
Zgomot Ciudat !
Collapse
X
-
Zgomot Ciudat !
Am vazut si alti colegi semnaland diverse zgomote la masinile lor,dar,desi unele semanau cu ceea ce am "patit" eu azi,sunt totusi diferente asa ca am postat acest nou thread.Deci:Autoturism nou(1000 km) 1.6 16v,ma intorc din weekend,si dupa un drum fara peripetii (adica fara ploaie,gropi,praf,si alte neplaceri)de 40 km,dupa intrarea,in oras incepe sa se auda in habitaclu un tiuitconstant si neplacut -ca si o masina care claxoneaza in departare(initial asta am si crezut,dar dupa ce am inchis geamurile,oprit radioul,inchis climatizarea,etc.am constatat ca zgomotul ma insoteste).Acest zgomot este continuu,fara legatura cu viteza masinii(se aude si in stationare),turatia motorului(turat sau in relanti),cu faptul ca virez sau nu,franez sau nu etc.Totusi zgomotul,avea unele momente de intrerupere 2-3 secunde,fara legatura cu modul de conducere.Ajuns acasa,am oprit motorul,zgomotul a incetat,iar dupa repornire a reaparut la 10 secunde.Am coborat ,am deschis capota :dinspre motor nici un zgomot,am ascultat si in spate la esapament si nici acolo nu se aude nimic,deci practic se aude numai in interior! Acum ,bineinteles ca luni ma duc cu masina la service,dar am vrut sa aflu si pareri ale forumistilor,iar eu va tin la curent cu ce am rezolvat!
Last edited by caat; 18 April 2010, 21:08. -
Va salut. Astazi, am zis sa va intreb si eu pe voi de acel joc al franei de ajutor(de mana) dintre locul in care e dezactivata si primul dinte. Daca ati vazut, e un mic joc,o mica distanta pana la primul dinte. Se poate rezolva treaba asta?
Comment
-
Regleaz-o...cum ?
Este mai important decat ne putem imagina vreo data.
Reglajul franei de mana influenteaza drastic comportamentul si stabilitatea masinii in timpul franarii cat si efecienta franarii.
Un reglaj incorect ( tine prea sus ) face ca spatele masinii sa se comporte ca o coada de peste in virajele in care se foloseste frana. Transferul de mase se face necontrolat. Spatele franeaza intarziat si are tentinta sa o ia stanga dreapta.
Reglata sa tina jos spatele franeaza mai repede decat fata ( de aici feeling ul de pedala tare si ferma ). Masina va frana cu spatele mai mult decat trebuie. La 2-3 franari mai apasate se va duce pedala in podea din cauza fadingului iar eficienta franarii tinde spre 0.
Comment
-
Nu cred ca m-am facut inteles. Ma refer la acel zgomot dintre pozitia cand e frana nu actioneaza si cand frana incepe sa intre pe primul dinte.
Si ca sa va dati seama mai bine, daca ridic de maneta pana la primul dinte(fara sa faca acel clic, adica sa nu intre pe dinte) si apoi ii dau drumul, ea isi revine la pozitia normala facand un mic zgomot care poate pe drumurile denivelate se poate produce.
Comment
-
sa incercam sa rezolvam problema colegului cu tiuitul, daca a ridicat capota si nu se auzea nimic nu cred sa fie servo sau ce ati mai spus , la esapament nu prea ar avea ce sa faca asa, incearca sa asculti in boxe, chiar daca ai casetofonul oprit se poate sa scape ceva curent in ele si sa faca acel zgomot,daca pui doar contactul tot asa face?
Comment
-
Ma inscriu si eu in zona crepusculara. Chiar ieri s-a manifestat acest zgomot pe care l-as asemana mai degraba cu tiuitul rotilor de tren in departare...
Eu am identificat zgomotul numai in miscare deci sursa probabil difera.
Ai alarma pe masina? Intreb pentru ca am auzit si varianta unor contactori usi care nu lucreaza bine si dau semnal alarmei ce tiuie in habitaclu...
Pfoaaa. Scuze de dublu post dar abia acum vad ca topicul a fost initial in 2010 si ne-am incins si noi aici dupa 3 ani!
Comment
-
Regleaz-o...cum ?
Este mai important decat ne putem imagina vreo data.
Reglajul franei de mana influenteaza drastic comportamentul si stabilitatea masinii in timpul franarii cat si efecienta franarii.
Un reglaj incorect ( tine prea sus ) face ca spatele masinii sa se comporte ca o coada de peste in virajele in care se foloseste frana. Transferul de mase se face necontrolat. Spatele franeaza intarziat si are tentinta sa o ia stanga dreapta.
Comment
-
Daca desfac, gasesc chiar sub suportul de pahar de pe consola centrala o tija ce tine cele 2 cabluri pentru tamburii spate.
Dar eu ma refer la cursa aia scurta dintre maneta cand nu e actionata si primul dinte, adica sa scurtez cursa pentru a nu mai face loc acelui zgomot.
Comment
Comment