Problema Motor 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu cred ca este la 800 si nu stie el sal citeasca .
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #32
      asta am spus si eu dar mai sunt altii care infloresc de parca ar avea carburator sau injectie monopunct

      Comment


      • #33
        poate omu citeste corect si nu indica bine acul,asta nu te untrebi?pune-o pe un tester si citestei turatia reala din calc si atunci vezi adevarul.

        Comment


        • #34
          ai umblat la ace de la turometru?(poate ai pus folie pe ceasuri si ai gresit la montare).

          Comment


          • #35
            Pozele au fost facute seara dupa ce am mers cu ea in timpul zilei la aproximativ o ora de la ultima stationare. Se vede dupa ceas intervalele de modificare a turometrului. Dimineata poate dura mai mult
            060.JPG

            062.JPG

            063.JPG

            065.JPG

            066.JPG

            Comment


            • #36
              Am uitat sa spun ca nu am facut nici o modificare nici la motor si nici la ceasuri asa o am de cand am luat-o si asa a facut de noua

              Comment


              • #37
                in ultima poza nu sunt 500 rpm. este exact asa cum trebuie sa fie, adica ~750 rpm
                sigpic

                Comment


                • #38
                  tzacanit,eu zic sa stai linistit.Masina n-are nimic.Asa face si la mine cand e la prima pornire sau daca e motorul rece.
                  S-auzim numai de bine.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #39
                    Pai gradatiile nu sunt din 500 in 500. Fiecare linie reprezinta +500rpm. Daca intre 0 si 1000 este o singura linie si e la jumatate eu trag concluzia ca acolo e 500 rpm

                    Comment


                    • #40
                      Liniile mai mari bineinteles am uitat ca peste 1000 sunt si cele mici a cate 250rpm

                      Comment


                      • #41
                        nu exista 0. gradatia incepe de la 500 rpm. la mijloc sunt 750 rpm. intre 1000 si 2000 cate rpm sunt 500 sau 1000? intelege ca este foarte bine cum este turatia si acolo sunt 750 rpm

                        probleme cu netul...
                        Last edited by bogdan_1984; 11 April 2010, 21:25. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Daca acolo e 750rpm sau 800rpm nu trebuia sa fie mai apropiat de o mie, nu la jumatate zic si eu ca in prima faza eu asta concluzie am tras. Inseamna ca cadranul sau folia respectiva e gandita aiurea. Am mai aratat si prietenilor si chiar si ei se mirau ca statea acul acolo. De fapt ei trebuiau sa faca nu o linie ci 3 cum este intre 1000 si 2000 dar au facut-o asa sa inteleg si linia aia reprezinta 750-800rpm

                          Am inteles bogdan scuze ca nu am citit postul. Inseamna ca totul e normal.

                          Multumesc pentru raspunsuri, oricum cand ma duc la urmatoarea revizie am sa le zic sa o bage pe tester sa vada daca este ceva in privinta mersului neregulat la prima pornire dimineata si am sa le zic si ca mi-a cazut acul de 2 ori sa vad ce zic.
                          Last edited by tzacanit; 11 April 2010, 21:32. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            @tzacanit din ce an e masina? Daca e sa ma iau dupa nr de km cred ca e din 2009. Am condus lgn 1.6 16V cu numai 200 km si nu facea asa motorul cum descrii tu la pornirea la rece. Singurul lucru pe care l-am remarcat a fost ca se tura singur pina la 1500 rpm apoi cobora imediat la 750. Verifica etansarea corpului clapeta, odata cu incalzirea motorului garniturile se dilata si de aia iti dispare problema... si de aici ai falsa senzatie de normalitate ;)
                            Last edited by usr1; 11 April 2010, 22:27.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google