Problema Marsarier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    fii mai insistent si ai savezi ca intracat despre becul de la mers inapoi ,problema ar fi la contactorul de mers inapoi

    Comment


    • #32
      Cutia de viteze este asincrona. Pt cei ce nu stiu ce inseamna asta, nu exista in plus un angrenaj mecanic care sa invarta perfect rotile din cutie ca atunci cand schimbi ele sa se alinieze perfect la dinti.

      Comment


      • #33
        Fratilor eu am o problema cam nasoala cand vreau sa bag in marsarier din 5 bagari 3 caraie daca bad in a-1-a nu mai caraie. Dar daca bag in a-1-a si ridic ambreajul si il calc la loc iar caraie,acum cand oi avea timp trebuie sa ma programez la dacia.
        Masina este din decembrie 2007 si are 13.000.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Asa fac toate. Eu mereu cand vin din mers, inainte sa dau marsarier dau a 2-a sau a 4-a si apoi dau marsarier ca lumea si nu caraie deloc, nici daca fac manevre 1-R, 1-R cand parchez, nu caraie. Normal ca daca vii din mers, o scoti pe liber si dupa ce se opreste dai marsarier o sa caraie, asa-s cutiile la 1.4 si nu numai.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #35
            si eu aveam probleme la inceput cand era noua nu prea mergea deloc , am vrut sa o duc in servis . Acum vad ca nu mai am probleme imi intra super dar am schimbat si uleiul de la cutie , nu cred ca este din cauza asta . in fine e okay . Cand imi facea probleme apasam ambreiajul pana la fund si intra sau bagam in treapta 2 si apoi spate .
            STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

            Comment


            • #36
              mdaaa

              nu e adevarat cu ce spuneau ce doi mai sus "daca bagati in timpul mersului" sau "daca faceti frana de motor cu marsalier".

              preference 1.4 - 400 km - in primii 100 am facut cunostinta cu caraitul acela. Ceea ce am observat este insa ca atunci cand se aseaza relantiul nu se mai aude. sau mi se pare? insa pana acum nu mi s-a intamplat sa nu intre... doar sa caraie intrat la fel de usor. deci e din categoria "asa face toate" ?

              Comment


              • #37
                daca o lasi cateva secunde "sa se aseze relantiul" cum spui tu , de fapt se egalizeaza si reduc turatiile arborilor in cutie si de aceea cuplarea e mai usoara. Daca ar fi avut sincroane pe MI ca la treptele de mers inainte atunci n-ar mai fi fost probleme de genul asta
                Pain brings out the truth in us all...
                ...how much truth can you stand?

                Comment


                • #38
                  Exact cum spune eugen2008, la benzinare nu este sincron pentru MI. La diesel este.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #39
                    Eu am aceeasi problema si la Loganul meu (benzina), si la Loganul si Megane-ul diesel ale tatalui meu - nu intra in marsarier (dar nici nu caraie). Dar din cate am observat, este suficient ca in timp ce trag de maneta schimbatorului pentru a-l baga in pozitia de mers inapoi, sa dau drumul incet la ambreiaj, pana cand agata un pic si misca arborele din cutia de viteze. Tragand de schimbator in acelasi timp (nu puternic, dar cat as fie niscaiva presiune) masina intra in marsarier is cupleaza. Nu mestec prin alte viteze de nu-stiu cate ori sau dau pedale pe neutru. Pur si simplu dau usor drumul ambreiajului, pana cupleaza.

                    Comment


                    • #40
                      sal... asta e singura problema la logan... yo am patito in trafic cand trebuia sa dau cu spatele si nu mai intra in marsarier) cate injuraturi a primit loganu valeuuuu sper sa rezolve problema astia de la renault ca altfel e problema mare....

                      Comment


                      • #41
                        Avem si eu problema asta. Cand am schimbat maciulia de la levier, am schimbat si bucsile de la timonerie. De atunci imi intra fara stres in marsarier

                        Comment


                        • #42
                          am patit si eu nu intra in prima in marshalier sidaca iau in pic de tot piciorul de pe ambreiaj si intra

                          Comment


                          • #43
                            probleme marsarier

                            salut ,si eu am avut aceeasi problema si mi sa spus ca nu are sincron ,dar sa stii ca pana la urma a avut o piesa FISURATA in cutie si mi s-a scimbat in garantie.

                            Comment


                            • #44
                              si ce piesa anume?

                              Comment


                              • #45
                                nu stiu exact, dar asa mi s-a spus si mi-au schimbat sincronul de 3-5 ,uleiul in cutie ,mai mult nu stiu asta la aproximativ 30.000km si masina are doar 2 ani

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google