Motorul Se Opreste La Relanti Sau In Sarcina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Opreste La Relanti Sau In Sarcina

    Salut, am un Logan pe benzina, motor 1,4 si 54000 km la bord. De 4 ori in ultimul timp s-a oprit motorul , o data la un semafor, de celelalte ori in mers. Odata in mers am simtit ca nu mai trage, a inceput sa scada turatia dar si-a revenit fera sa se opreasca.
    Mentionez ca dupa fiecare oprire masina porneste normal, iar intre opriri au trecut si 200 km fara probleme, deci nu face foarte des problema asta. Pana sa ajunga sa se opresca motorul, cu cateva mii de km in urma, erau momente, tot foarte rare cand simteam oscilatii ale turatiei, mai mult la relanti dar si in sarcina, dar probabil ca nu scadea atat de mult turatia cat sa se opreasca motorul.
    As vrea sa stiu care este cea mai posibila cauza, avand in vedere tot ce v-am povestit! Stiu ca s-a mai scris cate ceva pe tema asta, dar parca nu m-am regasit acolo.

  • #2
    mi s a intamplat si mie chestia asta cu masina de la servici are 120.000 km de la service nu i au facut nimik nu stiu ce are cred ca numai incarca alternatoru au skimbat si bateria de 2 ori

    Comment


    • #3
      Dupa parerea mea ai benzina proasta . Si ca o masura in plus poti sa cureti si senzorul de turatie .
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #4
        Verifica fisele + bujiile (daca scoti bujiile, sa sufli cu aer comprimat prima data, se aduna mult nisip acolo si iti pica in cilindru), motorasul pas cu pas (ala de pe volanta) apoi daca mai face figuri - pompa de benzina, posibil sa mai traga ceva gunoaie si cand se opreste gunoiul pica din sorb, rezultand repornirea fara probleme (pana cand iara trage ceva gunoi si fenomenul se repeta).

        Comment


        • #5
          cel mai probabil ceva contacte imperfecte ...pe circuitele senzor turatie (volanta) sau senzor presiune aer colector de admisie ...daca ai accesul la un tester verifica erorile daca nu sunt atunci verifica in modul "live" daca exista schimbari aiurea ale valorilor respectivilor senzori

          Comment


          • #6
            problema identica

            aceeasi problema am avut-o si eu,am schimbat motorasul de relanti si totul e ok acuma,precizez ca am tot 1.4, 55000 km
            Last edited by floryn_sandu; 30 March 2010, 15:25.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru informatii, o sa-i fac o inspectie la cuplele la care am acces, o sa le curat cu spray pt contacte si as vrea sa-i pun in rezervor un aditiv contra apei din benzina, sa vad cum se comporta. E vreun aditiv recomandat pt asta? Daca mai persista o sa-i curat corpul clapeta si o sa-i schimb motorasul pas cu pas desi aparand problema si in mers, bagata in viteza, nu stiu daca are vreo influienta motorasul asta.Mai repede ma gandesc ca am ceva apa sau gunoaie in benzina.Nu m-as duce cu ea in service deocamdata pt ca e f putin probabil sa se opreasca motorul taman la ei si or sa spuna ca nu are nimic, sau si mai rau ma pun sa schimb cine stie ce piesa scumpa si dupa 100km sa vad ca se opreste din nou motorul. Senzorul de turatie de pe volanta poate duce la oprirea motorului?

              Florin, cat de des aveai problema asta? Se oprea motorul si in mers, bagata in viteza?
              Last edited by valere; 30 March 2010, 16:13. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Originally posted by valere View Post
                Multumesc pentru informatii, o sa-i fac o inspectie la cuplele la care am acces, o sa le curat cu spray pt contacte si as vrea sa-i pun in rezervor un aditiv contra apei din benzina, sa vad cum se comporta. E vreun aditiv recomandat pt asta? Daca mai persista o sa-i curat corpul clapeta si o sa-i schimb motorasul pas cu pas desi aparand problema si in mers, bagata in viteza, nu stiu daca are vreo influienta motorasul asta.Mai repede ma gandesc ca am ceva apa sau gunoaie in benzina.Nu m-as duce cu ea in service deocamdata pt ca e f putin probabil sa se opreasca motorul taman la ei si or sa spuna ca nu are nimic, sau si mai rau ma pun sa schimb cine stie ce piesa scumpa si dupa 100km sa vad ca se opreste din nou motorul. Senzorul de turatie de pe volanta poate duce la oprirea motorului?

                Florin, cat de des aveai problema asta? Se oprea motorul si in mers, bagata in viteza?
                da, se oprea si in mers,chiar si bagata-n viteza,vezi ca un motoras original costa aproximativ 300 lei , asa ca-ti recomand sa-ti cumperi unu "fara holograma" ,costa cam 30-40 lei

                Comment


                • #9
                  daca se opreste in relanti atunci e probabil de la motorasul pas cu pas ...dar daca se opreste in sarcina ...in viteza adica cand clapeta este partial deschisa nu prea ar avea vreo legatura cu motorasul ...raman la aceeasi idee ori senzor turatie ori senzor presiune aer colector (conexiunile adica mufele lor de la senzor la fir sau fir-ECU) si nu strica si o verificare a aprinderii -fise -bujii

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am avut o problema asemanatoare, in sensul ca la relanti scadea turatia si se oprea.Erau zile cand ii tineam relantiu din acceleratie pana se incalzea.Am schimbat corpul clapeta si problema s-a rezolvat.Ansamblul corp clapeta + mpp trebuie curatate deoarece se umplu de murdarie si nu mai functioneaza perfect, iar aceasta problema nu apare pe tester.
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #11
                      se poate observa o anomalie daca te uiti la valorile ce sunt afisate pe tester in timpul functionarii motorului

                      Comment


                      • #12
                        mai bine verifici debitul pompei de benzina,daca dupa ce s-a oprit porneste fara probleme imediat.daca porneste dupa un timp de repaus sa verifici instalatia electrica,un tester ar fi mai precis,poate fi si releul principal.

                        Comment


                        • #13
                          Am fost intr-un service, pe tester nu erau erori.Mi-a curatat corpul clapeta si motorasul pas cu pas de relanti, a ramas ca daca mai face probleme sa ne uitam si la pompa de benzina.Am facut 200 km, pana acum totul e in regula, parca si motorul merge mai rotund, sper sa se fi rezolvat problema.

                          Comment


                          • #14
                            Salut credeti ca si la mine se rezolva la fel.?
                            Oscileaza rau turatia la ralanti,da sa se opreasca dar nu se opreste.Acceleratia pot sa o calc la maxim ca...degeaba.Plus ca da rateuri se aud zgomote ciudate la teava de esapament.In genu cum faceau daciile vechi. pac pac mama ei X(
                            In mers la fel scade turatia si isi revine singura.Si oricum de abia trage.
                            Acum a inceput sa faca mai des asa.
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • #15
                              cati km ai cu masina?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google