... cu frana de mana sau in viteza ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Yeap... sorry...

    Comment


    • #32
      @alpha fara tine nu pot sta in masina asa ca te astept si pe tine
      sigpic

      Comment


      • #33
        Eu de fiecare data cand ma opresc trag frana de mana, chiar si la semafor, sa nu stau cu piciorul pe frana. Singura exceptie este iarna cand doar bag in viteza deoarece cand aveam berlina, intr-o iarna nu am mai putut pleca de pe loc fiindca inghetase cablul de la frana de mana (pe vremea aia nu aveam inca (virgula) carnet, eram doar pasager )
        sigpic

        Comment


        • #34
          daca doar bagi in viteza inseamna ca stai si cu piciorul pe ambreiaj tot timpul,nu?
          Mai e mult pana departe!

          Comment


          • #35
            daca motorul merge si masina sta, cred ca da... sta cu piciorul pe ambreiaj
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • #36
              @michee : Ai inteles gresit (sau eu nu m-am exprimat corect) : Cand am scris ca "Singura exceptie este iarna cand doar bag in viteza" acest lucru se aplica doar cand opresc de tot...La semafor e alta poveste : cand stau la semafor si "alunec" in spate trag intotdeauna frana de mana, nu conteaza daca e iarna sau vara si niciodata nu stau cu o treapta de viteza cuplata la semafor. (Exceptie fac orasele unde nu cunosc prea bine drumul si timpii de la semafor)
              sigpic

              Comment


              • #37
                eu ma refeream la semafor...deci in concluzie
                1) ti-a inghetat cablul de frana iarna, deci acuma tu lasi doar in viteza masina iarna(stationata). dar asta a fost la berlina, la logan o fi pasibil de aceeasi problema?
                2)la semafor tragi mereu frana de mana, exceptand cand esti in alte orase.
                Mai e mult pana departe!

                Comment


                • #38
                  Baieti puteti sa o lasati oricum frana de mina trasa,in viteza , am mai citit "cu pietrii la roti", legata de copac, etc.... numai sa o asigurati! daca nu vreti sa va cheme vecinii ca v-a plecat masina prin parcare sau sa alergati dupa ea Va recomand sa folositi totusi frina de mina fiindca e mai sigura, si trebuie folosita pentru actionarea mec. de autoreglaj a frinei spate -compensarea uzurii sabotilor de frina
                  Puteti folosi si o treapta inferioara a cutiei de viteze, nu are nici pe dracu' nici cureaua de distributie si nici cutia
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #39
                    @michee : Concluzii corecte

                    In ceea ce priveste inghetarea cablului de la frana de mana la Logan, nu ma pronunt deoarece nu sunt documentat in aceasta privinta... Eventual ne poate lamuri cineva mai avizat si pe noi ??
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Partea interioara(camasa)a cablului de frina la logan nu este expusa la apa fiindca ambele capete sunt ferite de contactul cu apa si noroi. Un capat este in habitaclu iar celalant este in interiorul talerului . ce poate sa inghete iarna sunt sabotii care ramin lipiti pe tamburul de frina! Sunt totusi si exceptii! -in anumite cazuri -in care pot enumera: frecarea camasii exterioare a cablului de frina de corpuri dure, sau se mai intimpla sa frece de suportii axei spate (V-as recomanda sa puneti cite o bucata de chedar intre cablu si suporti) DACA ! si numai daca, se distruge camasa exterioara poate intra apa si noroiul in contact cu cablul de otel si duce la aparitia ruginii si in timp a gripajului si a riscului de inghet - iarna
                      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                      Comment


                      • #41
                        Mie mi-a intrat in reflex ca atunci cand opresc pe loc sa trag frana de mana(bine... nu la stop). In viteza nu o las ca nu vad rostul(la bmw cel putin).

                        Iarna la fel... nu mi-au inghetat tamburii la nicio masina pana acum(alea care aveau tamburi si nu discuri ).
                        numar secundele

                        Comment


                        • #42
                          foarte bine faci dar e indicat sa bagi si in viteza

                          Comment


                          • #43
                            Pai de ce e indicat si cine indica?
                            Last edited by Marius; 23 January 2008, 23:41.
                            numar secundele

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by andrei View Post
                              Care posturi? Ca eu nu vad niciunul care sa confirme ce zici tu...
                              Nu, tocmai invers am vrut sa se inteleaga.

                              Precizez ca din ce s-a postat pana acum este clar ca este mai bine (deci nu indicat) ca pe langa trasul franei de mana sa fie lasata si in viteza pentru stationarea in locuri plane (pe orizontala) iar pentru stationarea in panta este obligatoriu sa le faci pe amandoua, si toate astea fara sa se afecteze ceva la mecanica masinii.

                              Comment


                              • #45
                                Exact, ai inteles bine.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google