Singura problema ar putea fi ruperea curelei de distribuite
Zgomot Ciudat La Motor 1.4 (pompa apa)
Collapse
X
-
Mie mi-au spus cei de la service ca zgomotul acela care dispare cand apesi pedala de ambreiaj ar fi de la culbutori....nu spun ca asa este doar ce miau zis mecanici de acolo...si am remarcat faptul ca daca stau cu ea pe loc la ralanti cu ambreiajul calcat nu se aude nimic, daca il ridic se aude un mic carait dar care nu e foarte deranjant.Distributia(curea,rola) si pompa de apa le exclud de la zgomot pentru ca abia le-am schimbat.Numai bine, Ionutz!
..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
Comment
-
doru.nit buni mecanici ai gasit daca urechea lor nu deosebeste tacanitu de culbutori,cu caraitu cutiei de viteze,care are ca vinovat rulmentu de priza,asta este un zgomot tehnologic si nu are nimic ,Bagati ulei Mobil 75w90 si mai estompeaza din zgomot,rulmentu respectiv costa mult+manopera demontare cutie,si dupa 15-20 mii km incepe iar sa faca galagie
Comment
-
Salutare.si eu aveam un zgomot metalic in zona distributiei cand era motorul cald ,doar la relanti.Pe la 56.000 km am schimbat in service volanul pe garantie si am intrebat de zgomot.Mi-au spus ca de la distributie, se apropie 60.000, schimb distributia si scap de el.Am schimbat distributia in decembrie 2010, dar zgomotul tot acolo, ba chiar s-a intensificat.Am zis ca pompa de apa este. In aprilie 2011 am mers in service, si s-a schimbat pe garantie kit accesorii, kit distributie, pompa de apa
Am platit doar antigelul.(cam 80 ron).Pompa de apa suiera asa.
Acum totul e ca nou!Si distributie iar noua...
Comment
-
mi-am facut si eu revizia de 120000 km,dar un pic mai devreme (adica 118000 km) fiindca m-am gandit sa nu intru in iarna cu distributia cea veche,mai ales ca dimineata la prima cheie cand motorul era rece scartaiau toate alea pe acolo.am cumparat si kit de distributie si kit de accesorii cu pompa de apa toate de origine.am fost la mecanicul care mi-a facut si data trecuta distributia ca am avut incredere in el din moment ce m-a tinut fix 60000 km. dupa ce mi-a montat toate piesele pe masina a inceput sa se auda cu vajait,dar numai dupa ce motorul s-a incalzit bine,intre 1300 si 1700 de turatii. au trecut cateva zile de atunci si am sperat ca vajaitul respectiv va disparea.stiu sigur ca vine de la ansamblul distributie-pompa de apa (una dintre ele).mecanicul mi-a intins cureaua de distributie cu diapazul,dar si asa tot cred ca a intins-o prea mult. mi-a spus printre altele cand i-am spus de problema mea ca astea sunt curele tip nou si ca mai vajaie,dar sa nu-mi fac griji ca daca sunt originale nu se rup si sa mai astept vreo 5000 km sa vedem daca dispare sunetul sau nu.acum nu stiu ce sa fac:sa merg asa si sa nu mai bag in seama vajaitul sau sa schimb cureaua de distributie din nou? ce sfat imi dati? este riscul prea mare si ar trebui reschimbata cureaua sau nu are cum sa se rupa? eu fac si drumuri mai lungi si nu vreau sa ma pomenesc ca raman cu ea in mijlocul campului si fluier pe langa ea ca nu mai am ce-i face si nici sa risc sa rup ceva prin motor nu-mi permit fiindca nu prea sunt meseriasi (cel putin la mine in braila) care sa-ti faca masina cum trebuie. astept un sfat,o parere,o opinie.stiti pe cineva care a avut vajaiala asta si i s-a rupt cureaua sau vreun caz in care a mers 60000 km fara probleme? s-au rupt pana acum distributii la benzinare? credeti ca se va mai lasa cureaua aceea in timp?
cand am scos masina din curte de la mecanic sunetul era mai intens,dar pe masura ce am mers cu masina vreo cativa km si-a mai pierdut din intensitate.acum ma gandesc sa nu fie de la pompa de apa si sa dau vina pe distributie aiurea.poimaine o sa fac o plimbare pana la brasov si inapoi (cam vreo 600 km) si vad dupa aceea cum se comporta.
Comment
-
Mai colegilor, la mine se intampla asa: la incetarea acceleratiei,undeva spre 2500-3000 rot/min cand urmeaza sa trec in treapta superioara am impresia ca motorul ramane turat circa 1 secunda dupa ce iau piciorul de pe acceleratie...si referitor la zgomot...e mult mai puternic ca inainte de inlocuirea distributiei.Mai pe scurt,benzinarul meu se comporta ca un dizalache.Ce sa fie oare?Last edited by danyel; 28 November 2011, 22:44.
Comment
-
@marius.tt : am facut un drum pana la brasov saptamana trecuta si am umblat si prin imprejurimi cu treaba,asa ca am facut peste 1000 km.sunetul a ramas acelasi,in sensul ca nici nu s-a mai diminuat,dar nici nu s-a marit.am cumparat o curea de distributie gates inainte de a pleca la brasov si am fost la mecanicul care mi-a facut distributia si i-am spus s-o schimbe ca sa nu se mai auda nimic.din intamplare era acolo si un taximetrist care venise cu alte probleme,insa l-am rugat s-o porneasca si pe aia sa vad se aude la fel si la taxi se auzea zgomotul si mai tare.mi-a dat banii pe curea si a spus ca n-are rost sa o schimb degeaba ca asa fac majoritatea acestora de origine,plus ca mi-a garantat ca nu o sa am probleme din cauza aceea.n-am avut nici un fel de problema cu distributia pana acum si am facut cam 1200-1300 km.m-am obisnuit cu zgomotul si cu ideea.s-au intamplat cazuri in care nu s-a auzit nici un sunet la distributie si totusi s-a rupt cureaua din cauza ca era facatura.eu macar stiu ca a mea e originala si daca e sa se rupa se poate rupe si la o masina noua.depinde de norocul fiecaruia.n-avem ce face,cu mecanicii astia si cu piesele astea defilam.mai mult nu putem fiindca nu tine de noi.daca ar fi tinut de noi ar fi fost alta situatie.mecanicul asta al meu repara cel putin jumatate din masinile de pe taxi din braila.ma gandesc ca daca n-ar fi bun nu s-ar mai duce lumea la el.mie mi se aude motorul mai tare cam de la 2800 de turatii in sus,insa nu stiu din ce cauza.
@danyel:e normal sa ramana pentru o secunda turata si sa nu scada brusc turatia fiindca asa primeste comanda mpp-ul de la calculator.daca ar scadea brusc turatia probabil ti-ar muri motorul,asa ca scaderea asta trebuie sa se faca progresiv,iar uneori mai apar si mici sincope de 1-2 sec,chiar si mai mult uneori.nu-ti face griji,nu se intampla nimic.
Comment
Comment