Problema Motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor 1.6 16v

    La plecarea la rece motorul merge un pic neregulat se tureaza mai mult si cand accelerez usor nu merge liniar ci un pic sacadat. Daca apas mai tare pedala cateodata ma bruscheaza. De 2 ori am observat pe turometru cum sa dus acul in jos vreo 500 ture si a revenit imediat cu toate ca eram cu piciorul pe acceleratie. Daca se incalzeste totul este OK. Este normal? Ar trebui sa-l las un pic sa se incalzeasca la prima pornire sa zicem dimineata.

  • #2
    Da asa ar fi normal si e foarte normal sa iti balbaie la rece.

    Daca ai observat dimineata cand o pornesti se ridica turatia la 1500 rpm.

    Cel mai bine ar fi sa o lasi sa scada turatia pana la 800rpm si apoi sa pleci cu ea.

    Nu cred ca te grabesti asa de tare incat sa nu ai timp 1-2 minute sa o lasi sa mearga.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Orice motor este normal sa functioneze un pic diferit la rece.
      Nu il mai tura imediat ca vorba aia..Nu mai e dacie 1300..Ci lasa-l maxim un minut la relanti si dupa aia poti pleca linistit.
      Cu cat este mai frig afara cu atat se incalzeste motorul mai greu.
      Are relantiul automat si ii trebuie un pic sa stea in turatii ca mai apoi sa revina singur la normal...asa ca las-o 1 minut macar.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri. Eu nu prea am condus benzinare ci numai diesel si nu stiam daca asa este normal sau nu. Dar despre turometru asa e normal sa se duca brusc in jos 250-500 ture cu pedala de acceleratie apasata

        Comment


        • #5
          Asta numai la rece se intampla sau si la cald ?

          Oricum bine ar fi sa o lasi dimineata un pic sa se incalzeasca si ar trebui sa mergi la un service si faci un test de calculator.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            In primul rand faza cu turatia la rece este normala.Insa eu am plecat si la -25 de grade direct fara sa stau la relanti si nu am avut probleme.De obicei o tin 20 de secunde la relanti si scade turatia la normal.Apoi plec.Dar pentru orice eventualitate du-te cu ea la un service sa ti-o puna pe test sa vezi ce si cum.Eu ce am observat la viteza e ca imi sarea acul ca la vechile dacii.Adica mergeam de exemplu pe A2 cu 130 si sarea brusc la 160-170 si revenea imediat.Asta pentru o fractiune de secunda se intampla.Dar nu prea mi-a mai facut asa.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by tzacanit View Post
              De 2 ori am observat pe turometru cum sa dus acul in jos vreo 500 ture si a revenit imediat cu toate ca eram cu piciorul pe acceleratie.
              asta se intampla la multe Loganuri, chiar si la Vitezometru. pica acul apoi isi revine
              sigpic

              Comment


              • #8
                Pacco mai pune si tu la alea 20 de secunde macar.. cateva mai multe secunde...nici chiar asa!
                Nici macar vara nu ajunge in 20 de secunde la 800 de turatii..dar apoi iarna.

                Comment


                • #9
                  Era vorba de perioada asta,nu iarna...Poate nici chiar 20 de secunde dar e cam asa:dat cheie,scos player din geanta,scos player din cutie,pus player,bagat cd,ales melodie,reglat oglinda,pus centura,inchis usile,si deja sunt cam gata de drum si isi cam revine.Poate 1 minut sa zicem.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    nu, tot e putin
                    azi dimineata cand am pornit-o avea undeva la 1200 rpm, am plecat spre servici, dupa 700 m avea rpm perfect (adica 750)
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      nu e normal intotdeauna , cam dau peciuri astea de 16V pe la etansarea corpului clapeta si pe la cea a galeriei de admisie. Adica etansarile proaste duc la tragere de aer fals , dupa ce se incalzesc se dilata garniturile respective si totul e in regula. Cu un spray sau un fum de tigara plasat in zona se poate verifica, daca e absorbit rapid cand motorul e rece atunci e vorba de neetanseitati , lucru pe care testerul asta renumit -la care toata lumea se roaga- nu le vede.
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #12
                        Problema cu cazutul acului de la turometru am patit-o numai dupa ce placam la rece sa zicem dupa un minut doua de mers si mi s-a intamplat de 2 ori cel putin de atatea ori am vazut eu ca ma uitam fara sa vreau. Iar despre mersul neregulat am obsevat ca daca o las cum ati zis voi un minut sa ajunga la 800rpm nu mai am probleme. Probabil ca asa trebuie sa faca daca si la voi se intampla cat despre relanti mie cand se incalzeste optim motorul imi sta la 500rpm. E normal asa?

                        Comment


                        • #13
                          Trebuie sa stea la 800.

                          Comment


                          • #14
                            nu iti sta la 500,poate asa vezi tu pe ceas dar el sta la 800 cam asa,turometru incepe de la 500

                            Comment


                            • #15
                              turatia scazuta nu are treaba cu aerul fals....fai testare si vezi ce presiune ai pe circuitul de alimentare comb.si vezi ce tensiune ai la pompa de benzina.....testarea sistemelor nu inseamna neaparat cum zice cineva mai sus ,,testare software``....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google