultat. Am pus testerul pe ea si nu apare nici un fel de eroare. Am fost la service si cei de acolo mi au spus ca nu are nimic. Mentionez ca am fost si in Bucuresti si in Ploiesti, peste 10 service-uri. Nu mai stiu sa ii mai fac! Daca aveti vreo idee share va rog. Am citit toate forumurile posibile si am facut exact cum scrie acolo si acelasi rezultat. Masina se tot opreste. Va sunt recunoscator daca mai veniti cu idei. Mentionez ca masina este un logan 1.6 8v benzina din 2005.

                    Comment


                    • #55
                      numa' de bobina de inductie n-ai zis nimic. ti-a scapat la enumerare, sau chiar n-ai schimbat-o inca? aia ar putea si ea sa fie una din cauzele opririi aiurea.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Da. Imi cer scuze. Am schimbat si bobina.
                        Last edited by Seba; 6 March 2017, 11:37.

                        Comment


                        • #57
                          Eu cred ca e din partea "electrica" , probabil vreo lipitura rece pe undeva, contact imperfect undeva......

                          Banuiesc ca s-a verificat continuitatea circuitelor,semnal sa ai la bobina etc......

                          Nu ma pricep la electronica insa din ce descrii iti trebuie un electronist bun


                          Nu ai zis cum ti se opreste.....doar se opreste sau se stinge tot, nu mai ai curent....

                          Ar mai fi o chestie, dar banuiesc ca e verificata.....daca UCE nu primeste 12V constant ( sau cat dreq tre sa primeasca) nu autorizeaza injectia si masina ori nu porneste ori se opreste - daca e in mers.....acum cauze pt care nu ar primi tot un electronist le verifica

                          Comment


                          • #58
                            Dar culbutorii cum se simt, sunt bine ? Acum câți km s-a făcut reglajul lor ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              @manson_4t: iti mai raman de verificat releul care taie injectia, rampa de injectoare, cititorul de cheie si contactul IGN(ition) din butucul cheii de contact. s-ar putea ecu sa nu recunoasca cheia la un moment dat sau sa se intrerupa contacul motor. nu moare si casetofonul/cd-playerul in acelasi timp cu motorul?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Salut colegii, incerc de ceva timp sa rezolv problema asta cumva la loganul meu, se opreste in mers si nu mai porneste. Dupa ce moare, sa zic ca mai porneste dupa 1h, 1h jumate de stat.
                                Am schimbat clapeta acceleratie isi revenise, apoi a inceput la fel. Am schimbat din nou motorasul pas cu pas si tot n-am scapat de problema.

                                Ce-mi recomandati sa-i fac, ce ar putea avea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google