Salut, citesc de ceva vreme acest forum, dar nu prea postez pt ca nu imi place sa imi dau cu parerea daca nu sunt sigur. Am si eu o problema cu frana pe dreapta. Am schimbat placute, discuri, etrieri, saboti,lichid, cam tot ce tine de frana. Problema este ca placuta din dreapta exterior raman blocata. Cand ramane blocata e bine ca tine frana mai bine si mai sus, dar la hopuri si denivalari isi revine. Din 4 placute ,3 au aceeasi grosime iar 1 e pe jumatatea celorlalte iar discul dreapta pe exterior are santul mai mare decat celalalt. Am fost la service si mi-au schimbat placutele pe dreaptea intre ele dar tot la fel face , sunt sigur ca nu aia era solutia. Inafara de etrieri toate piesele au fost noi (EBC), dar etrieri noi de origine nu mi0am permis, fiind 5 mil/buc.
Problema Frana
Collapse
X
-
Eu zic ca daca ar merge greu pistonasul ar trebui sa fie pe ambele parti discul mai uzat,nu numai pe ext.Daca apesi usor pistonasul inauntru cu doua surubelnite mai lungi atunci nu de acolo e baiul.Ar trebui sa vezi cum intra placuta acolo in locasul ei,ca poate acolo e baiul,sta foarte fix acolo si nu culiseaza cand calci si cand lasi frana.Trebe curatat bine si locasul unde intra placutele,sa se miste usor acolo inauntru,nu sa stea foarte fix ca atunci nu-si revine cand eliberezi frana.Verifica prima data sa mearga usor placutele in locasul in care stau.
Comment
-
Salut!
Acum cateva zile a fost necesar sa franez puternic si am avut impresia ca franele spate nu prea ma ajuta, fata sa blocat si a mers taras cativa metri, am 70k, ferodourile sunt bune, frana de mana tine bine, numai eu in masina fara bagaje.
Se pot face ceva reglaje la saboti sau la distribuitor sau cum ii zice?
Va multumesc!
Comment
-
se pot regla sabotii are acolo(la saboti) o piulita zimtata din care se regleaza,dar sa sti ca sunt reglate sa franeze mai putin spatele,din cate stiu franare spate se face in functie de greutatea care e pe masina cu cat e mai grea cu atat franeaza mai mult si spatele
Comment
-
ROMMY: La mine dupa ce am mai strans frana de mana de la 7-8 dinti la 3-4 dinti s-a mai imbunatatit si frana pe spate,cand calc pedala prinde mai repede si mai tare.Ar trebui intr-o prima faza pana nu dai jos tamburii sa mai strangi si tu frana de mana,daca mai merge binenteles.
Comment
-
Cand i-am reglat am tot verificat sa nu fie infranata,atat prin impingere cat si pornit.Merge foarte usor daca imping numai cu o mana pe suprafata plana.Si iasa destul de usor tamburii ca i-am avut scosi cand i-am vopsit in martie.Deci e ok nu ating sabotii,nu incalzesc dacat cat e normal la franare.Asta am facut eu si s-a mai imbunatatit frana pe spate si in general.Last edited by dany59ddd; 28 April 2010, 20:03.
Comment
-
De anul trecut am asa reglat si nu a fost absolut nici o problema.Daca atinge chiar si numai putin atunci se incalzeste mai tare decat e normal la franare si in caz de demontare tambur ar iesi mai greu,pe cand eu nu am avut nici una din aceste probleme.Chiar pe masina mea a si fost facut tutorialul de Reglaj Frana de Mana,facut de Crististreulea.
Comment
Comment