... cu frana de mana sau in viteza ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu trag frana de mana si o las si in tr. I-a de viteza. Cu frana de mana am avut probleme dupa ce am spalat masina, dar o singura data.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Sp!ke View Post
      Asa faci? Pui o intrebare si apoi ma lasi cu ochii-n soare? Pai e frumos ce faci tu?
      Avem 5min sa corectam ce e de corectat, asa ca nu a fost in intentie sa te induc in eroare. Scuze.
      Am reconsiderat cele scrise si am sters fara sa vad ce ai scris tu.

      Originally posted by dukone View Post
      ADRIANN te rog sa nu il lasi pe acel mecanic sa iti repare ceva la masana ca ... nu se stie. referitor la frana de mana dea domnu sa nu fie ger dupa ce ati mers prin balti ca dupa va schimbati singuri parerea cu trasul ei pe timp de noapte iarna.
      Ai dreptate, nici nu poate fi vorba de reparatie.
      A fost o discutie cu un inginer auto la o constatare pentru o aripa indoita si a mentionat acest lucru (lasare doar cu frana de mana la Logan) ca o treaba noua fata de daciile vechi la care nu era inportant cum lasi (ori ori sau si si).

      Mi s-a parut interesant sa aflu si de la voi o parere (cum procedati). Eu nu fac nici o recomandare in acest sens.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Adriann View Post
        Era sters Postul referitor la cureaua de transmisie !
        Originally posted by Adriann View Post
        Avem 5min sa corectam ce e de corectat, asa ca nu a fost in intentie sa te induc in eroare. Scuze.
        Am reconsiderat cele scrise si am sters.
        .....
        Ai dreptate, dar iti raspunsesem, si nu e corect sa stergi postul ce a generat un raspuns... oricum... nu m-am suparat (nici n-aveam de ce!).

        Comment


        • #19
          ce oameni puneti un bolovan la roata de spate si unu in fata si gata nu mai bagati in viteza si nu mai trageti frina de mina sau o ancorati de vreun copac
          sigpic

          Comment


          • #20
            Sp!ke cred ca a raspuns destul de clar, in mod normal ambele trebuie folosite, atat masina in viteza (povesti cu supratensionarea curelei, cand pornesti motorul, sau o calci "blana" nu se supratensioneaza ? ) cat si frana de mana.

            Cred ca mai important e sa nu o uiti scoasa din viteza, deoarece la frana de mana se mai poate rupe cablul si atunci ? (esti in panta si se duce .. esti pe drum drept si incepe un vand de 100KM/h si se duce din nou) ... dar din viteza sigur nu o scoate nimeni
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #21
              Originally posted by boris View Post
              ce oameni puneti un bolovan la roata de spate si unu in fata si gata nu mai bagati in viteza si nu mai trageti frina de mina sau o ancorati de vreun copac
              Cel mai sigur ar fi sa scoatem rotile... atunci sigur nu mai pleaca nicaieri.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Adriann View Post
                Cel mai sigur ar fi sa scoatem rotile... atunci sigur nu mai pleaca nicaieri.
                e de ajuns sa-l lasi pe boris in masina ... sigur nu mai pleaca
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #23
                  Las masina cu frana de mana trasa doar in pante destul de pronuntate.
                  Referitor la mecanicul respectiv, n-are nici o treaba cu masinile...
                  Cureaua de distributie se poate strica doar la incercarea de pornire a masinii prin impingere.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Daca eram convins ca fac bine lasand-o doar cu frana de mana trasa nu mai deschideam thread'ul asta.
                    Iar banuiala mea, ca nu este tocmai bine cum procedez, se pare ca se adevereste prin posturile voastre.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by andrei View Post
                      ..........
                      Cureaua de distributie se poate strica doar la incercarea de pornire a masinii prin impingere.
                      In completare... exista riscul, ca dupa ce s-a rupt cureaua de distribuitie, sa se sparga si unul sau doua pistoane, adica un piston sa fie in contratimp cu supapele si cand pistonul se afla in PMS (punctul mort superior) acesta sa loveasca supapa(supapele) deschise.
                      In concluzie, NU INCERCATI SA PORNITI MASINA IMPINSA sau TRASA!.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Adriann View Post
                        Iar banuiala mea, ca nu este tocmai bine cum procedez, se pare ca se adevereste prin posturile voastre.
                        Care posturi? Ca eu nu vad niciunul care sa confirme ce zici tu...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          ).. ca tot ati pomenit de ruperea curelei... nu se pot indoi si supapele in cazul mentionat de spike?
                          Don't touch! Never ever steal
                          Unless you're in for the kill

                          Comment


                          • #28
                            Intr-adevar trebuie folosite ambele.Mai ales ca frina de mina dc nu e folofita zilnic,riscati sa se blocheze(pt ca rugineste).Iarna nu am avut probleme.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Vicol Gabriel View Post
                              Intr-adevar trebuie folosite ambele.Mai ales ca frina de mina dc nu e folofita zilnic,riscati sa se blocheze(pt ca rugineste).Iarna nu am avut probleme.
                              Ba da. Daca pistonul loveste o supapa, sigur, supapa, se va indoi.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Sp!ke View Post
                                Ba da. Daca pistonul loveste o supapa, sigur, supapa, se va indoi.
                                Cred ca ai citat grisit mesajul.Eu vorbeam de folosirea frinei de mina si a tr-I de viteza.Dar nu-i nimic...se mai intimpla.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google