Teava De Esapament:-??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teava De Esapament:-??

    am observat ca imi arunca ceva(apa cred) pe teava de esapament.........ramane o dara destul de mare in spatele meu.........am zis ca e condens dar parca arunca prea mult sa fie doar asta,si nici frig puternic nu mai e afara..........






    OFF:nu am mai gasit posturi asemanatoare,daca s-a mai vorbit rog sa fie inchis sau directionat unde trebuie:-??
    Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
    -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
    Silent Coat.

  • #2
    Stai linistit, este condens

    Comment


    • #3
      Prin intermediul catalizatorului HC.CO,CO2, NH, se transforma in CO2 si H2O (daca le combini si pe astea iese sifonul). Chimie elementara si legi pentru un mediu curat! Da-i talpa!

      Comment


      • #4
        Mai trebuie butoiul de vin si e gata spritul!

        Comment


        • #5
          ok,ms..........ma ingrijora ca era f mult;))....si deasta am si postat
          Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
          -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
          Silent Coat.

          Comment


          • #6
            Singura chestie de care ar fi bine sa tii cont, ar fi sa incerci sa scoti acest condens din toba. Cum?
            Eu o mai turez la schimbarea treptelor, aprox 3200 rpm, iar inainte de a opri motorul, cand am circulat mai putin cu ea, o turez de 2 3 ori pe loc. Asa am mai auzit si eu ca se face. Sper sa fi auzit bine.
            fara linkuri externe

            Comment


            • #7
              apa, mai bine zis vaporii de apa, sunt produsi in urma arderii. condensul apare pana se incalzeste teava. la fel si la oprire, ce ramane pe tubulatura se va condensa odata cu racirea tevii. nu o mai tura ca o turezi degeaba.
              sigpic

              Comment


              • #8
                zgomot si gaze la motor

                salut,
                am o problema legata de un zgomot ca de "toba sparta" care se aude de la motor. in acelasi timp se simt si gaze in compartimentul motor..e pe acolo vreo garnitura ceva..sau e posibil sa fie fisurata galeria..mentionez ca toba am verificat-o de la un capat la celalalt..
                daca stie cineva...merci anticipat...

                Comment


                • #9
                  da cati km are masina?,e posibil sa ai garnitura de la colectorul de evacuare dusa(foarte rar)sau galeria fisurata (incazul in care ai foarte multi km,cat despre gaze,ma cam indoiesc ca se simt

                  Comment


                  • #10
                    condens?

                    Originally posted by 1.6_mpi View Post
                    apa, mai bine zis vaporii de apa, sunt produsi in urma arderii. condensul apare pana se incalzeste teava. la fel si la oprire, ce ramane pe tubulatura se va condensa odata cu racirea tevii. nu o mai tura ca o turezi degeaba.
                    La fel patesc si eu, atat la pornire, dar mai ales la oprire, chiar si daca am rulat ceva km prin oras, iar motorul si teava de esapament sunt calde. Cu diverse ocazii, m-am uitat in parcari si la alte masini parcate simultan cu mine si nu am vazut atata apa "scuipata" in spatele masinii. Mi se pare foarte mult. Mentionez ca treaba asta se intampla de vreo luna, iar de 3 ani jumate de cand am masina, nu am mai patit asta.

                    Comment


                    • #11
                      Eu la Volvo care este euro2 pana se incalzeste adica maxim 5 minute ... zici ca e locomotiva )
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • #12
                        @tonici
                        Zgomotul ca de "toba sparta" care se aude de la motor este de fapt de la carcasa filtrului de aer care are joc, chiar daca sunt stranse suruburile la maxim...incearca sa pui niste saibe ceva intre surub si mansoanele alea de cauciuc...eventual verifica si tubul de admisie sa nu fie spart.
                        Cat despre misrosuri, e "normal"...miros de benzina cand alimentezi pana da afara sau a stat masina "stramb", miros de ars, de ferodouri incinse cand fortezi ambreiajul sau franezi in exces sau pleci cu frana de mana, miros de oua clocite de la catalizator etc...
                        Keyboard error or no keyboard present.
                        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                        Comment


                        • #13
                          cand mergeti pe la spalatorie zicetile la conasii spalatori sa evite sa dea cu presiune in zona tevii de esapament,sau dusmanilor sa va toarne apa in teava...gazele si zgomotul ca de toba sparta poate fi cauzat si din cauza imbinarii intre toba si galerie,ai lovit ceva cu toba si s-a deplasat,se poate remedia usor de catre tine sau greu doar in service abilitat,depinde de gravitate...faptul ca scoate abur ca locomotiva e semn bun ca nu consuma ,e ceva normal la benzinare,eu la diesel cand e mai frig afara mai scote abur,dar nu ca benzinarele toata ziua friguroasa...respect tuturor!
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google