fii mai insistent si ai savezi ca intracat despre becul de la mers inapoi ,problema ar fi la contactorul de mers inapoi
Problema Marsarier
Collapse
X
-
Fratilor eu am o problema cam nasoala cand vreau sa bag in marsarier din 5 bagari 3 caraie daca bad in a-1-a nu mai caraie. Dar daca bag in a-1-a si ridic ambreajul si il calc la loc iar caraie,acum cand oi avea timp trebuie sa ma programez la dacia.
Masina este din decembrie 2007 si are 13.000.sigpic
Comment
-
Asa fac toate. Eu mereu cand vin din mers, inainte sa dau marsarier dau a 2-a sau a 4-a si apoi dau marsarier ca lumea si nu caraie deloc, nici daca fac manevre 1-R, 1-R cand parchez, nu caraie. Normal ca daca vii din mers, o scoti pe liber si dupa ce se opreste dai marsarier o sa caraie, asa-s cutiile la 1.4 si nu numai.
Comment
-
si eu aveam probleme la inceput cand era noua nu prea mergea deloc , am vrut sa o duc in servis . Acum vad ca nu mai am probleme imi intra super dar am schimbat si uleiul de la cutie , nu cred ca este din cauza asta . in fine e okay . Cand imi facea probleme apasam ambreiajul pana la fund si intra sau bagam in treapta 2 si apoi spate .STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate
Comment
-
mdaaa
nu e adevarat cu ce spuneau ce doi mai sus "daca bagati in timpul mersului" sau "daca faceti frana de motor cu marsalier".
preference 1.4 - 400 km - in primii 100 am facut cunostinta cu caraitul acela. Ceea ce am observat este insa ca atunci cand se aseaza relantiul nu se mai aude. sau mi se pare? insa pana acum nu mi s-a intamplat sa nu intre... doar sa caraie intrat la fel de usor. deci e din categoria "asa face toate" ?
Comment
-
daca o lasi cateva secunde "sa se aseze relantiul" cum spui tu , de fapt se egalizeaza si reduc turatiile arborilor in cutie si de aceea cuplarea e mai usoara. Daca ar fi avut sincroane pe MI ca la treptele de mers inainte atunci n-ar mai fi fost probleme de genul astaPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Eu am aceeasi problema si la Loganul meu (benzina), si la Loganul si Megane-ul diesel ale tatalui meu - nu intra in marsarier (dar nici nu caraie). Dar din cate am observat, este suficient ca in timp ce trag de maneta schimbatorului pentru a-l baga in pozitia de mers inapoi, sa dau drumul incet la ambreiaj, pana cand agata un pic si misca arborele din cutia de viteze. Tragand de schimbator in acelasi timp (nu puternic, dar cat as fie niscaiva presiune) masina intra in marsarier is cupleaza. Nu mestec prin alte viteze de nu-stiu cate ori sau dau pedale pe neutru. Pur si simplu dau usor drumul ambreiajului, pana cupleaza.
Comment
Comment