eu cred ca este la 800 si nu stie el sal citeasca .
Problema Motor 1.6 16v
Collapse
X
-
Daca acolo e 750rpm sau 800rpm nu trebuia sa fie mai apropiat de o mie, nu la jumatate zic si eu ca in prima faza eu asta concluzie am tras. Inseamna ca cadranul sau folia respectiva e gandita aiurea. Am mai aratat si prietenilor si chiar si ei se mirau ca statea acul acolo. De fapt ei trebuiau sa faca nu o linie ci 3 cum este intre 1000 si 2000 dar au facut-o asa sa inteleg si linia aia reprezinta 750-800rpm
Am inteles bogdan scuze ca nu am citit postul. Inseamna ca totul e normal.
Multumesc pentru raspunsuri, oricum cand ma duc la urmatoarea revizie am sa le zic sa o bage pe tester sa vada daca este ceva in privinta mersului neregulat la prima pornire dimineata si am sa le zic si ca mi-a cazut acul de 2 ori sa vad ce zic.
Comment
-
@tzacanit din ce an e masina? Daca e sa ma iau dupa nr de km cred ca e din 2009. Am condus lgn 1.6 16V cu numai 200 km si nu facea asa motorul cum descrii tu la pornirea la rece. Singurul lucru pe care l-am remarcat a fost ca se tura singur pina la 1500 rpm apoi cobora imediat la 750. Verifica etansarea corpului clapeta, odata cu incalzirea motorului garniturile se dilata si de aia iti dispare problema... si de aici ai falsa senzatie de normalitate ;)Last edited by usr1; 11 April 2010, 22:27.
Comment
Comment