daca ar fi turatie scazuta nu conteaza presiunea in instalatia de alimentare,daca s-ar opri atunci da sau daca nu ar dezvolta motoru aceeasi putere.
Problema Motor 1.6 16v
Collapse
X
-
eu te sfatuiesc sa te duci cu ea la service ca vei auzi n posibile cazuri aici....iar in privinta sa lasi masina mai mult dimineata sa se incalzeasca e aiurea nu asta e cauza cel putin pe vremea asta(si eu aveam ceva gen asta dar la -25 fara sa o las 10 sec o aceleram imediat)oricum consulta un service sfatul meu
Comment
-
sa crezi tu ca nu conteaza presiunea in instalatie....ce presiune are loganu pe benzina in instalatie,de zici ca nu conteaza o diferenta oricat de mica?
sau mai bine zis de cine e determinata cantitatea de injectie la motoarele pe benzina MPI?Last edited by tilica; 10 April 2010, 09:44.
Comment
-
alo... cum adica minim 2min sa stau cu ea pe loc??? poftim? eu in general plec instant cu ea de pe loc adica am pornit am dat drumu la player si am plecat. ce atata stat pe loc. dar nu plec in forja in general merg incet cam la 2500 pana ies dintre blocuri si apoi gata...
sigpic
Comment
-
depinde ce intelegi u talpa...eu la -25 o porneam dim si o acceleram usor dupa care daca ii dadeam drumu vedeam cu acu turometrului se juca fara sa fac eu nimik dar asta numai la temp respect.cand sa mai incalzit afara mergea rotund....acum in perioada asta cand ma grabesc nu stau sa se incalzeasca dar nici nu dau dupa ea imediat ca nu-s nebun....
PS:cunosc pe cineva care are 1.6 logan si omuu a vrut sa sparga motoru turandul la maxim pe loc la 6 000 ,dimineata cand pleaca imediat ii da talpa si pe frig facea la fel si motoru merge la fel de bine ca 1 prima zi deci pot spune ca nu se strica un motor asa de usor
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View Postdar nu plec in forja in general merg incet cam la 2500 pana ies dintre blocuri si apoi gata...
cand aveam 1310 daca o ambalam cu motorul rece se dereglau platinele
deci, motorul rece nu se ambaleazasigpic
Comment
-
domnul "tilica"daca nu ar avea presiune suficienta motorul ar trepida,s-ar opri si nu ar dezvolta puterea nominala dar nici decum sa scada relantiul,ori merge normal,ori merge anapoda ori se opreste dar dupa cum am mai spus nu iti scade relantiul dar sa lasam asta omul spunea ca ii sta la 500rpm ,eu unu sunt mai mult ca sigur ca se inseala
Comment
-
O sa fac maine o poza cu turometrul la relanti sa va convingeti si voi. Cand pornesc dimineata, va zic relativ la vremea de acum, sta undeva la 1200-1300, cam intr-un minut ajunge la 800 si de abia la 2 minute de la aprinderea celor 2 linii la temperatura uleiului se ajeaza la 500rpm. Cand am fost la prima revizie m-au lasat sa stau langa mecanic la cererea mea si l-am intrebat atunci daca e normal sa stea asa turometrul si el a zis ca da. Mentionez ca dupa ce am ajuns la servici dimineata daca pornesc din nou dupa aprox. o ora turometrul coboara mult mai repede si nu mai am problemele mentionate mai sus.
Comment
-
e normal sa stea peste 1000 in primele minute cand pleci cu ea dimineata. La mine sta cam 1minut sa zic, si se simte ca merge un pic inecat, dar eu stau decat 10s dupa ce o pornesc si apoi plec. Dar pana apa nu ajunge la 4 linii nu vede mai mult de 3000rpm si o menajez, adica calc f usor acceleratia.
parerea mea e ca nu ai nicio problema. cu relantiul la 500 nici atat, pt ca daca era la 500 masina dadea sa moara..probabil ca citesti gresit turometrul.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
Comment