eu am considerat-o greseala de "tastatura", i fiind langa o, mai ales ca vedeam unde "bate" colegul cu eroarea de senzor
Senzor Aprins Antipoluare
Collapse
X
-
salutare baieti, sant proaspat posesor logan 1.6 85. Dupa 350 km mi_a aprut o ciudatenie, dupa ce pun contactu ptr a porni masina astept sa se stinga martori dupa bord ptr. a porni motoru imi ramane aprins martoru de la catalizator aprins , dar dupa ce pornesc masina se stinge. Am fost la service si mi sa spus sa stau linistit ca nu are nimic. Am insistat sa le spun ca conduc diferite masini logan de la firma si nu se inatampla acest lucru.
Voi ce parere aveti. Iar ca bonus imi tremura si galeria , au umblat la ea dar duoa ce am ajuns acasa tremura mai rau ca inainte.In rest multumit, dar totusi sa dai 9000 de EURO si sa incepi cu drumuri pe la service este o problema
Comment
-
In general martorul antipoluare se aprinde in anumite conditii in timpul functionarii motorului; daca se stinge dupa ce pornesti, inseamna ca sistemul nu detecteaza nici o pana EOBD.
In legatura cu tremuratul coloanei de evacuare, daca nu tremura si motorul, probabil un amortizor, care o tine fixata de-a lungul traseului, prea moale, sau un suport rupt din sudura.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostTermenul "tahimetric",se foloseste cu preponderenta,in geodezie.In auto se folosesc termeni ca,turometru,vitezometru,etc. Sincer, nu stiu la ce senzor s-a referit,colegul,cu ceva timp in urma.Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte
Comment
-
pai firele alea tre sa se continue cu aceleasi culori si catre electronica masinii. firele ramase din vechea mufa, n-au tot aceleasi culori? uita-te ce culoare au si cum sunt legate firele la sonda lambda amonte, e acelasi tip de sonda, aceeasi mufa, poate ii dai asa de cap.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ieri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.
Comment
-
Ia-o și tu băbește:pt început, pune cam 40 l benzină bună, adaugă un aditiv în rezervor pt motoarele mpi și forjeaz-o în fiecare viteză între 3500 și 4000(asta dacă știi că ai întreținut-o bine), dar dacă ai sub 100.000 km și ai asemenea problemă, sigur ai folosit benzină proastă.Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte
Comment
-
Originally posted by khaymanu View PostIeri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by khaymanu View PostIeri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpai firele alea tre sa se continue cu aceleasi culori si catre electronica masinii. firele ramase din vechea mufa, n-au tot aceleasi culori? uita-te ce culoare au si cum sunt legate firele la sonda lambda amonte, e acelasi tip de sonda, aceeasi mufa, poate ii dai asa de cap.
Deci, am Logan din 2006 iar firele de la cablajul electric al masinii nu au aceleasi culori cu sondele Lambda. Asa ca am cumparat alta sonda aval (dupa catalizator), am montat-o si martorul in bord tot aprins e...
Ceva sugestii, opinii , va rog.
Comment
Comment