Yeap... sorry...
... cu frana de mana sau in viteza ?
Collapse
X
-
Eu de fiecare data cand ma opresc trag frana de mana, chiar si la semafor, sa nu stau cu piciorul pe frana. Singura exceptie este iarna cand doar bag in viteza deoarece cand aveam berlina, intr-o iarna nu am mai putut pleca de pe loc fiindca inghetase cablul de la frana de mana (pe vremea aia nu aveam inca (virgula) carnet, eram doar pasager)
sigpic
Comment
-
@michee : Ai inteles gresit (sau eu nu m-am exprimat corect) : Cand am scris ca "Singura exceptie este iarna cand doar bag in viteza" acest lucru se aplica doar cand opresc de tot...La semafor e alta poveste : cand stau la semafor si "alunec" in spate trag intotdeauna frana de mana, nu conteaza daca e iarna sau vara si niciodata nu stau cu o treapta de viteza cuplata la semafor. (Exceptie fac orasele unde nu cunosc prea bine drumul si timpii de la semafor)sigpic
Comment
-
eu ma refeream la semafor...deci in concluzie
1) ti-a inghetat cablul de frana iarna, deci acuma tu lasi doar in viteza masina iarna(stationata). dar asta a fost la berlina, la logan o fi pasibil de aceeasi problema?
2)la semafor tragi mereu frana de mana, exceptand cand esti in alte orase.Mai e mult pana departe!
Comment
-
Baieti puteti sa o lasati oricum frana de mina trasa,in viteza , am mai citit "cu pietrii la roti", legata de copac, etc.... numai sa o asigurati! daca nu vreti sa va cheme vecinii ca v-a plecat masina prin parcare sau sa alergati dupa ea Va recomand sa folositi totusi frina de mina fiindca e mai sigura, si trebuie folosita pentru actionarea mec. de autoreglaj a frinei spate -compensarea uzurii sabotilor de frina
Puteti folosi si o treapta inferioara a cutiei de viteze, nu are nici pe dracu' nici cureaua de distributie si nici cutiaTraiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Partea interioara(camasa)a cablului de frina la logan nu este expusa la apa fiindca ambele capete sunt ferite de contactul cu apa si noroi. Un capat este in habitaclu iar celalant este in interiorul talerului . ce poate sa inghete iarna sunt sabotii care ramin lipiti pe tamburul de frina! Sunt totusi si exceptii! -in anumite cazuri -in care pot enumera: frecarea camasii exterioare a cablului de frina de corpuri dure, sau se mai intimpla sa frece de suportii axei spate (V-as recomanda sa puneti cite o bucata de chedar intre cablu si suporti) DACA ! si numai daca, se distruge camasa exterioara poate intra apa si noroiul in contact cu cablul de otel si duce la aparitia ruginii si in timp a gripajului si a riscului de inghet - iarnaTraiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Mie mi-a intrat in reflex ca atunci cand opresc pe loc sa trag frana de mana(bine... nu la stop). In viteza nu o las ca nu vad rostul(la bmw cel putin).
Iarna la fel... nu mi-au inghetat tamburii la nicio masina pana acum(alea care aveau tamburi si nu discuri).
numar secundele
Comment
-
Originally posted by andrei View PostCare posturi? Ca eu nu vad niciunul care sa confirme ce zici tu...
Precizez ca din ce s-a postat pana acum este clar ca este mai bine (deci nu indicat) ca pe langa trasul franei de mana sa fie lasata si in viteza pentru stationarea in locuri plane (pe orizontala) iar pentru stationarea in panta este obligatoriu sa le faci pe amandoua, si toate astea fara sa se afecteze ceva la mecanica masinii.
Comment
-
Exact, ai inteles bine.
Comment
Comment