La plecarea la rece motorul merge un pic neregulat se tureaza mai mult si cand accelerez usor nu merge liniar ci un pic sacadat. Daca apas mai tare pedala cateodata ma bruscheaza. De 2 ori am observat pe turometru cum sa dus acul in jos vreo 500 ture si a revenit imediat cu toate ca eram cu piciorul pe acceleratie. Daca se incalzeste totul este OK. Este normal? Ar trebui sa-l las un pic sa se incalzeasca la prima pornire sa zicem dimineata.
Problema Motor 1.6 16v
Collapse
X
-
Da asa ar fi normal si e foarte normal sa iti balbaie la rece.
Daca ai observat dimineata cand o pornesti se ridica turatia la 1500 rpm.
Cel mai bine ar fi sa o lasi sa scada turatia pana la 800rpm si apoi sa pleci cu ea.
Nu cred ca te grabesti asa de tare incat sa nu ai timp 1-2 minute sa o lasi sa mearga.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
-
Orice motor este normal sa functioneze un pic diferit la rece.
Nu il mai tura imediat ca vorba aia..Nu mai e dacie 1300..Ci lasa-l maxim un minut la relanti si dupa aia poti pleca linistit.
Cu cat este mai frig afara cu atat se incalzeste motorul mai greu.
Are relantiul automat si ii trebuie un pic sa stea in turatii ca mai apoi sa revina singur la normal...asa ca las-o 1 minut macar.
Comment
-
In primul rand faza cu turatia la rece este normala.Insa eu am plecat si la -25 de grade direct fara sa stau la relanti si nu am avut probleme.De obicei o tin 20 de secunde la relanti si scade turatia la normal.Apoi plec.Dar pentru orice eventualitate du-te cu ea la un service sa ti-o puna pe test sa vezi ce si cum.Eu ce am observat la viteza e ca imi sarea acul ca la vechile dacii.Adica mergeam de exemplu pe A2 cu 130 si sarea brusc la 160-170 si revenea imediat.Asta pentru o fractiune de secunda se intampla.Dar nu prea mi-a mai facut asa.sigpic
Comment
-
Era vorba de perioada asta,nu iarna...Poate nici chiar 20 de secunde dar e cam asa:dat cheie,scos player din geanta,scos player din cutie,pus player,bagat cd,ales melodie,reglat oglinda,pus centura,inchis usile,si deja sunt cam gata de drum si isi cam revine.Poate 1 minut sa zicem.sigpic
Comment
-
nu e normal intotdeauna , cam dau peciuri astea de 16V pe la etansarea corpului clapeta si pe la cea a galeriei de admisie. Adica etansarile proaste duc la tragere de aer fals , dupa ce se incalzesc se dilata garniturile respective si totul e in regula. Cu un spray sau un fum de tigara plasat in zona se poate verifica, daca e absorbit rapid cand motorul e rece atunci e vorba de neetanseitati , lucru pe care testerul asta renumit -la care toata lumea se roaga- nu le vede.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Problema cu cazutul acului de la turometru am patit-o numai dupa ce placam la rece sa zicem dupa un minut doua de mers si mi s-a intamplat de 2 ori cel putin de atatea ori am vazut eu ca ma uitam fara sa vreau. Iar despre mersul neregulat am obsevat ca daca o las cum ati zis voi un minut sa ajunga la 800rpm nu mai am probleme. Probabil ca asa trebuie sa faca daca si la voi se intampla cat despre relanti mie cand se incalzeste optim motorul imi sta la 500rpm. E normal asa?
Comment
Comment